„Parkside” sukurtame pasaulyje, kuriame viską galima pasidaryti pačiam, žiūrovai gali patirti legendines aktoriaus karjeros akimirkas. A. Schwarzeneggeris kalba „Parkside” vardu. Jis įkvepia žmones imti buities reikalus į savo rankas, žadėdamas padėti jų kelyje į sėkmę. Visa kampanija pateikiama su humoro ir sveikos saviironijos prieskoniu.

A. Schwarzeneggeris ir „Parkside” – puikus duetas. Christophas Pohlas, „Lidl International“ pirkimų vadovas sako, kad ilgamečio, stabilaus augimo dėka, prekinis ženklas „Parkside” jau spėjo įkvėpti pirkėjus.

„Tą padarėme siūlydami aukštos kokybės ir nenugalimo kainos bei kokybės santykio produktus, kurie išsiskiria tiek savo didžiule pasiūla, tiek ir patraukliu dizainu. Kartu su A. Schwarzeneggeriu mes turime galimybę laimėti širdis tų, kurie įkūnija mūsų vertybes. „Parkside” skatina „pasidaryk pats“ kultūrą ir tarsi stovi greta tų, kurie imasi tvarkyti bei spręsti reikalus patys. Mes norime įkvėpti pasitikėjimo, sakydami, kad jie tikrai tai gali padaryti. Arnoldas yra tas žmogus, kuris ima ir daro. Jis yra autentiškas, užsispyręs ir labai žemiškas. Mes didžiuojamės, kad jis yra „Parkside” komandos dalis“, – sako Ch. Pohlas.

„Pasidaryk pats“ yra skirta visiems – tai yra „Parkside” esmė. Šis prekės ženklas yra sukurtas tiems žmonėms, kurie mėgsta taisyti, statyti ar užsiimti sodo darbais. Tereikia pasiraitoti rankoves ir pirmyn. „Lidl“ parduotuvėse visoje Lietuvoje rasite itin platų prekių pasirinkimą: nuo įvairių įrankių, sodo prekių bei jiems skirtų priedų ir aksesuarų.

A. Schwarzeneggeriui įrankiai nėra svetimi. Jam yra tekę dirbti mūrininku, bet nereikia pamiršti, kad jis yra ir kūrėjas. „Parkside” šūkis „Tau pavyks!“ – yra būtent mano požiūris. Privalai tikėti savimi, todėl aš ir esu „Parkside” ambasadorius“, – sako aktorius.