Artur Senčenko, „Balcia“ filialo Lietuvoje vadovas, sako, kad pagrindinis bendrovės tikslas –teikti naujos kartos draudimo produktus ir paslaugas, todėl bendrovė nuolat ieško būdų, kaip integruoti technologines inovacijas į savo ir klientų kasdienį gyvenimą.
„Prisijungimas prie virtualaus „Metaverse“ pasaulio – dar vienas nestandartinis sprendimas draudimo rinkoje ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Tapdami „Fortnite“ bendruomenės dalimi tikimės dar patrauklesniu būdu komunikuoti apie draudimo naudą bei pasiekti platesnę demografinę grupę – įskantant ir Gen Z vartotojus, priminti apie draudimo svarbą kasdieniame gyvenime, pasitelkiant žaidimo elementus. Tai unikalus ir smagus būdas įtraukti ir šviesti mūsų klientus, darbuotojus ir visus, kurie mėgsta žaidimų pasaulį“, – teigia A. Senčenko.
Žaidimas šiandien, draudimas – rytoj
„Metaverse“ yra virtuali erdvė arba skaitmeninė visata, kurioje žmonės gali bendrauti, dirbti, žaisti ir socializuotis naudojant virtualius savo atvaizdus, dažnai dar vadinamus avatarais. Nors tai vis dar yra besivystantis konceptas, verslas jau bando pasinaudoti skirtingomis „Metaverse“ galimybėmis. Sukūrusi unikalų „Fortnite“ žemėlapį, „Balcia“ taip pat žengia pirmuosius žingsnius į „Metaverse“ pasaulį, tačiau draudimo technologijų bendrovė numato dar didesnes skaitmeninės visatos išnaudojimo galimybes ateityje.
„Svarstome ateityje pradėti teikti draudimo paslaugas virtualioje aplinkoje, pavyzdžiui, draudžiant žaidimuose sukauptus, laimėtus turtus. Vis tik, šiuo metu, dėl virtualaus turto draudimo reguliavimo taisyklių neapibrėžtumo, to padaryti negalime, tad pirmoji patirtis „Metaverse“ erdvėje bus orientuota į žaidimus, o ne į konkrečias paslaugas. Tačiau tikimės, kad planus įgyvendinti pavyks jau netolimoje ateityje“, – sako A. Senčenko.
4 „Fortnite“ misijos: nuo kelionių parkūro iki kopimo į kalnus
„Fortnite“ yra legenda tapęs žaidimas, kuris pasaulyje išpopuliarėjo dar 2017-aisiais, o šiuo metu turi net 500 milijonų unikalių vartotojų. Žaidimas siūlo 6 milijonus skirtingų žemėlapių – įvairių virtualios realybės pasaulių, kuriuose žaidėjai gali atlikti įvairias misijas. Kiekvienas žemėlapis turi savo unikalius bruožus, struktūrą ir objektus, kurie gali keisti žaidimo eigą.
„Balcia“ unikalų žemėlapį sukūrė kūrybinė žaidimų agentūra „Be Loud“. Žaidėjai galės atlikti net 4 skirtingas misijas: įveikti purvo lenktynių trasą, kelionių parkūrą, kopti į kalnus ir išbandyti kelionių pabėgimo kambarį.
Išskirtinį žemėlapį žaidėjai gali rasti pačiame „Fortnite“ žaidime suvedus unikalų kodą: 2768-2306-2477 arba ieškodami pavadinimo „Balcia Mega Mansion“. „Balcia“ programėlės naudotojams taip pat bus suteikiamos įvairios privilegijos. Kiekvienas norintis šį žemėlapį gali išbandyti visiškai nemokamai.
Apie „Balcia“
„Balcia“ – vienintelė draudimo technologijų bendrovė Baltijos šalyse. 2020 metais bendrovė pristatė reikšmingus pokyčius: naują verslo strategiją ir prekės ženklo identitetą – inovatyviais ir technologijomis pagrįstais sprendimais orientuotą draudiką. 2022 metais „Balcia“ sėkmingai startavo Latvijos, o 2023 metais – Estijos rinkoje, taip išplėtusi savo geografinę aprėptį Europoje.
2023-aisiais metais „Balcia“ gavo „Drąsiausio draudimo ženklo“ titulą ir buvo vienintelė draudimo bendrovė Latvijoje, reikšmingai išauginusi lojalių klientų skaičių. „Balcia“ programėlė yra gavusi aukso apdovanojimą „Baltic e-commerce award“ konkurse ir yra labiausiai vartotojų vertinama skaitmeninio draudimo platforma.