Naujas gyvenimo būdas iškėlė daugybę klausimų, sujaukė rutiną ir pareikalavo adaptuotų sprendimų: kaip jaukioje namų aplinkoje įkurdinti profesionalumą bei motyvaciją dirbti? Į naujus iššūkius dizaino pasaulis sureagavo akimirksniu ir dar kartą įrodė, kad netikėti pokyčiai – tai šios srities varomoji jėga. Tad kviečiame nedelsti, plačiau atverti savo namų duris ir kartu patyrinėti, kokių nuostabių dizaino naujovių į juos gali įnešti gūsingi darbo kultūros permainų vėjai.

Tomis pačiomis akimis kasdienę namų aplinką pamatyti kitaip. Blankstančios ribos tarp namų, darbo, privataus ir visuomeninio gyvenimo leidžia naujai patirti kasdienybę. Pripažinkime, emociškai ir fiziškai atvirose erdvėse, mes jaučiamės komfortabiliau. Aplinkoje, kurioje mūsų veikla nėra varžoma ar apribojama, tiesiog gera būti. Štai kodėl kurdamos ateitis vizijas, dizaino kompanijos bendruoju vardikliu renkasi žmogaus veiklą. Absoliučiai visą!

„Fritz Hansen”. Kompanijos „Fritz Hansen” atstovas Lietuvoje – salonai „Skandinaviški interjerai”

Šiuolaikinio dizaino objektai privalo tobulai atlikti funkciją, sklandžiai įsilieti į bet kurį kontekstą, kurti jaukią, žmogui palankią atmosferą – tiek biure, tiek namuose, tiek ir visuomeninėse erdvėse. Ir jokio estetinio kompromiso. Jei anksčiau, darbui skirti baldai šaltu profesionalumu vėsindavo kambario temperatūrą, šiandien jie lanksčiai ir organiškai įsilieja jaukiame namų interjere.

„Fritz Hansen”. Kompanijos „Fritz Hansen” atstovas Lietuvoje – salonai „Skandinaviški interjerai”

Dizainas – galingas įrankis. Kruopšti žmogaus įpročių, poreikių ir net fizinių duomenų analizė yra esminė dizaino proceso dalis. Iš šios raidos gimę objektai stebina funkcine ir estetine vienybe. Iki milimetrų apgalvotos proporcijos, atidžiai parinktos kokybiškos materijos bei lūkesčius pranokstantis naudojimo patogumas sukuria ypatingą vertę. Tokie daiktai padeda kultivuoti teigiamas asmenines savybes bei įpročius. Ergonomikos principais paremtos baldų konstrukcijos rūpinasi taisyklinga laikysena bei skatina dažnesnį kūno padėties keitimą darbo metu, specialiai darbui pritaikyti aksesuarai padeda palaikyti tvarką bei organizuoti savo veiklą, o kokybiškas apšvietimas kuria ne tik fizinį, bet ir emocinį gerbūvį.

„Fritz Hansen”. Kompanijos „Fritz Hansen” atstovas Lietuvoje – salonai „Skandinaviški interjerai”

Emocingas dizainas. Nes kaipgi be emocijų! Ir patyrę produktų dizaineriai tai žino. Emocijos lemia teigiamą vartotojo patirtį, todėl kuriami objektai privalo užmegzti ryšį, komunikuoti bei palikti erdvės unikaliems potyriams. Medžiagiškumas, tekstūra, lytėjimas, forma ar spalva – elementai, kurių pagalba dizaineriai užkoduoja vartotojui siunčiamą asmeninę žinutę. Tai paskatina žvelgti giliau, intuityviai suvokti mintį, inicijavusią kūrybinį procesą, idėją, lėmusią fizinę objekto išraišką. Šis atradimo džiaugsmas nejučia įkvepia ir mus pačius: dirbti, kurti ir tiesiog kokybiškai gyventi. Neretai, aukštos vertės dizaino objektai tampa mūsų energetiniais talismanais, o kartais net ir viso gyvenimo palydovais. Istorija byloja, kad pats Vinstonas Čerčilis į kelioninį lagaminą įsidėdavo ir savo mylimą, tuo metu itin neįprasto dizaino, stalinį šviestuvą.

„Fritz Hansen”. Kompanijos „Fritz Hansen” atstovas Lietuvoje – salonai „Skandinaviški interjerai”

Kartą užsukęs į svečius, darbas ketina čia ir pasilikti. Ir nors iš pradžių pokyčiai gąsdino, šiandien dauguma mūsų jau spėjo atrasti ir naujos realybės privalumus. Vis daugiau laiko praleidžiant namuose, klasikinės estetikos vertybės bei patogumas dar ir dar kartą atranda kelią į prioritetų viršūnes, ne vieną kartą pasaulį gelbėjęs grožis, regis, ir šį kartą tampa vidinę pusiausvyrą garantuojančia atsvara. Juk Abraomo Linkolno žodžiais tariant: „Geriausias būdas numatyti ateitį – ją susikurti.” O jei pritrūksime idėjų, jautrus ir iššūkių nebijantis dizaino pasaulis netruks ištiesti pagalbos ranką.

Užsakymo nr.: PT_88677547