Sukurta sinergija
Verslo centrų ir daugiabučių apsuptyje įsikūrusio prekybos centro „Europa“ pirmajame aukšte beveik 900 kv. metrų ploto maisto aikštėje „Dialogai“ veikia 10 restoranų, vienu metu galinčių priimti daugiau kaip 300 svečių. Užsukę čia skanauja skirtingų šalių virtuves – nuo Ispanijos, Vietnamo iki Amerikos skonių.
Kasdien į „Dialogus“ užsuka pavalgyti apie 800 žmonių, o restoranų apyvarta kasmet auga – šiemet per pirmus aštuonis mėnesius augimas siekė daugiau nei 20 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„Dialogai“ jau tapo ypatinga prekybos centro traukos vieta. Čia skirtingų restoranų šefai bendrauja kaip neatskiriami kolegos, o pamatę klientą jau žino, kam ir kaip pietus supakuoti, kam nedėti svogūnų, o kas buvo išvykęs atostogų. Čia niekada nebuvo aptarnavimo formalumų. Visi jaučiasi laisvai, dažnai vieni kitus pažįsta ne tik iš matymo, bet ir sveikinasi, šnekučiuojasi. Tai bendruomenė, vaibas, stilius“, – sako Viktorija Gražienė, prekybos centro „Europa“ valdytoja.
Klientai – kaip draugai
Šioje erdvėje restoraną „My Wok“ prieš kiek daugiau nei metus atidaręs virtuvės šefas Justas Gražys, klientų vadinamas tiesiog Justu, sako, kad „Dialogai“ ne veltui taip pavadinti – erdvėje žmonės mėgaujasi ne tik patiekalais, bet ir susitikimais, pokalbiais.
„Kadangi restorane dažnai dirbu pats, su kiekvienu stengiuosi užmegzti asmeninį kontaktą. Jau iš pasisveikinimo dažnai žinau, ar dėti daugiau čili. Nuolatiniai klientai mielai naudojasi ir „Dialogų“ lojalumo programa. Ši vieta išties neatsiejama nuo papliurpimų, neįtikėtinų istorijų pasidalijimų, kurios lieka paslapty, o jei to nesinori, tiesiog draugiškų, palaikančių linktelėjimų“, – tarsteli jis.
Ištikimi vietai ir skoniams
Daugiausia žmonių į „Dialogus“ plūsta per pietus – tuomet čia nutįsta ilgiausios eilės. Visgi pastebima, kad klientai vis dažniau užsuka ir popietės užkandžiui, vakarienei po darbų ar savaitgalio pusryčiams.
Čia įsikūrusio restorano „Archie’s burgers“ vadovė Gabrielė Bakanavičienė pastebi, kad „Dialogai“ pritraukia vis daugiau lojalių klientų, kurie yra linkę rinktis jau pamėgtus skonius: „Tiesa, kai apsipranta su meniu, tuomet ir naujoves pamilsta taip, kaip ir iki tol pamėgtus patiekalus. Tik spėk suktis virtuvėje, girdėti poreikius, siūlyti ir džiuginti.“
Neatsiejama dienos dalis
Šį rudenį maisto ir pokalbių restoranų gretas papildė ir kavinė „Kiras“, daugelio vilniečių žinoma kaip buvusi „Chaika“. Šviežiai skrudinta kava, rinktinės arbatos, augaliniai desertai ir užkandžiai jau tapo dalies lankytojų neatsiejama dienos dalimi.
„Dialoguose“ yra ne tik įvairiausių šalių virtuvės, bet ir vyksta susitikimai, mėgavimasis pokalbiais prie kavos ar arbatos puodelio, deserto. Šioje erdvėje atidarę „Kirą“, sulaukėme tiek mus puikiai pažįstamų lojalių, tiek naujų klientų. Su dalimi jų susitinkame kone kasdien – sveikinamės, jau žinome, kokią kavą ar desertą labiausiai mėgsta“, – sako Adomas Dzedulionis, kavinės „Kiras“ vadovas.