„Jau anksčiau buvo galima pastebėti, kad Lietuvos vartotojai yra neabejingi maisto produktų ir gėrimų kokybei, tačiau pastaruoju metu itin ryški tendencija, kad vis daugiau žmonių mažina cukraus vartojimą, domisi maisto produktų ir gėrimų sudėtimi bei jų papildomomis vertėmis. Siekis gyventi sveikiau vis labiau įsigali, tad panašu, kad poreikis sveikesniems gėrimams tik stiprės“, – komentuoja „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarė Asta Briedienė.
Vienas iš gamintojos tvarumo strategijos tikslų – augti greičiau nei auga rinka nealkoholinio alaus segmente. Tai atspindi ir vartotojų lūkesčius, kuriais remiantis ir kuriami nauji produktai.
„Visada yra galvojama apie tai, ko nori vartotojai – kokio produkto, jo skonio ir savybių. Kurdami naujus gėrimus pradedame nuo idėjos, tik tada ieškome žaliavų, darome bandomuosius mėginius su mažais kiekiais, laboratorijoje, testuojame, ragaujame ir renkamės geriausią variantą. Tai gali užtrukti ir labai ilgai, bet svarbiausia yra patenkintas vartotojas, kuris galėtų mėgautis aukštos kokybės ir jo lūkesčius atitinkančiu produktu“, – pabrėžia A. Briedienė.
Kasmet šviesiojo nealkoholinio alaus kokteilių asortimentą atnaujinanti „Kalnapilio-Tauro grupė“ šiai vasarai pristatė naujieną – „Kalnapilis Lite“ granatų skonio nealkoholinį alaus kokteilį, papildytą vitaminu D.
„Šįkart nusprendėme nealkoholinio alaus kokteilių asortimentą papildyti kokteiliu su granatų skoniu, kuris itin tinkamas atsigaivinti karštą vasaros dieną. Kad kokteilio maistinė vertė būtų dar didesnė, jį papildėme vitaminu D, kurio itin trūksta mūsų platumose gyvenantiems žmonėms“, – vardija „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarė.
Šviesiojo nealkoholinio alaus kokteilių „Kalnapilis Lite“ kolekciją iki šiol sudarė 4 skoniai: citrinų, arbūzų, vyšnių ir greipfrutų.
Naujo produkto sukūrimą lydi iššūkiai
Pasak aludarės A. Briedienės, kuriant naujus nealkoholinio alaus kokteilius netrūksta ir iššūkių – ne tik atsirinkti vartotojams patiksiantį skonį, bet ir sulaukti reikiamų žaliavų, kurių tiekimas šiuo metu užtrunka kur kas ilgiau.
„Niekada nekuriame tik vieno skonio kokteilio, bandome įvairius jo poskonius. Pavyzdžiui, kurdami naująjį granatų skonio nealkoholinį alaus kokteilį „Kalnapilis Lite“ išbandėme kelis skirtingus jo variantus, kurie skyrėsi savo saldumu ir aromatu, juos testavome, maišėme ir gaminome ne po vieną kartą, kol išrinkome geriausią variantą. Kartais naujam produktui pakanka vos 3 degustacijų, o kartais ir 6-7 degustacijų yra per mažai“, – gamybos proceso subtilybėmis dalijasi „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarė.
Nors dalis vartotojų renkasi tradicinius skonius, kurių populiarumas neblėsta ir kelerius metus – nealkoholinio alaus kokteilius su citrinų, greipfrutų ar vyšnių skoniu, A. Briedienės teigimu, vis dėlto nemažai vartotojų yra linkę išbandyti naujoves.