„Augo ir kitų prekių, kurias galime susieti su atšalimu, poreikis. Drastiški orų pokyčiai visuomet koreguoja pardavimų dinamiką. Kaip vasarą, užplūdus karščio bangoms, pirkėjai imasi ieškoti ventiliatorių, taip žiemos speigai augina šildytuvų pardavimus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Šalčiai oro šildytuvų pardavimus augino 70 procentų, pirkėjai rinkosi šildytuvus, kurių vidutinė kaina buvo 60 eurų. Oro drėkintuvų pirmąją sausio savaitę parduota daugiau nei 50 proc. daugiau, lyginant su keturių gruodžio mėnesio savaičių vidurkiu.

 Pigu.lt“ pardavimų vadovė, Kristina Liškauskaitė

Moteriškų striukų pardavimai augo dvigubai. Slidinėjimo drabužių parduota beveik 80 procentų daugiau. Termo apatinių, vaikiškų žieminių rūbų ir batų pardavimai šoktelėjo daugiau nei 50 procentų.

Prekyba dūmų detektoriais pirmąją sausio savaitę e. prekybos centre „Pigu.lt“ išaugo du kartus. „Išaugusią dūmų detektorių paklausą galėjo lemti ir intensyvesnis šildymo sezonas, ir nelaimė Viršuliškių daugiabutyje Vilniuje“, – teigia K. Liškauskaitė.

Anot jos, sausio pradžioje augo prekyba ir sporto prekėmis, jų pardavimų augimą galima sieti su Naujų metų pažadu pradėti sportuoti. Pirmąją sausio savaitę e. prekybos centre buvo parduota 70 procentų daugiau bėgimo takelių. Taip pat išaugo fitneso prekių – kilimėlių ir aerobikos pakylų – pardavimai.

 Pigu.lt parduotuvė

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.