Kaip pasakoja „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ vadovas Tadas Ėvaltas, „Hilton“ prekių ženklui priklausantis viešbutis vadovaujasi „Šviesių širdžių“ (angl. Brighthearted) svetingumo filosofija, kuri sako, jog kokybiška viešnagė ir poilsis prasideda nuo nuoširdaus ir atviro bendravimo su viešbučio svečiais.
„Esame atsisakę baltų pirštinių etiketo, arba kitaip vadinamos protokolinės viešnagės, kai viskas yra griežtai sustyguota ir svečiai jaučiasi nekomfortabiliai, tarsi įsprausti į rėmus. Mes siūlome nuoširdų, paprastą ir atvirą bendravimą, jaukią ir neįpareigojančią aplinką bei malonų ir ramų poilsį. Žinoma, nepamirštame išlaikyti ir kokybės standartų, o suklydę nebijome atsiprašyti, prisiimti atsakomybės ir siūlyti sprendimus. Tokiu būdu per penkerius veiklos metus užsitarnavome svečių meilę ir pasitikėjimą“, – sako T. Ėvaltas.
Ir iš tiesų, pačiame Vilniaus centre, Gedimino prospekte esančiame modernaus dizaino ir architektūros pastate įsikūrusiame viešbutyje visada šurmuliuoja daugybė turistų, restorane smagiai laiką leidžia tiek vietiniai, tiek užsienio svečiai, o užimtumas, kaip teigia viešbučio vadovas, kasmet tik auga. Visa tai – dėka žmonių, kasdien dirbančių tam, kad viešbučio svečiams nieko netrūktų ir šie jaustųsi kaip namuose.
„Tik būdami nuoširdūs ir atviri kolegoms, galime tą patį perteikti savo svečiams. Džiaugiuosi, kad mums pavyko suburti supratingų, palaikančių ir vienas kitam padedančių žmonių komandą, kurioje neegzistuoja hierarchija. Visi esame vienodai svarbūs, kaip viena didelė šeima, kuri visada pasiruošusi suteikti geriausią patirtį viešbučio svečiams“, – sako T. Ėvaltas.
Priklausomai nuo sezono, „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ komandą sudaro nuo 70 iki 80 žmonių. Vadovaujantis socialinės atsakomybės idėja, viešbutyje puoselėjami įtraukties ir įvairovės (angl. diversity and inclusion) principai – šiuo metu jame dirba net 12-os tautybių žmonės, vasaros atostogų metu viešbutis priima moksleivius, jame darbuojasi socializuotis norintys senjorai, žmonės su specialiaisiais poreikiais.
„Tikime, kad dėl įvairovės esame stipresni, inovatyvesni, geriau atstovaujame daugybę svečių, kurie apsistoja mūsų viešbučiuose bei bendruomenes, kuriose mes veikiame visame pasaulyje“, – sako T. Ėvaltas.
Geriausias viešbutis savo kategorijoje – antrus metus iš eilės
„Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ pastangas būti vienais geriausių rinkoje įvertina ne tik jo svečiai ir darbuotojai, bet ir tarptautiniai ekspertai. Per 5-erius veiklos metus Lietuvoje viešbutis gavo ne vieną apdovanojimą už puoselėjamą kultūrą, vyraujančią atmosferą ir aukštą aptarnavimo kokybę. Prestižiškiausias jų – antrus metus iš eilės gautas „Connie Award“, skirtas „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ viešbučiui kaip pačiam geriausiam savo kategorijoje Europos, Vidurinių Rytų ir Afrikos (EMEA) regione.
„Šis apdovanojimas yra aukščiausias „Hilton“ prekių ženklo įvertinimas, teikiamas viešbučiams už tokius kokybinius rodiklius kaip išskirtinė aptarnavimo kokybė, problemų sprendimo efektyvumas, nepriekiaštinga švara ir t.t. Labai džiaugiamės antrus metus iš eilės būdami geriausiais savo regione“, – sako T. Ėvaltas.
Individualių apdovanojimų kategorijoje prestižinį „CEO Light & Warmth Award“ prieš dvejus metus atsiėmė „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ personalo vadovė Asta Bražiūnaitė.
„Tai aukščiausias tinklo apdovanojimas, kuriuo pagerbiami „Hilton“ komandos nariai dėl savo įkvepiančios lyderystės, atsidavimo darbui ir aistros teikiant išskirtines svetingumo paslaugas. Kartu su šiuo įvertinimu darbuotojas gauna ir 10 tūkst. dolerių premiją bei kitų papildomų naudų. Žinant, kad per visą pasaulį besidriekiančiame „Hilton“ viešbučių tinkle dirba daugiau kaip milijonas žmonių, o šį apdovanojimą per metus gauna tik iki 15-os asmenų ir 2 komandos, negalime atsidžiaugti, kad į šį nedidelį išrinktųjų ratą pateko ir Lietuvos atstovas”, – džiaugiasi „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ vadovas.
Geriausias darbdavys pasaulyje 2023 metais: darbuotojams – ypatingos nuolaidos ir galimybė laimėti apmokėtas papildomas atostogas
2023 metais žurnalas „Fortune“ ir „Great Place to Work“ viešbučių tinklą „Hilton“ pripažino geriausia darboviete visame pasaulyje. Aukščiausią vietą reitinge svetingumo kompanija šioje programoje pelnė pirmą kartą istorijoje, nors „Geriausio darbdavio pasaulyje“ sąraše viešbučių tinklas įsitvirtinęs jau aštuonis metus iš eilės. Ties šiuo pasiekimu „Hilton“ sustoti neketina – ir toliau kelia kokybės kartelę, stiprina vidinę darbo kultūrą bei plečia galimybių ir naudų spektrą komandos nariams.
Darbuotojų gerovę tinkle užtikrina inovatyvi „Thrive@Hilton” programa, kuria siekiama padėti komandos nariams augti, tobulėti ir būti sėkmingais ne tik darbe, bet ir gyvenime. Anot T. Ėvalto, programa sukurta palaikyti „Hilton“ komandos narių gerovę ir teikti geriausias šioje srityje naudas, pripažinimą ir paramą įvairiems poreikiams tenkinti.
„Thrive@Hilton” yra tarsi skėtis, po kuriuo telpa visos papildomos naudos tinklo darbuotojams. Viena jų – „Hilton University” – nemokama ir visiems viešbučių tinklo darbuotojams prieinama platforma, kurioje galima rasti labai platų spektrą edukacinės medžiagos, skirtos pačioms įvairiausioms profesinėms žinioms tobulinti, – pasakoja viešbučio vadovas. – Pavyzdžiui, pradėjęs dirbti padavėju, žmogus laisvu laiku gali gilinti savo žinias tiek klientų aptarnavimo srityje, tiek ir visiškai kitoje sferoje, tarkime, pardavimų skyriuje, finansų valdyme ar kitur. Tai reiškia, kad net ir pradėjęs nuo žemiausios pozicijos, turėdamas noro ir įdėdamas pastangų, darbuotojas gali pakilti iki vadovaujamos pozicijos.“
Ne mažiau naudinga ir svarbi yra ir kita tinklo platforma „Care for All Hub”, kurioje pateikiama įvairaus pobūdžio turinio bei naudingų patarimų kaip pasirūpinti savimi, komandos nariais ar savo artimaisiais.
„Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ vadovas pasakoja, kad visi viešbučio darbuotojai gali prisijungti ir prie „Go Hilton“ programos, suteikiančios galimybę keliaujantiems po pasaulį apsistoti tinklo viešbučiuose už itin patrauklias kainas.
„Įprastai žmonėms, kurie dirba svetingumo industrijoje, kelionės bei turizmas yra labai artimos sritys, todėl prisidėti prie jų pomėgių yra dar viena tinklo siekiamybė. Pasinaudodami programa, mūsų darbuotojai, jų šeimos nariai ir draugai gali rinktis net iš 7600 „Hilton“ prekės ženklams priklausančių viešbučių visame pasaulyje ir gauti išties dideles nuolaidas viešnagei bei maitinimui. Ir kai mes sakome „patrauklios kainos“, tą ir turime omenyje, nes jos tikrai džiuginančios nepriklausomai nuo to, kurią poziciją užima viešbučio darbuotojas“, – sako T. Ėvaltas.
Pirmąją vietą „Geriausio darbdavio pasaulyje” sąraše užsitikrinęs viešbučių tinklas savo darbuotojams suteikia galimybę keliauti ir visiškai nemokamai. Laimingieji ,,Thrive RESET“ programos dalyviai yra apdovanojami savaite apmokamų papildomų atostogų bei 2000 dolerių biudžetu savo svajonių ar seniai puoselėtų tikslų įgyvendinimui, taigi į darbus tikrai grįžta su dar didesne energija.
„Labai vertiname kiekvieną gautą apdovanojimą, nes link to kartu su visa komanda nuosekliai einame. Tačiau dar labiau džiugina mūsų pačių darbuotojų įvertinimai – net 90 proc. jų teigia, kad „Hilton“ yra puiki vieta dirbti, siekti savo tikslų ir užsibrėžtų profesinių ambicijų. Tai vienas stipriausių stimulų ir toliau ieškoti būdų, leidžiančių kiekvienam darbuotojui augti asmenio ir profesinio gyvenimo srityse, sėkmingai kopti karjeros laiptais ir mėgautis kiekviena diena dirbant mūsų viešbučių tinkle“, – sako „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ vadovas.
„Life Square“ komplekse įsikūrusio viešbučio „Hilton Garden Inn“ savininkai Lietuvoje – nekilnojamojo turto vystymo bendrovė „Eika“. Viešbutį valdo nepriklausomas tarptautinis operatorius „Apex Alliance Hotel Management.“ „Life Square“ kompleksas susideda iš verslo centro, apartamentų ir viešbučio.