Tvarumas – daugiau nei tik perdirbtos pakuotės, energijos taupymas ar atliekų rūšiavimas. Tai – procesas, kuriame svarbus kiekvienas žingsnis: nuo vizijos ir jos nuoseklaus įgyvendinimo, bendrų vertybių su verslais bei klientais puoselėjimo.

Pirmąją fizinę parduotuvę prekybos centre atidariusi „E-shaped“ įkūrėja Eglė patvirtina: „Europos“ dėmesys tvarumui ir klientų savijautai – vienos svarbiausių priežasčių, kodėl pirmuosius Lietuvoje „E-shaped“ interjero namus atverė būtent čia.

Suvienijo vertybės

„Mums svarbūs tvarumo, natūralumo, žaliosios krypties elementai. Pagrindinei klientų grupei – aplinkinių biurų pastatų bendruomenei – aktualus prekybos centras, kuris veiktų jų ritmu: čia jie rastų ryto kavos, vietą greitiems pietums ar ilgesniam verslo susitikimui, turėtų galimybę niekur nevažiuodami, čia pat, greta darbo vietos, įsigyti reikalingų pirkinių ar po darbų susitikti su kolega, o, galbūt, sulaukti vaikų iš būrelių. Prekybos centre pagrindiniu akcentu tampa potyriai, o ne tik tiesioginis prekių pateikimas ir visiems įprastas pirkėjo bei pardavėjo santykis“, – kalbėjo prekybos centro „Europa“ valdytoja Viktorija Gražienė.

Požiūriui, kad prekybos centras – ne tik vieta pirkti, bet ir kokybiškai būti ir atsakingai rinktis, pritaria ir gegužės 29-ąją „Europoje“ pradėjusios veikti „E-shaped“ parduotuvės savininkė Eglė.

Viktorija Gražienė

„E-shaped“ išaugo savo virtualius namus, supratome, kad mums reikalinga fizinė vieta, tiesioginis ryšys su klientais – tam puikiai tiko būtent „Europa“. Alsuojame kūryba, drąsa ir veržlumu, noru įkvėpti bendruomenę ne tik domėtis tvaria ir ekologiška mada, bet ją ir puoselėti savo namuose“, – teigia interjero namų įkūrėja Eglė.

Kuriantiems jaukius namus

„E-shaped“ interjero dizaino namai Olandijoje buvo įkurti 2017 metais. Interjero dizaino namų įkūrėja Eglė po trisdešimties metų gyvenimo užsienyje nusprendė grįžti į gimtinę ir pratęsti „E-shaped“ istoriją būtent Lietuvoje. Jos vizija – ne tik kokybiška, tvariai pagaminta tekstilė, miego drabužiai, interjero detalės, indai, bet ir diskusijos apie tvarumą, aplinką ir žmogaus sveikatą tausojančias technologijas – jas lankydamasi partnerių gamyklose apžiūrėjo pati Eglė.

„Aplinkiniuose biuruose dirbantys žmonės itin vertina kokybišką poilsį savo namuose, todėl pritraukdami ne tik stilių, bet ir tvarumą puoselėjančią prekių parduotuvę išplečiame itin aktualų segmentą savo lankytojams – čia jie ras stilingas, pasaulyje pripažintų gamintojų interjero detalių kolekcijas“, – kalbėjo V. Gražienė.

„Europoje“ įsikūrusiame salone pirkėjai galės įsigyti „Marc O’polo“ ir „Essenza Home“ sukurtos tekstilės, interjero detalių, „Sunies“ sandalų, „McAlson“ apatinių drabužių vyrams ir moterims.

Visų šių gaminių dizainui panaudotos perdirbtos, ekologiškos, itin kokybiškos medžiagos. Pavyzdžiui, „Sunies Sandals“ komanda užtruko dvejus metus, kol sukūrė ekologišką, kokybišką, tvarią ir vandeniui atsparią medžiagą. Sandalų gamybai naudojamas bambukas, cukranendrės ir kokoso pluoštas. Šis medžiagų derinys užtikrina minimalią gamtai daromą žalą gamybos bei produkto gyvavimo ciklo metu.

Gamintojai, kurių kūrybą, naujuosiuose namuose „Europoje“ pristatys „E-shaped“ komanda, pabrėžia: aukštos kokybės, tvarūs gaminiai – atsakymas į šiuolaikinę vienkartinio naudojimo kultūrą.

„Tikiu, kad vis daugiau žmonių nori daugiau nei pirkti, pirmiausia – suprasti, kodėl tą daro: galbūt, norėdami pasilepinti, galbūt, perka dovaną ar tiesiog švenčia gyvenimą. Mane sužavėjo „Europos“ vizija būti kitokiu nei eilinis prekybos centras, ir keisti supratimą apie prekybą. Mūsų tikslas – augti kartu su pirkėjais: supažindinti juos su gaminių kokybe ir aiškiai deklaruoti, kas lemia galutinę gaminio kainą. Mūsų partneriai turi pakankamai žinių, patirties ir yra pasiruošę žengti į Pabaltijo šalis“, – komentavo „E-shaped“ įkūrėja.

Ambicijos, pašnekovės žodžiais, didelės, tačiau svarbiausia – „Europoje“ įsitikinti, kad viską daro gerai.

„Jei klientai priims, o tikime, kad jie jau subrendo tvarumui, tuomet norėtume daugiau gaminių pristatyti Lietuvai“, – apibendrino pašnekovė.

Beje, net „E-shaped“ salonas „Europoje“ primins namus, įrengiant jį, antram gyvenimui prikelti baldai.