„Mano BŪSTAS“ laikosi duotų pažadų – teikti pirmenybę klientų aptarnavimo ir atliekamų darbų kokybės užtikrinimui, o taip pat – suformavus stiprią kvalifikuotų specialistų komandą dar geriau atlieptų daugiabučių namų gyventojų lūkesčius.
Fiksuoja augimą
Šių metų rezultatai rodo, kad įmonei pavyko ne tik pagerinti esamų klientų aptarnavimo kokybę, bet ir sulaukti didelio naujų klientų susidomėjimo, kurie savo būsto priežiūrą patikėjo didžiausiai daugiabučių namų administravimo kompanijai Lietuvoje.
Nuo šių metų pradžios „Mano BŪSTO“ paslaugas pasirinko dar 65 daugiabučių namų gyventojai.
„Mūsų veiklos principai, orientuoti į esamų ir naujų klientų patirties gerinimą, pasiteisino ir tai yra kryptingų pastangų bei stiprios komandos darbo rezultatai. Ir nors daugiabučių priežiūros rinkoje vyrauja milžiniška konkurencija, skaičiai aiškiai rodo, jog gyventojai savo turto priežiūrą nori patikėti profesionalams, kurie šioje srityje dirba ne vieną dešimtį metų ir turi sukaupę didžiulę patirtį. Dar labiau stengtis dėl klientų įkvepia ir tas faktas, kad pas mus sugrįžtą vis daugiau buvusių klientų, kurie, matyt, įsitikino, kad svetur žolė nėra žalesnė“, - sako „Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys.
Pasitenkinimas įmone padidėjo dukart
Bendrovė, sekdama didžiųjų korporacijų, tokių kaip „Google“, „Facebook“ ar „Amazon“ pavyzdžiu, jau beveik du metus kasdien matuoja klientų pasitenkinimo indeksą. Jis realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis ir ar rekomenduotų jos paslaugas savo draugams bei pažįstamiems.
„Yra kompanijų, kuriuos vykdo klientų apklausas kas metus, dvejus arba išvis jų nevykdo, o mes norime žinoti, kaip klientai vertina mūsų veiklą kiekvieną dieną. Tai leidžia įmonei priimti atitinkamus veiklos sprendimus „čia ir dabar“ ir greičiau išpildyti tai, ko pageidauja mūsų klientai. Nuolat komunikuodami su gyventojais ir teikdami jų poreikius atitinkančias paslaugas matome rezultatus – per du metus klientų pasitenkinimas „Mano BŪSTU“ pagerėjo daugiau nei du kartus“, - teigė M.Genys.
Už tą pačią kainą – daugiau naudų
Nors būsto priežiūras paslaugas teikiančių įmonių įkainiai yra daugiau mažiau panašūs, „Mano BŪSTAS“ savo klientams siūlo kone daugiausiai paslaugų rinkoje, kurios įskaičiuotos į teikiamų paslaugų paketą. Dėl to bendrovės klientai už tą pačią kainą gali gauti daugiau naudų. Įmonė turi nuosavą visą parą veikiančią avarinę tarnybą, Klientų aptarnavimo centrą, kiekvienam namui skiria po klientų atstovą ir priežiūros inžinierių.
Be to, jau daug metų įmonė daug dėmesio skiria tam, kad klientai taupytų energijos išteklius ir už juos mokėtų mažiau. Pavyzdžiui, praėjusį šildymo sezoną „Mano BŪSTO“ specialistai, atsakingi už daugiabučiuose esančių šilumos sistemų priežiūrą, pasitelkę išmanius sprendimus klientams padėjo sutaupyti 11,1 mln. kWh šilumos energijos arba beveik vieną milijoną eurų.
Skatindamas tvarų energijos vartojimą šių metų vasarą „Mano BŪSTAS“ klientų namų bendrojo naudojimo patalpų reikmėms pradėjo pirkti vėjo jėgainėse gaminamą žaliąją elektros energiją. Toks sprendimas leidžia gyventojams vartoti atsinaujinančią energiją, padeda taupyti ir suteikia galimybę paprasčiau atsiskaityti už bendrojo naudojimo elektrą. Iki metų pabaigos tvaria elektros energija žadama aprūpinti beveik visų įmonės klientų bendrųjų patalpų erdves.
Sumažino kainas
Šių metų pavasarį „Mano BŪSTAS“ paskelbė, kad mažina tam tikrų darbų kainas. Tokį sprendimą bendrovė priėmė peržiūrėjusi vidinius resursus, situaciją rinkoje bei atrinkusi kokybiškas paslaugas už priimtiną kainą teikiančius rangovus.
Įmonė nuo gegužės pradžios perpus sumažino tokių darbų kaip lempučių bendrojo naudojimo patalpose keitimas ir smulkių remontų darbų gyventojų butuose įkainius. Jie sumažėja beveik 50 proc.
Esminius avarinius darbus bute, tokius kaip maišytuvo keitimas, klozeto remontas, šalto vandens skaitiklio, santechninių žarnelių, ventilių keitimas ir kt. įmonė atlieka tik už 29,9 eur. valandinį įkainį ir tai šiuo metu yra viena mažiausių kainų rinkoje.