„Nors bendrą pervežimų srautą vis dar veikė nutraukti pervežimai iš Rusijos ir Baltarusijos, taip pat besiplečiančio sankcijų, skirtų nebetiekti žaliavų karo mašinai, spektro, ir mūsų sustiprintos patikros, matome, kad pastangos paversti geležinkelį transporto sistemos stuburu duoda vaisių. Auginame vidinių pervežimų apimtis, didėja projektinių pervežimų skaičius, vežame naujais tarptautiniais maršrutais – pavyzdžiui, pirmą kartą istorijoje „LTG Cargo“ traukinys krovinį gabeno iš Bugenių Lietuvoje į Valgą Estijoje“, – sako „LTG Cargo“ generalinė direktorė Eglė Šimė.
Per pirmąjį šių metų pusmetį „LTG Cargo“ pervežė 12,2 mln. tonų krovinių, iš jų – 7,1 mln. tonų pervežta vien Lietuvos teritorija, taigi vietiniai pervežimai sudaro 58,5 proc. visų „LTG Cargo“ vykdomų pervežimų. Palyginimui, 2023 m. pirmąjį pusmetį šalies viduje pervežta 7 mln. t ir tai sudarė 53,4 proc. visų pervežimų, o lyginant su 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu, pervežimai šalies viduje išaugo net penktadaliu.
Pervežimų Lietuvoje augimą labiausiai lėmė padidėję statybinių medžiagų pervežimai, iš dalies kompensavę kritusį cheminių ir mineralinių trąšų gabenimą, taip pat augančios grūdų pervežimų geležinkeliu apimtys.
Tuo metu bendrovės pardavimo pajamos pirmąją šių metų pusę siekė 151 mln. Eur ir buvo 9,5 proc. didesnės nei pernai tuo pačiu laikotarpiu (beveik 138 mln. Eur). Beveik tris ketvirtadalius pardavimo pajamų šįmet sudarė krovinių vežimo pajamos.
Per 2024 m. pirmąjį pusmetį ženkliai augo projektinių pervežimų apimtys: atlikti 94 karinės technikos pervežimai geležinkeliu tiek plačiosios, tiek europinės vėžės tinkle. Palyginimui, per visus 2023 m. buvo pervežti 145 traukiniai.
Laimėjusi naftos perdirbimo gamyklą Mažeikiuose valdančios įmonės „Orlen Lietuva“ skelbtą tarptautinį konkursą, „LTG Cargo“ kovą pradėjo nuolatinius pervežimus per visas tris Baltijos valstybes maršrutu Bugeniai (Lietuva)–Valga (Estija) paslaugą. Šie pervežimas vyksta tik „LTG Cargo“ pajėgumais – visus maršruto logistinius sprendimus „LTG Cargo“ užtikrina savarankiškai. Tai tapo reikšmingu ne tik bendrovės, bet ir viso Baltijos regiono logistikos sistemos plėtros įvykiu.
Šįmet „LTG Cargo“ pirmą kartą be kitų šalių geležinkelių partnerių atliko NATO karinės technikos gabenimą nuo Valgos Estijoje iki Trakiškių stoties Lenkijos pasienyje.
Siekiant atliepti klientų poreikius, vykdomi naujų riedmenų įsigijimai, esamo riedmenų parko optimizavimas. Per pirmąjį šių metų pusmetį vykdyti 500 grūdams skirtų vagonų, 200 pusvagonių, skirtų biriems ir kitiems atmosferos poveikio nebijantiems kroviniams, pirkimai, tęsiamas elektrinių lokomotyvų įsigijimas. Taip pat įsibėgėjo prekinių vagonų remonto depo Radviliškyje modernizavimo darbai.
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ yra LTG grupės įmonė, šiuo metu tęsianti aktyvius integracijos ir plėtros Vakaruose veiksmus. Bendrovė teikia krovinių gabenimo, logistikos ir ekspedijavimo, krovinių pakrovos, lokomotyvų ir vagonų remonto bei vagonų nuomos paslaugas Lietuvoje ir užsienyje. „LTG Cargo“ yra įsteigusi ir valdo bendroves „LTG Cargo Polska“ Lenkijoje ir „LTG Cargo Ukraine“ Ukrainoje. Vystydama žalesnį krovinių transportavimą geležinkeliu, įmonė telkia 1,8 tūkst. logistikos sektoriaus profesionalų komandą. „LTG Cargo“ 2023 m. pervežė 27,2 mln. t krovinių. Bendrovės pajamos praėjusiais metais siekė maždaug 286 mln. Eur, grynasis pelnas – 17,5 mln. Eur.