„Siekiame pirkėjams užtikrinti geriausią įmanomą patirtį – jų poreikiai, svajonės ir iššūkiai namuose yra mūsų dėmesio centre. Patirtis IKEA‘oje nesibaigia vos įsigijus prekę, ji tęsiasi tol, kol baldai tarnauja ir atlieka savo funkciją. Pirkėjams siūlome dosnias prekių keitimo ir grąžinimo sąlygas, pavyzdžiui, lojalumo klubo „IKEA Family“ nariai pirkinius grąžinti ir pinigus atgauti gali ištisus metus“, – sako IKEA planavimo ir prekių užsakymo vietos Šiauliuose vadovė Inga Ratiukienė.
Garantija iki 25 metų
Dalis IKEA prekių turi 10 ar net 25 metų garantinius laikotarpius. Pasak I. Ratiukienės, tai leidžia jaustis ramiam dėl įsigyto pirkinio. „Siekiame užtikrinti geriausią savo gaminių kokybę ir ilgaamžiškumą, o papildomai dar suteikiame ilgalaikę garantiją. Ji leidžia jaustis užtikrintam – jeigu pirkinys neatitiks lūkesčių, jį bus galima grąžinti ar pakeisti“, – teigia I. Ratiukienė.
Pavyzdžiui, populiariausiai virtuvės baldų sistemai METOD taikoma 25 metų garantija. Didžiajai daliai biuro kėdžių, čiužinių, kai kurioms spintų sistemoms, vonios kambario baldams, sofoms ir foteliams bei kitiems gaminiams suteikiama 10 metų garantija. Beveik visiems buitiniams IKEA virtuvės prietaisams suteikiama nemokama penkerių metų garantija.
„IKEA siūlo žemas kainas nedarydama kompromiso prekių kokybei. Patvarūs ir ilgaamžiai sprendimai yra pagrindinis mūsų pirkėjų lūkestis, nepriklausimai nuo jų kainos. Taip užtikriname, kad kiekvienas pirkėjas turėtų galimybę įsigyti ilgaamžius gaminius“, – sako naujos IKEA pirkėjų aptarnavimo vietos Šiauliuose vadovė.
Prekei grąžinti – 365 dienos
IKEA laikosi ir dosnios prekių keitimo bei grąžinimo politikos. Ji leidžia pirkėjams grąžinti gaminius, kurie netiko ar tiesiog nepatiko.
„Prekes galima grąžinti ar keisti per 90 dienų nuo įsigijimo, o lojalumo klubo „IKEA Family“ nariai grąžinti nenaudotas ir neišpakuotas prekes gali per 365 dienas. Net jei baldas buvo surinktas, grąžiname iki 80 proc. vertės, atsižvelgiant į jo būklę“, – vardina I. Ratiukienė.
Čiužiniams IKEA taiko atskirą grąžinimo politiką: naujai įsigytiems čiužiniams suteikiamas 90 dienų bandomasis laikotarpis. „Nors fizinėje IKEA parduotuvėje lankytojai visada kviečiami ne tik paliesti, bet ir išbandyti čiužinius ant jų pagulint, suprantame, kad tam, jog apsiprastume, reikia laiko. Todėl IKEA suteikia pirkėjams 90 dienų įsitikinti čiužinio pasirinkimu: nepatikusį galima grąžinti arba pakeisti, jei jis pasirodė per kietas ar per minkštas, o gal tiesiog nepatogus“, – sako I. Ratiukienė.
Antrą šansą gavusios prekės – žemesnėmis kainomis
IKEA yra įsipareigojusi daryti teigiamą poveikį žmonėms ir planetai. Vadovaudamasi tuo, kompanija siekia tapti žiediniu verslu visais aspektais: nuo gaminių kūrimo principų, žaliavų pasirinkimo, tiekimo grandinės plėtojimo ir logistikos iki to, kaip, kokiais būdais pirkėjai prekes įsigyja parduotuvėje, kokia garantinė priežiūra joms taikoma, kokios galimybės suteikiamos pratęsti pasirinkto baldo ar aksesuaro gyvavimo ciklą.
Šiauliuose, kaip ir IKEA parduotuvėje Vilniuje bei pirkėjų aptarnavimo vietose Kaune bei Klaipėdoje, pirkėjai ras nukainotų prekių skyrių, kur už mažesnę nei pradinė kaina parduodami panaudoti arba pažeisti gaminiai. Čia atsidurs pirkėjų grąžintos prekės, IKEA ekspozicijos erdvėje panaudoti baldai ir aksesuarai bei transportuojant apgadintos prekės. Tokiu būdu mažinamas poveikis aplinkai, o lankytojai turi galimybę įsigyti prekių už mažesnę kainą.
„Priimame, peržiūrime ir rūšiuojame gaminius, kurie pas mus grįžta kaip pirkėjų grąžintos arba anksčiau parduotos, bet šiuo metu nebegaminamos, prekės. Gaminius ar jų dalis, jei reikia, remontuojame, surenkame, naujai supakuojame ir suteikiame jiems antrą šansą. Eidami tokiu keliu, padedame prailginti gaminių tarnavimo laiką ir prisidedame prie mažesnio poveikio aplinkai. Greta to, pirkėjai čia ras ir galės užsisakyti varžtų, užraktų, kaiščių ir kitų elementų, padėsiančių turimiems baldams tarnauti ilgiau“, – sako I. Ratiukienė.
Įkvėpimas ir nemokamos paslaugos namams
IKEA planavimo ir prekių užsakymo vieta Šiauliuose atsidarys ankstyvą rudenį. Čia šiauliečiai gaus profesionalią pagalbą ir konsultacijas, planuojant individualius namų apstatymo sprendimus: virtuves, spintas ir kt. Pirkėjai galės iš anksto užsisakyti individualias IKEA planuotojų paslaugas arba, padedami darbuotojų, patys susiplanuoti reikiamą sprendimą tam skirtose planavimo erdvėse. Nauja pirkėjų aptarnavimo vieta suteiks galimybę dar daugiau Lietuvos gyventojų gauti žinių, įkvėpimo ir praktiškų sprendimų kasdieniam gražesniam gyvenimui namuose už mažą kainą. Be planavimo paslaugų, Šiaulių IKEA‘oje bus galima ne tik užsisakyti konkrečių prekių, tačiau ir atsiimti užsakymus, atliktus internetu, užsisakyti prekių pristatymą į namus ar pasinaudoti kitomis teikiamomis paslaugomis.