„Prekybos suaktyvėjimą advento kalendoriais, kurie pagyvina artėjančių švenčių laukimą, fiksavome jau spalio mėnesio pradžioje. Šiuo metu pardavimai toliau auga, o kulminacijos laukiame Juodojo penktadienio prekybos kampanijos metu – kaip ir praėjusiais metais“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Anot jo, įdomu tai, kad kasmet populiarėja ne tik vaikams, bet ir suaugusiems – tiek vyrams, tiek moterims – skirti advento kalendoriai.
Šiuo metu paklausiausių e. prekybos centro advento kalendorių trejetuką sudaro vaikiškas kosmetikos rinkinys „Clementoni Crazy Chic Girl“, kalendorius žvejui ir 2024 metų Pasaulio futbolo taurės advento kalendorius.
„Pigu.lt“ duomenimis, pirkėjai šiai prekei vidutiniškai išleidžia 18 eurų. Tuo tarpu Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje, kur veikia tai pačiai „PHH Group“ priklausantis Marketplace‘as, advento kalendoriui įsigyti vidutiniškai skiriama 27 eurai.
Šiuo metu e. prekybos centro asortimente galima rinktis iš 850 skirtingų advento kalendorių, kurių kainos svyruoja nuo 9 eurų iki beveik 200 eurų.
„Artėjančias Kalėdų šventes pranašauja ne tik aktyvi prekyba advento kalendoriais. Mūsų lankytojai jau dairosi ir eglučių, ir kalėdinių lempučių“, – konstatuoja N. Mikalajūnas.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 4 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.