Riboto leidimo kolekcijoje pristatoma meistriškai perkurta „Bang & Olufsen" ausinių ir garsiakalbių serija: namų kolonėlė „Beosound 2", ausinės „Beoplay H95" ir „Beoplay EX" bei nešiojamoji kolonėlė „Beosound Explore".
Kolekcijoje išryškėja abiejų prekių ženklų vizualinės tapatybės: aliuminiais paviršiais grindžiama „Bang & Olufsen" dizaino estetika bei firminės „Ferrari" spalvos su logotipais.
Istorinis momentas
„Labai džiaugiamės šiuo bendradarbiavimu. Susibūrę kartu jautėme, kad kuriame istoriją", – sakė „Bang & Olufsen" generalinis direktorius Kristianas Teäras.
Pasak jo, „Bang & Olufsen" ir „Ferrari" įkūrėjai Enzo Ferrari, Peteris Bangas ir Svendas Olufsenas buvo vizionieriai, kurie iš naujo apibrėžė savo pramonės šakas, mesdami iššūkį status quo. Jų palikimas sklinda per dešimtmečius ir skatina abu prekių ženklus siekti aukštumų iki šių dienų.
„Aukščiausios klasės našumas, grakšti estetika ir kruopštus meistriškumas suvienijo „Bang & Olufsen" ir „Ferrari" kartu kurti šią kolekciją", – tęsė K. Teäras.
Abu prekių ženklai jau daugiau kaip pusę amžiaus užima pirmaujančias pozicijas inovacijų srityje. Nuo veiklos pradžios 1925 metais Struerio mieste Danijoje „Bang & Olufsen" formuoja pasaulinį garso ir vaizdo dizainą. 1947-aisiais Italijoje, Maranello mieste, įkurtas „Ferrari" iki šių dienų diktuoja automobilių pramonę.
Įkvėpti superautomobilio
„Sėkmingo bendradarbiavimo esmė yra sukurti produktą, kuris asocijuotųsi su abiem dalyvaujančiomis šalimis. Dažnai tai gali būti sunki užduotis, tačiau šiuo atveju, kai abu prekių ženklai yra žinomi dėl stiprios vizualinės tapatybės, procesas buvo labai sklandus", – tikino „Bang & Olufsen" vyresnysis verslo plėtros ir strateginių partnerysčių viceprezidentas bei generalinis direktorius Christofferis Poulsenas.
Jis teigė, kad ši kolekcija yra tarsi atsitraukimas nuo tradicinio „Bang & Olufsen" požiūrio.
„Klasikiniai mūsų gaminiai sukurti taip, kad natūraliai įsilietų į žmonių namus ir kartu išsiskirtų savo gražiu dizainu. Ši kolekcija yra kitokia. Tai – išraiškingi kūriniai, kurie, kaip ir superautomobiliai, yra visur matomi ir girdimi", – aiškino Ch. Poulsenas.
Naujieji kolekcijos produktai
Stacionari namų kolonėlė „Beosound 2" užtikrina 360 laipsnių namų garso patirtį, kuri užpildo bet kurią erdvę. Jos konstrukcija yra universali, ją galima statyti ant grindų, stalo ar lentynos, taip pat lengvai perkelti iš vienos patalpos į kitą. „Active RoomSense" ir įmontuoti priartėjimo jutikliai sureguliuoja „Beosound 2" garsą pagal patalpą kur klausoma muzikos, o aukštos kokybės aliuminio kūgis, kuriame yra garsiakalbis, užtikrina vientisą garsą ir itin gerą akustiką.
„Ferrari" kolekcijos „Beosound 2" yra anoduotas (paviršius yra apdorojamas elektromechaniniu būdu) „Bang & Olufsen" gamykloje Struerio mieste, o dizainas perkurtas į „Ferrari" firminį sodriai raudoną atspalvį, jį papuošiant po grotelėmis įmontuota ikonine „Ferrari" emblema.
„Beoplay H95" yra „Bang & Olufsen" ausinių flagmanas, pasižymintis aukščiausios klasės garso kokybe ir novatoriškumu. Naujoje kolekcijoje specialiai pagaminti titano garsiakalbiai skleidžia kaip niekad ryškų garsą, o prisitaikantis aktyvusis triukšmo slopinimas leidžia naudotojui jį lengvai reguliuoti pasukant aliumininį ausinių žiedą. Ausinės apvilktos minkšta ėriuko oda. Jose įdiegta 38 valandų nepertraukiamo klausymo funkcija.
Ausinėse naudojamas nesenstantis klasikinis „Ferrari" juodos spalvos atspalvis, o prie jo priderinti lazeriu išraižyti „Bang & Olufsen" ir „Ferrari" logotipai. Po ausinėmis esančios titano garsiakalbių grotelės anoduotos sodriu raudonu atspalviu, specialiai sukurtu šio bendradarbiavimo metu.
„Beosound Explore" yra nešiojama kolonėlė, puikiai tinkanti naudojimui lauko erdvėse. Ji atitinka IP67 klasę, tad yra atspari dulkėms ir vandeniui. Naudojant „Bluetooth" ir greitąjį suporavimą, muzika visada pasiekiama vienu spustelėjimu, o jos nepertraukiamai klausytis galima net iki 27 valandų.
Naujoje kolekcijoje „Beosound Explore" turi lazeriu išraižytą „Ferrari" lenktyninį žirgą ir ryškų juodą karabiną, kuris palengvina kolonėlės nešiojimą. Dviejų sluoksnių garsiakalbio korpusas anoduotas raudona ir juoda spalvomis, kad grotelės akimirksniu išryškėtų tamsoje.
„Beoplay EX" – galingiausios „Bang & Olufsen" belaidės ausinės, pasižyminčios aktyviu triukšmo slopinimu, neprilygstamu garsu. Jos komplektuojamos su belaidžio įkrovimo dėklu, kad galėtumėte iki 20 valandų klausytis keliaudami. Šeši mikrofonai ir išmanioji spindulio formavimo technologija lemia, kad „Beoplay EX" galima naudoti ir verslo pokalbiams, ir muzikos klausymuisi.
„Ferrari" kolekcijos dešiniojoje ausinėje yra įspūdingas juodas „Ferrari" logotipas, patalpintas po stiklu, padengtu simboline raudona spalva. Jis išpjaustytas bei nupoliruotas taip, kad blizgėtų it veidrodis.
„Ferrari“ kolekciją rasite internete bei „Bang & Olufsen„ parduotuvėje Vilniuje: „Beola„, Aušros Vartų g. 5 / Pasažo skg.