„Nuo pat partnerystės pradžios su „Žalia giria“ puikiai vieni kitus suprantame. Juk aukščiausių vietų siekiantiems sportininkams rezultatą gali nulemti ir iš pažiūros paprasti dalykai. Vienas jų – kokybiškas vanduo. Todėl tikime, kad ilgus metus trunkantis bendradarbiavimas ir toliau bus toks pats sėkmingas bei prisidės tiek prie futbolo klubo, tiek prie mūsų partnerių augimo“, – sakė FK „Žalgiris“ direktorė Vilma Venslovaitienė.
„Žalia giria“ – visoje Lietuvoje atpažįstamas ir mylimas prekės ženklas. Per paskutinius dvejus metus jis ne tik atsinaujino, bet jam nesvetimos ir tvarumo idėjos – 15-a procentų sumažintas 0,5–1,5 litro vandens buteliuose naudojamas plastiko kiekis, o gaminant pačius butelius bei etiketes pradėta naudoti 30 procentų perdirbto plastiko, taip pat vanduo išpilstomas naudojant saulės energiją. Jau dabar 0,5–1,5 litro buteliams naudojami bespalviai plastikiniai kamšteliai. Bespalvis plastikas yra perdirbamas žymiai lengviau ir yra draugiškesnis aplinkai nei spalvotas plastikas.
„Džiaugiamės, kad Lietuvos futbolo čempionai troškulį malšins gerdami vandenį „Žalia giria“. Mūsų bendradarbiavimas parodo, kad žalgiriečiai vertina mūsų produkciją“, – sakė UAB „Gelsva“ vadovė p. Aurelija Gumbrevičienė.
2001 m. veiklą pradėjusi vandens gamykla „Žalia giria“ vartotojams per metus pristato apie 50 milijonų litrų vandens. Vandens produkciją sudaro iš 200 m gylio gręžinio išgaunamas žemos mineralizacijos ir nekintančios cheminės sudėties vanduo, kuris išpilstomas į įvairaus dydžio butelius: nuo mažiausių – 0,5 litro – buteliukų iki vartotojų namuose bei biuruose pamėgtų didžiausių – 19 litrų – keičiamų vandens butelių.