Atsigręžia į kokybę
„Centrinis verslo rajonas – unikali lokacija prekybos ir paslaugų verslams: čia dirbantys ar gyvenantys žmonės „Europoje“ apsilanko net ne vieną kartą per dieną. Išgerti rytinės kavos, apsipirkti, gauti reikiamų paslaugų, o vakare – su draugais ar kolegomis pasisėdėti restorane.
Šių metų pirmąjį ketvirtį „Europoje“ veikiantys verslai fiksavo 42 proc. išaugusią bendrą apyvartą, o lankytojų srautas padidėjo 33 proc., palyginti su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu“, – komentavo prekybos centro „Europa“ valdytoja Viktorija Gražienė.
Prekybos centro pirmajame aukšte įrengta maisto ir pokalbių vieta „Dialogai“, kur veikia 10 skirtingų restoranų, o rytinėje prekybos centro pusėje veikia „Huracan Coffee“ bei „Ali šokoladinė“.
Kad „Europos“ valdytojų idėja sukurti erdvę, kurioje prekyba, paslaugos ir laisvalaikio praleidimas dera tarpusavyje, patikėjusiems verslams sekasi puikiai, patvirtina ir kavinių tinklą „Huracan Coffee“ daugiau nei dvidešimt metų plečiantis Vytautas Kratulis.
Rinkdamasis vietą kavinei, V. Kratulis kaip vieną svarbiausių kriterijų įvardijo vietą: kad ši būtų patogi pasiekti, netoli palikti automobilį, šalia – darbo vieta, prireikus patogu susitikti, todėl tinkamiausia vieta „Huracan Coffee“ kavinėms – naujasis miesto centras.
„Mes orientuojamės į verslo, skubantį žmogų, kuris leidžia laiką miesto centre“, – apibendrino pašnekovas.
Verslininkas džiaugėsi kavinę įkūręs „Europoje“: „Esu dėkingas tiems, kurie mus pakvietė manydami, kad vieta mums tinkama. Niekada nesikuriame ten, kur mūsų nekviečia ar nelaukia. Abipusis noras dirbti mums labai svarbus. Greta prekybos centro „Europa“ – savivaldybės, Registrų centro, daug biurų pastatų. Manome, kad prieštaros nėra: mes tinkame centrui, o centras – mums.“
Atsigręžia į kokybę
Prekybos centre „Europa“ įsikūrusi subtilius desertus siūlanti „Ali šokoladinė“ klientus žavi ne tik išskirtiniais desertais, bet ir apgalvotu bei moderniu interjeru.
Naujajame sostinės centre daugybė biurų pastatų, o juose dirbantys žmonės pietų pertraukas ar laiką po darbo mielai leidžia čia pat, prekybos centre, veikiančioje šokoladinėje.
„Džiugu, kad biuruose dirbantys žmonės susitikimus organizuoja ar laiką leidžia pas mus. Juk mes parduodame ne tik produktą, bet ir emociją. Norintieji sėkmingo susitikimo, malonaus pokalbio atsakingai renkasi vietą, kurioje gali tą emociją nusipirkti ir, žinoma, puikiai praleisti laiką“, – įsitikinęs „Ali šokoladinės“ įkūrėjas Ali Gadžijevas.
Visos komandos nuopelnu šokoladinės įkūrėjas laiko pasiekimą, kad kone 80 proc. klientų vis grįžta: vieni pietų metu, kiti – savaitgaliais ar pasitikdami šventes. Daugiau jų užsuka ir pristatant naujienas ar šventėms skirtus gaminius.
Džiugina ir tokie lankytojai, kurie šokoladinėje susitinka su kolegomis ar verslo partneriais, o vėliau darsyk užsuka vakare. Kai kurie ryte nuperka desertų kolegoms, po darbo užsuka dar kartą – jau sau.
Traukia emocija
A. Gadžijevas pripažįsta: sprendimas įsikurti „Europoje“ pasiteisino. Kiek lydės sėkmė šokoladinę, įsikūrusią prekybos centre, pašnekovo žodžiais, priklauso nuo abiejų pusių – valdytojo ir verslininkų – vizijų, nes savo idėjas įgyvendinti labai sunku, jei skiriasi tam tikri itin svarbūs dalykai.
„Šiuo atveju mums sekasi puikiai: įsikūrėme prieš mažiau nei metus, bet rezultatai džiugina. Skaičiavimai buvo net šiek tiek kuklesni nei realybė. Pirmosiomis dienomis, kai pats dirbau šokoladinėje, nuolat girdėdavau į biurus skubančių žmonių džiaugsmingus šūksnius, kad pagaliau įsikūrėme čia, „Europoje“. Jiems nebereikia niekur važiuoti, kad nusipirktų kokybiškų desertų. Tokie atvejai tik patvirtina – mūsų sprendimas buvo teisingas“, – kalbėjo A. Gadžijevas.