Ilgas kriterijų sąrašas – aukščiausi balai
Maisto ir gėrimų kategorija yra viena populiariausių, kasmet pritraukianti garsiausius Lietuvos gamintojus ir jų produktus. Šiemet geriausių gaminių konkursas buvo jau dvyliktas per visą parodos istoriją. Konkursui pristatytus produktus komisija vertino pagal visapusišką sąrašą kriterijų – nuo žaliavų pasirinkimo, ekologiškumo ir gamybos technologijų iki juslinių savybių, tokių kaip kvapas, skonis ir spalva. Taip pat balai buvo skiriami ir už prekinės išvaizdos, pakuotės dizaino sprendimus.
„Stumbro“ gamybos direktorė Vaida Paulikė sako, jog nebuvo sunku išrinkti produktą, šiemet vertą dalyvauti konkurse, nes „Devynerių“ prekės ženklas turi ilgą istoriją ir įkūnija unikalumą, kuris prasideda nuo kruopštaus augalų ir kitų žaliavų atrinkimo, o visą gamybos procesą sudaro net 9 etapai. Kita vertus, kanapių ir citrusų skonių derinys atskleidžia gamybos meistrų kūrybiškumą ir nuolatines inovacijų paieškas.
Anot gamybos technologų, kuriant riboto leidimo produktą siekta išlaikyti „Devynerių“ skonį ir suteikti gėrimui kanapės įvairiapusiškumą. Dėl to produktas išsiskiria išraiškingu pluoštinių kanapių sėklų ir citrusinių vaisių aromatu, kuris ilgai išlieka ir dera su švelnia saldžių obuolių nata, palikdamas subalansuotą saldumo ir rūgšties skonį.
Daugiau nei 50 apdovanojimų Lietuvoje ir užsienyje
Gebėjimas originaliai derinti savas tradicijas ir naujausias gėrimų gamybos tendencijas „Devynerių“ prekės ženklui atveria duris ir į tarptautinį pripažinimą. Jau ne vienerius metus šio prekės ženklo gėrimai su įvairiais apdovanojimais bei medaliais grįžta iš parodų ir prestižinių konkursų užsienyje. V. Paulikė skaičiuoja, kad po naujausio triumfo „Devynerių“ įvertinimų sąrašą sudaro net 54 pasauliniai apdovanojimai.
„Stumbro“ gamybos direktorė pastebi, kad kanapių ir citrusų skonio „Devynerios“ buvo puikiai įvertintos Lenkijoje – šalyje, turinčioje senas spiritinių gėrimų ir trauktinių tradicijas. Aukso medalis pelnytas parodoje Varšuvoje „Warsaw Spirits Competition 2022“, kur gėrimų ekspertai vertino produktų skonio savybes. Tuo tarpu lietuviško gaminio dizainas bronzos medalį pelnė tarptautiniame pakuočių dizaino konkurse „A‘ DESIGN“ – „Hidden & Secret“ kategorijoje.
„Kiekviena pergalė ir įvertinimas sustiprina mūsų pasitikėjimą savimi žengiant į naujas rinkas, kuriose „Devynerios“ atstovauja Lietuvai ir garsina mūsų šalies produktus. Tai kuria dar tvirtesnius įsipareigojimus aukščiausiai kokybei ir paveldui, kurį puikiai atspindi unikali „Devynerių“ gėrimų sudėtis iš vietinės kilmės ingredientų: įvairių žolelių bei lapų, šaknų, žievių, žiedų ir vaisių“, – teigia V. Paulikė.
„Devynerios“ – ant podiumo greta tarptautinių žvaigždžių
Tarp naujausių tarptautinių apdovanojimų pašnekovė įvardija ir „Devynerios Raudonos“ pergalę „World Drinks Awards 2024“ konkurse – gėrimas šiemet buvo pripažintas geriausiu pasaulyje žolelių likeriu. Tame pačiame konkurse kitas „Stumbro“ gamyklos produktas „Devynerios Žalios“ buvo įvertintas sidabru.
Negana to, prestižiniame konkurse JAV „San Francisco World Spirits Competition 2024“ šiemet Lietuvos vardas irgi skambėjo ne kartą, nes Kaune gaminami gėrimai „Devynerios Žalios“ ir „Devynerios Raudonos“ pelnė po sidabro medalį ir atsidūrė laureatų sąraše greta garsiausių pasaulio gėrimų gamintojų.
Pasak V. Paulikės, pastarųjų metų pripažinimas rodo, kad „Devynerių“ prekės ženklas turi visus svarbiausius atributus, kurių reikia tarptautinei sėkmei ir plėtrai. Visa to pamatai – gamybos metu teikiamas ypatingas dėmesys natūralumui ir ekspertiškumui, nesibaiminant netikėtų sprendimų ir drąsių iššūkių.