„Natūralu, kad drauge su kilusiu į viršų termometro stulpeliu, augo ir paklausa prekių, skirtų įvairiausioms veikloms lauke: nuo poilsio ir sporto priemonių, batutų iki sodo įrankių. Tokį sezoniškumą regime kasmet, sušilus orams, šie metai – ne išimtis“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.

Griliai

Jis atkreipia dėmesį, kad e. prekybos centro klientai gausiai naudojo priemones nuo uodų. „Tą pačią tendenciją regime ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse bei Suomijoje – visose rinkose, kuriose veikia „PHH Group“ valdomas Marketplace. Akivaizdu, kad poilsiautojams gryname ore teko gintis nuo mašalų“, – teigia N. Mikalajūnas.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.