„Neramumams Izraelyje tęsiantis, stebime tolesnį klientų poreikį nenutraukiamai komunikacijai su šalyje esančiais artimaisiais, todėl ir toliau užtikrinsime jų sklandų bendravimą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.
Be to, „Tele2“ kartu su „Jaunimo“ linija tęsia pradėtą iniciatyvą ir toliau teikia nemokamą emocinę pagalbą savo klientams. Konsultacijas visą parą teikia „Jaunimo linijos“ savanoriai, paskambinus specialiuoju numeriu +370 5 265 7904.
Pratęsti ryšio paslaugų kompensavimą nuspręsta įvertinus šios paslaugos būtinumą.
Skambučių, SMS ir interneto duomenų kaštai mobiliojo ryšio operatoriaus tinkle kompensuojami privatiems ir verslo klientams. Jiems papildomų veiksmų imtis nereikia – kompensacija už šį laikotarpį bus pritaikyta mėnesio pabaigoje, išrašant sąskaitą.
Nulinis tarptautinio ir tarptinklinio ryšio tarifas skambučiams, SMS ir mobiliesiems duomenims su Izraeliu galioja ir išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ klientams.