„Neįsivaizduoju savęs dirbančio kitur. Visuomet norėjau, kad mano gyvenimas būtų susietas su meistryste ir bendravimu, todėl kai prieš beveik 10 metų atėjau atlikti praktiką į „MOKI VEŽI“ parduotuvę, labai greitai supratau, kad tai yra būtent ta sritis, kurioje geriausiai galiu save realizuoti. Per karjeros metus turėjau galimybę įgyti įvairios patirties, nes dirbau dažų bei santechnikos skyriuose, o sukauptos žinios padeda ir dabar, konsultuojant klientus apdailos skyriuje. Net negaliu to pavadinti darbu – aš tuo gyvenu“, – sako R. Sabaliauskas.
Meistrų pagalbos nebeprireikia
Konsultantas pardavėjas pasakoja, kad darbas parduotuvėje yra nuolatinė mokykla, kurioje įgytas žinias jis sėkmingai pritaiko ir asmeniniame gyvenime: tiek remontuodamas namus, tiek duodamas naudingų patarimų draugams ir kaimynams.
„Per beveik 10 metų praleistų dirbant įmonėje dar nė karto neteko samdytis meistrų, kad padėtų kažką suremontuoti namuose. Viską darau pats – tiek apdailos, santechnikos, tiek ir elektros darbus. Taip pat dažnai sulaukiu klausimų, prašymų patarti iš draugų ir kaimynų. Kadangi pats tikiu, kad namų meistru būti lengva, niekuomet neatsisakau padėti ir pasidalinti naudingais patarimais“, – komentuoja „MOKI VEŽI“ parduotuvės darbuotojas.
Menas mokėti bendrauti
Paklaustas, kaip sekasi bendrauti su klientais, R. Sabaliauskas sako, kad šiuo metu – puikiai, tačiau šiam įgūdžiui susiformuoti prireikė kelerių metų.
„Visi į „MOKI VEŽI“ parduotuvę užsukantys klientai yra labai skirtingi: vieni iš jų puikiai žino, ko jiems reikia, kiti jaučiasi pasimetę, tad mano užduotis – užvesti juos ant kelio, patarti. Jokių specialių bendravimo įgūdžių tobulinimo kursų nesu baigęs – visko išmokau per praktiką, bendraudamas su klientais, matydamas profesionaliai dirbančius kolegas ar klausydamas vadovų patarimų“, – pasakoja konsultantas pardavėjas.
R. Sabaliauskas priduria, kad nuoširdus ir atviras bendravimas su klientais taip pat leidžia aplink save suburti lojalių klientų ratą. Prie to, žinoma, prisideda ir savo darbo išmanymas. „Kadangi pats įvairius remonto darbus atlieku jau ne vienerius metus, galiu su klientais pasidalinti praktiškais patarimais ar žiniomis, ką ir kaip naudoti remontuojant namus. Smagu, kai naudingą patarimą išgirdęs klientas dar ne kartą pas mane sugrįžta konsultuotis.“
Svarbu komandinis darbas ir bendros vertybės
Pasak R. Sabaliausko, nors per beveik 10 metų darbo komanda keitėsi, geri tarpusavio santykiai su kolegomis yra vienas labiausiai jį motyvuojančių veiksnių.
„Su kolegomis esame susibendravę kaip su gerais draugais ؘ– noriai dalinamės sukauptomis žiniomis ir patirtimi. Taip pat turime stiprius ryšius ir su kituose skyriuose dirbančiais kolegomis. Nebijome prašyti vieni kitų pagalbos ar pavaduoti, nes gerai išmanome ne tik savo, bet ir jų sritis. Padirbę kituose skyriuose sugrįžtame labiau įsitraukę į savo darbą ir turėdami naudingų idėjų, kaip dar geriau patarti klientams namų renovacijos klausimais“, – pasakoja R Sabaliauskas.
Kokybiškam klientų aptarnavimui – nuoširdus ryšys
Kokybiškas klientų aptarnavimas yra vienas svarbiausių „MOKI VEŽI“ prioritetų, kurį leidžia užtikrinti bičiuliški darbuotojų santykiai su klientais. Kiekvienas įmonės darbuotojas, pasitelkęs savo patirtį ir žinias, gali išsamiai atsakyti į pirkėjo klausimus, duoti naudingų patarimų bei pateikti jam tinkamiausią sprendimą. Todėl būtent nuo jų priklauso klientų aptarnavimo kokybė, lojalumas, o kartu ir visos įmonės sėkmė.
Užsakymo nr.: PT_87469057