Neatidėliojo plėtros


„Neatidėliodami ateičiai plėtros į Estiją, Latviją ir Suomiją, čia užsitikrinome dar didesnį pirkėjų srautą, kuris generavo pardavimų augimą“, – sako „Deistra“ vadovas Deividas Stravinskas.

Anot jo, iki 2022 metų savo interneto svetainėje vasarinėmis kepurėmis prekiavusi įmonė prie „Pigu.lt“ prisijungė dėl milžiniško lankytojų srauto, kuriuo pasižymi šis e. prekybos centras.

„Išplėtę savo prekių asortimentą, turėjome tikslą plėstis ir pasiekti dar daugiau klientų įvairiose šalyse. Taigi, „Pigu.lt“ Marketplace buvo tobulas pasirinkimas plėtrai“, – konstatuoja D. Stravinskas.

Šiandien didžiausi įmonės pardavimai išlieka Lietuvoje, kur įsigyjama apie 45 proc. įmonės prekių. Latvijoje „Deistros“ pardavimai sudaro 24 procentus, Estijoje – 21 procentą, Suomijoje – dešimtadalį.

 Stevens piniginė

Plečia pasiūlą


„Pigu.lt“ startavusi su aprangos aksesuarų prekyba, šiuo metu „Deistra“ Marketplace‘o lankytojams siūlo net 100 skirtingų kategorijų prekių. Įmonės asortimente šiandien – beveik 3 000 aktyvių prekių, maždaug 5 kartus daugiau nei starto metu.

Vadovas nurodo, kad šiuo metu populiariausios įmonės prekės priklauso aprangos aksesuarų kategorijai. Tai – vyriškos piniginės, vyriškos bei moteriškos rankinės, kuprinės ir diržai.

„Tiesa, nuolat stebime kaip kitų mūsų kategorijų produktai savo pardavimais vejasi sėkmingiausias prekes“, – sako D. Stravinskas.

Išsiskiria Suomija


Jis atkreipia dėmesį, kad kiekvienoje šalyje populiariausios prekės skiriasi. Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje – jos panašios, tačiau Suomijoje pirkėjai renkasi kitus produktus.

„Suomijoje tarp populiariausių prekių rikiuojasi ne tik aprangos aksesuarai, bet ir iš vonios kambario aksesuarai, kelioninės prekės. Pastebime, jog suomiai dažniau renkasi brangesnes prekes nei kitų šalių pirkėjai“, – teigia vadovas.

Anot jo, įtakos įmonės plėtrai į kitas šalis turėjo ne tik didesnis klientų srautas, bet ir smalsumas. „Norėjome išsibandyti asortimentą, sužinoti pirkimo įpročius skirtingose šalyse. Labiausiai nustebino Suomijos pirkėjų vidutinis krepšelis, kuris yra žymiai didesnis nei kitose šalyse. Čia pirkėjai yra tikrai reiklesni prekių kokybei“, – pasakoja D. Stravinskas.

 Deividas Stravinskas

Dėmesys kokybei


„Deistra“ iš kitų „Pigu.lt“ pardavėjų stengiasi išsiskirti ieškodama prekių, kuriomis dar neprekiaujama šiame Marketplace. „Stengiamės pirmieji tarp konkurentų pasiūlyti vieną ar kitą prekę“, – sako vadovas.

Anot jo, pardavimų sėkmę lemia ir kokybiškas produktų pateikimas, aukštos kokybės prekių nuotraukos, aprašymai, kainos, pristatymo greitis. Tai – svarbiausi aspektai, kurie rūpi klientams.

„Nuolat ieškome balanso tarp prekių kiekio ir jų kokybės. Dažnu atveju geriau kokybiškai pateikti mažiau prekių, kurias tikrai pirks, nei pasiūlyti tūkstančius produktų su prastais aprašymais, nuotraukomis, nepatraukliomis kainomis“, – konstatuoja D. Stravinskas.

 Stevens dovanų rinkinys

Įdarbino „Fulfillment by Pigu“


Vadovo vertinimu, „Deistros“ pardavimų apimtis į naują lygį pakėlė „Fulfillment by Pigu“ paslauga, kurią teikia Marketplace‘as.

„Paslauga naudojamės nuo pat 2022-ųjų ir tai yra labiausiai pasiteisinęs įrankis, kuris lėmė mūsų pardavimų šuolį. Pernai net 70 procentų visų mūsų užsakymų buvo įvykdyti per „Fulfillment by Pigu“, – teigia D. Stravinskas.

Anot jo, pristatymo greitis yra labai svarbus dažnam pirkėjui, o ši paslauga žymiai sutrumpina logistinį kelią iki klientų – prekes leidžia atsiimti dar tą pačią dieną.

 Moteriška rankinė

„Jei prekės reikia čia ir dabar, didelė tikimybė, kad klientas rinksis produktą, esantį „Fulfillment by Pigu“, net ir už aukštesnę kainą. Tiesa, svarbu įvertinti būsimus sandėliuojamos prekės kaštus ir „Fulfillment by Pigu“ talpinti tik geriausiai parduodamas prekes, kurios greitai „juda“, – pataria vadovas.

Jis šią paslaugą drąsiai rekomenduotų ir kitiems pardavėjams. „Ji augina pardavimus ir suteikia daugiau laiko pardavėjui – nereikia rūpintis nei prekių pakavimu, nei sandėliavimu“, – sako D. Stravinskas.

Siūlo išbandyti įrankius ir paslaugas


„Deistros“ vadovas turi patarimų ir e. prekybos naujokams. „Startuojantiems pardavėjams rekomenduočiau įsigilinti į pirkėjų poreikius, domėtis, kokių prekių jie pageidauja, kokios kainos yra optimalios. Verta sekti ir geriausiai parduodamus prekių pavyzdžius norimoje kategorijoje. Taip pat siūlyčiau išbandyti visus įrankius ir paslaugas, kurias siūlo „Pigu.lt“ Marketplace‘as“, – pataria D. Stravinskas.
 Stevens vyriškas odinis diržas

Jo įsitikinimu, kiekvienam pardavėjui verta atkreipti dėmesį į pristatymo greitį ir atsakyti į dar kelis svarbius klausimus. „Ar tikrai prekę pristatysite tokiu greičiu, kokį nurodote? Ar kainodara yra tinkamai apskaičiuota, ar įvertinti visi kaštai? Ar prekė tikrai atitinka nurodytą aprašymą bei nuotraukas?“, – nurodo vadovas.

Daugiau informacijos apie galimybę prekiauti Pigu.lt Marketplace ir pasiekti Baltijos bei Suomijos šalių pirkėjus čia.