Augantis potencialas eksporto rinkose
„Kauno grūdų“ marketingo direktorius Artūras Skairys pabrėžia, kad įmonės augimas kategorijose, kuriose bendrovė iki šiol prekiavo su „Activus“ prekės ženklu, Lietuvos rinkoje priartėjo prie ribos, kai naujų plėtros galimybių paieškos tapo būtinybe. Prieš daugiau nei metus iš AUGA group įsigijus bendrovę „Grybai LT“, „Kauno grūdai“ ne tik praplėtė savo gamybos galimybes, bet ir įgijo prieigą prie unikalių produktų linijų, kurios sulaukė dėmesio ir užsienio rinkose. Po įsigijimo, bendrovė turėjo teisę naudoti „AUGA“ prekės ženklą pereinamuoju laikotarpiu, šiam terminui pasibaigus, produkcija bus ženklinama „Activus“ prekės ženklu su nauju pakuotės dizainu.
„Activus“ prekės ženklas, kurio stipriausia kategorija iki šiol buvo greitai paruošiamos košės, žengia į naujas sritis. Tai ne tik sriubos ar troškiniai, bet ir sveikatai naudingos užkandžių linijos. Vietinėje rinkoje jau darosi ankšta, todėl žiūrime plačiau – į Baltijos šalis, Vakarų Europą, net Azijos rinkas, apie 30 proc. gaminamų sriubų bei troškinių jau keliauja į JAV“, – teigia A. Skairys.
JAV ir Azijos rinkoms bendrovė siūlys naują prekės ženklą – „Eatiful“, kuris atitinka šiuolaikinių vartotojų ekologiškumo standartus bei naminio, greitai paruošiamo ir kokybiško maisto lūkestį.
Širvintose įsikūrusioje gamykloje, kuri užima daugiau nei 3,600 kv. m., šiuo metu gaminami vartojimui paruošti produktai, tokie kaip ekologiškos sriubos, troškiniai bei konservuotos daržovės. Šių gaminių pranašumas – ne tik aukšta kokybė, bet ir inovatyvios pakuotės, kurios leidžia produktams išlaikyti šviežumą ilgiau, tuo pačiu išlaikant patogumą vartotojui.
Inovatyvumas ir patogumas viename
Pasak A. Skairio, vartojimui paruoštų sriubų, troškinių bei daržovių naujos kartos pakuotės ir papildytas produktų asortimentas yra atsakas į šiuolaikinių vartotojų poreikius. „Greitas gyvenimo tempas keičia žmonių įpročius, todėl siūlome sprendimus, kurie taupo laiką, bet nesumažina produktų kokybės. Troškiniai su mėsa, užpilamos košės, sriubos – visa tai yra mūsų atsakymas į vartotojų kasdienybės iššūkius. Vartojimui paruošti produktai inovatyviose pakuotėse, angliškai vadinami „pouches“, užtikrina patogumą vartotojui – juos lengva pasišildyti mikrobangų krosnelėje ir mėgautis subalansuotu maistu, pavyzdžiui, ofise per pietų pertrauką. Šis sprendimas puikiai atliepia vartotojų poreikį greitam ir patogiam, bet kartu sveikatai palankesniam maistui. Tai yra didelis privalumas, ypač žinant, kad tokie gaminiai tampa vis populiaresni tarptautinėse rinkose“, – dalinasi „Kauno grūdų“ marketingo direktorius.
Produkcijos pakuotės bus atnaujinamas ir vizualiai – naujo dizaino pakuotės kuriamos bendradarbiaujant su agentūra „Bold Brands“. Be to, prekių ženklas stiprina savo pozicijas per partnerystes, pavyzdžiui, su Kauno „Žalgiriu“. Bendradarbiaujant pristatyti du nauji patiekalai, įkvėpti krepšinio: grikių troškinys su vištiena ir grybais bei aštri jautienos sriuba.
Pokyčiai – ne tik naujos galimybės, bet ir atsakomybė
Šiandien „Activus“ prekės ženklas yra geriausiai žinomas greitai paruošiamų košių kategorijoje – lyginant kelerių metų „Nielsen“ Omnibus prekių ženklų žinomumo apklausos duomenis, „Activus“ prekės ženklo žinomumas nuolat auga ir siekia 71 proc.
A. Skairys pripažįsta, kad prekės ženklo keitimas yra sudėtingas procesas, reikalaujantis laiko ir dėmesio detalėms. „Tai nėra tik kosmetinis pokytis – toks prekės ženklo krepšelio atnaujinimas leidžia mums dar geriau atitikti vartotojų lūkesčius ir prisitaikyti prie globalių rinkų reikalavimų. „Activus“ prekių ženklas tampa simboliu, apibendrinančiu mūsų pažadą vartotojams: patogus, skanus, ir energijos suteikiantis maistas“, – apibendrina jis.
Plėsdami „Activus“ prekių ženklą, „Kauno grūdai“ ne tik stiprina savo pozicijas rinkoje, bet ir demonstruoja inovatyvų požiūrį į maisto produktų gamybą, kuris orientuotas į šiuolaikinio vartotojo poreikius ir lūkesčius bei leidžia įmonei užtikrinti augimą tiek vietinėje, tiek tarptautinėje rinkoje. Tikimasi, kad vartotojų pamėgtas „Activus“ prekės ženklas taps dar labiau mylimu – dabar pirkėjai galės rinktis ne tik košes, baltyminius batonėlius, bet ir sriubas , troškinius, daržoves. Ateityje numatoma šio prekės ženklo plėtra ir į kitas maisto kategorijas.