Didžioji dalis apklaustųjų labiausiai įvertino patogią vietą, antroje vietoje – jiems tinkantį asortimentą, o trečioje – daug naudų suteikiančią lojalumo programą. Be to, respondentai atsakė, kad parduotuvėje vidutiniškai jie lankosi 2–3 kartus per savaitę. „Rimi“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius pažymi, kad apklausas jie vykdo nuolat, o tai itin svarbu norint pažinti savo pirkėjus ir atliepti jų poreikius, formuoti asortimentą ir pasiūlyti kuo daugiau ir įvairių pasiūlymų, kurie jiems padėtų apsipirki pigiau.
Vertina prekių pasirinkimą
Apklausos metu paprašyti įvardinti priežastis, kodėl renkasi vieną ar kitą parduotuvę, net 3 iš 5 pirkėjų nurodė patogią vietą, daugiau kaip pusė – jiems tinkamą prekių asortimentą, o virš 40 proc. akcentavo gerus pasiūlymus su lojalumo kortele, kurie padeda įsigyti pirkinius pigiau.
Pasak V. Lukoševičiaus, pernai pirkdami su lojalumo kortele „Rimi“ pirkėjai sutaupė per 90 mln. eurų. Šis skaičius įspūdingas, bet „Rimi“ ir toliau nesustoja bei savo lojaliems pirkėjams siūlo daugiau galimybių apsipirkti pigiau. Pavyzdžiui, visą liepos mėnesį vyksta nauja lojalumo kampanija „Nuolaidų sprintas“, kurios metu „Rimi“ pirkėjai gauna skirtingo lygio nuolaidas: 7 proc. nuolaidą apsipirkus nuo 50 iki 99 Eur, 10 proc. nuolaidą – apsipirkus nuo 100 iki 149 Eur, o perkopus 150 Eur sumą – net 15 proc. nuolaidą kitam apsipirkimui. Pirkinių sumos kaupiasi, tad nuolaidą gauna ir pirkėjai, kurie apsiperka mažesnėmis sumomis, bet dažniau.
Apsiperka 2–3 kartus per savaitę
Apklausa rodo, kad didžioji dauguma yra linkusi apsipirkti dažniau. Net 3 iš 5 prekybos tinklo „Rimi“ pirkėjų parduotuvėje lankosi 2–3 kartus per savaitę, o labiausiai vertina prekes iš kasdienio vartojimo kategorijų – vaisius ir daržoves, duonos gaminius, pieno produktus, mėsą.
„Didžiausia pirkėjų dalis mūsų parduotuvėse lankosi kas porą dienų, kad namie visada turėtų šviežių kasdieniams poreikiams skirtų produktų. Vaisiai, daržovės, duonos gaminiai, pieno produktai ar mėsa yra labiausiai vertinami „Rimi“ pirkėjų mūsų parduotuvėse, todėl darome viską, kad užtikrintume platų asortimentą visiems poreikiams už mažą kainą, nedarydami išlygų kokybei. Mūsų pastangas patvirtina ir naujausi nepriklausomi „Pricer“ ir „Seenext“ tyrimai, kuriais remiantis birželio mėnesį „Rimi“ fizinėse parduotuvėse ar apsiperkant internetu Rimi.lt internetinėje parduotuvėje žinomų prekių ženklų krepšelį ir mėsą siūlome už mažiausią kainą Lietuvoje“, – pažymi „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.
Ne paslaptis, kad pirkėjai visuomet naudojamasi tiek įvairiomis akcijomis, tiek kuponais lojaliems pirkėjams ar įvairiais pasiūlymais, kurių bendrai „Rimi“ parduotuvėse kiekvieną savaitę gali būti daugiau nei 3000.
„Mūsų pirkėjų apklausa patvirtino, kad taikomos didelės nuolaidos 7 iš 10 pirkėjų paskatina įsigyti prekę. Tačiau net penktadalis pirktų prekę, kuri būtų parduodama už žemiausią reguliarią kainą rinkoje. Todėl „Rimi“ parduotuvėse tokias prekes pažymime ženklu „Gera kaina kasdien“ ir turime apie 700 skirtingų prekių bene žemiausia įprasta kaina rinkoje, kad pirkėjai iškart jas matytų. Pirkėjai visuomet ieško geriausių pasiūlymų, todėl net trečdalis pirkėjų prieš vykdami į parduotuvę visuomet perskaito kainų leidinius“, – pasakoja E. Krasauskienė.
Su savo maišeliu
Apklausos duomenimis, 8 iš 10 „Rimi“ pirkėjų į parduotuvę nešasi savo daugkartinį pirkinių maišelį, kas dešimtas prekėms susidėti įsigyja popierinį maišelį, panašiai tiek – plastikinį.
„Džiaugiamės tokiu mūsų pirkėjų sąmoningumu rinktis aplinkai draugiškesnius sprendimus ir mažinti plastiko vartojimą, patys irgi nuolat ieškome būdų, kaip dar labiau kartu su pirkėjais prisidėti prie žalesnės mūsų visų ateities. Jau kurį laiką savo pirkėjams pasiūlėme ir naują alternatyvą – išmaniuosius maišelius „Good bag“, kurių dėka apsipirkus „Rimi“ ir panaudojus specialią aplikaciją – kaupsite virtualias sėklas, kurias po to mes pasodinsime rudenį Lietuvoje ir galėsime džiaugtis žaliuojančiu „Rimi“ pirkėjų mišku“, – sako E. Krasauskienė.
Naudos: pramogų iki sporto
Lojalūs „Rimi“ pirkėjai nuolaidomis gali pasinaudoti ne tik pirkdami prekybos tinklo parduotuvėse, bet ir partnerių paslaugų vietose.
„Norime savo pirkėjams pasiūlyti kuo daugiau naudų, kurios būtų pritaikytos skirtingiems poreikiams, pomėgiams, amžiaus grupėms, ir laimėtų visi – tiek studentai, tiek šeimos su vaikais, tiek senjorai. Pavyzdžiui, „Mano Rimi“ lojalumo programos dalyviai gauna „Affidea“ klinikos lojalumo programos nuolaidas – paslaugos bei tyrimai jiems kainuoja iki 7 proc. pigiau. Besirūpinantiems savo fizine sveikata siūloma 7 dienų nemokama narystė bei 10 proc. metinės „Premium“ narystės nuolaida sporto klube „Lemon Gym“, taip pat galima išmėginti 3 dienų nemokamą narystę „Impuls“ sporto klubuose“, – vardija E. Krasauskienė.
Lojalūs pirkėjai kiekvieną savaitę gali naudotis įvairiais kuponais, „Mano šeimai“ skirtais pasiūlymais, o pirmadieniais senjorai apsiperka pigiau, nes jiems taikoma papildoma 10 proc. nuolaida krepšeliui. Be to, lojalumo programos dalyviai taip pat naudojasi asmeniniais pasiūlymais, pritaikomais atsižvelgiant į lojalių pirkėjų apsipirkimo įpročius.
Tai – tik dalis prekybos tinklo „Rimi“ siūlomų naudų, o detaliau su visomis susipažinti galima „Rimi“ mobiliojoje programėlėje arba interneto svetainėje www.rimi.lt, taip pat parduotuvių terminaluose.