„Europa“ šiemet siekia tapti pirmuoju prekybos centru, kuris neskatina kalėdinio apsipirkimo ir kreipiasi į tuos, kurie pavargo nuo Kalėdų komercializacijos.
„Didžiulis tempas, kuriuo ir taip gyvena aplinkinių biurų žmonės, gruodį dar suintensyvėja. Netylantis prieššventinis triukšmas persipina su besibaigiančių metų darbais ir terminais. Ir staiga jaukiausia metų šventė daugeliui tampa bėgimo varžybomis įgrisusios kalėdinės muzikos fone. Taip ir gimė mūsų kalėdinio laikotarpio kampanija „Kalėdų detoksikacija. „Europa“ – čia mažiau Kalėdų“. Taigi, mūsų lankytojai čia gali atrasti vietą, kur Kalėdų yra mažiau“, – sako Viktorija Gražienė, PC „Europa“ valdytoja.
Pasak kūrybinės agentūros „Truth.“ stratego Tomo Bartninko, šiemet PC „Europa“ kalėdinė kampanija reaguoja į aktualias tendencijas: peržengtas vartotojiškumo kultūros ribas, blogėjančią žmonių emocinę ir psichinę sveikatą bei atsižvelgiant prekybos centro lankytojų profilį bei poreikius.
„Mūsų pasirinktas komunikacijos tonas – juoda spalva ir „rėkianti galva“ puikiai atitinka Kalėdų detoksikacijos idėją. Taip, ta „rėkianti galva“ yra dirbtinio intelekto sugeneruota iliustracija, simbolizuojanti Kalėdų komercializacijos sukeltą chaosą. Šis vaizdas drąsiai perteikia žinutę apie beprotybę, kurią žmonės patiria per šventes dėl per didelio reklamos ir vartojimo spaudimo“, – sako jis.
„Detoksikuotis“ nuo Kalėdų – ramiai praleisti laiką be kalėdinės muzikos, dekoracijų ir kitų blizgučių – „PC Europa“ bus galima visą gruodį.