Koncepcija keičiasi

Apie tai, kad plečiasi ir sostinėje netrukus atidarys dar vieną parduotuvę, „Simitri“ komanda pranešė netradiciškai – siūlydami lankytojams atspėti, kur bus jų naujieji namai. Parduotuvės koncepcija – nauja ne tik pačiai „Simitri“ komandai, bet ir Lietuvoje. „Europoje“ įsikursianti parduotuvė bus pirmoji, kurioje vienoje vietoje bus galima ne tik įsigyti grožio prekių – čia pat profesionalūs specialistai siūlys atlikti plaukų atstatymo procedūrą ar greitą makiažą, skubant į verslo susitikimą, vakarienę ar šventę.

„Šeimos parduotuvėje „Simitri“ prekių pasiūla – didžiulė, naujos koncepcijos parduotuvėje daugiau dėmesio skirsime grožiui: čia bus galima įsigyti kvepalų, kokybiškos kosmetikos ar plaukų priežiūros priemonių. Visko, ko gali prireikti skubančiam miestiečiui, nenorinčiam gaišti laiko ir kokybiškų priemonių bei paslaugų ieškoti toli nuo darbo ar gyvenamosios vietos“, – komentavo M. Lipnius.

Būsimoji „Simitri“ parduotuvė išsiskirs interjero sprendimais – tam skiriamos solidžios investicijos

„Įgyvendinti naujas, išskirtines idėjas, kurti jaukią ir patogią erdvę klientams, pažinti juos ir jų poreikius, padėti jaustis geriau – tokie mūsų ir verslų, besikuriančių „Europoje“, prioritetai. Prireikus konkrečių prekių, šiuolaikinis vartotojas jų gali įsigyti internete, tačiau patirti naujų įspūdžių, pasikonsultuoti su specialistais, dauguma visgi renkasi prekybos centrą, veikiantį jų ritmu – tokia ir yra „Europa“, – komentavo prekybos centro valdytoja Viktorija Gražienė.

Prekybos centro „Europa“ valdytoja Viktorija Gražienė

Investuoja į kokybę

M. Lipnius pritaria: atsinaujinęs prekybos centras, kuriame prekių ir paslaugų pasiūla subalansuota, o jaukios erdvės – pritaikytos darbui, susitikimams ar pasimatymui, patogi automobilių stovėjimo aikštelė: šiuos privalumus vertina ir verslas, ir klientai.

Pašnekovas pasakojo pats ilgą laiką dirbęs viename biurų pastatų Konstitucijos prospekte, todėl puikiai žino, kokiu privalumu tampa patogiai pasiekiamas, skirtingus verslus po vienu stogu subūręs prekybos centras šalia darbo ar gyvenamosios vietos.

Būsimoji „Simitri“ parduotuvė išsiskirs interjero sprendimais – tam skiriamos solidžios investicijos

Nors svarbiausią dalį „Simitri“ veikloje užima elektroninė prekyba, vis daugiau lankytojų užsuka ir į fizines parduotuves: nori apžiūrėti, išbandyti prekes, sulaukti profesionalios konsultacijos, o tuomet neretai patikusią prekę įsigyja internetu.

Būsimoji „Simitri“ parduotuvė išsiskirs interjero sprendimais – tam skiriamos solidžios investicijos

„Didmiesčiuose pirkėjai tampa reiklūs kokybei, tiek prekių, tiek aptarnavimo, todėl parduotuvės keičiasi: nebeužtenka lentynos ir jose sudėtų prekių, vis svarbesnis tampa kokybiškas produkto pateikimas, pokalbis su profesionaliu darbuotoju – tokio ryšio prekes parduodamas tik internete nesukursi“, – kalbėjo verslininkas.

Būsimoji „Simitri“ parduotuvė išsiskirs interjero sprendimais – tam skiriamos solidžios investicijos

V. Gražienė pritaria: „Europos“ vizija būtent tokia – būti kitokiu nei eilinis prekybos centras, keisti supratimą apie prekybą, pirmenybę teikiant maloniai erdvei, asmeniškam santykiui su klientais ir jų emocijoms bei nuotaikai.

Būsimoji „Simitri“ parduotuvė išsiskirs interjero sprendimais – tam skiriamos solidžios investicijos

Daug dėmesio erdvei

Būsimoji „Simitri“ parduotuvė išsiskirs interjero sprendimais – tam skiriamos solidžios investicijos. Viskas tam, kad į parduotuvę užsukęs klientas jaustųsi maloniai, patogiai ir jaukiai.

„Rinkoje prekių pasiūla didžiulė, tampa sunku pasirinkti, todėl svarbu ieškoti būdų išsiskirti. Mes parduodame ne pigias prekes, ieškome geros kokybės už patrauklią kainą, todėl skiriame daug dėmesio kiekvienos prekės, kurią galima įsigyti mūsų parduotuvėje, privalumams ir išskirtinumui pabrėžti. Mūsų tikslas – sukurti tokią parduotuvę, į kurią užsukę skubantys, nuolat užsiėmę klientai, sustotų, skirtų laiko sau – savo grožiui ir sveikatai. Mes šia koncepcija tikime, tikimės, jog ja patikės ir mūsų klientai“, – kalbėjo vienas „Simitri“ įkūrėjų.

Būsimoji „Simitri“ parduotuvė išsiskirs interjero sprendimais – tam skiriamos solidžios investicijos

Prekybos centras „Europa“ sėkmingai įgyvendina „Trys viename“ strategiją: remiantis lankytojų poreikiais, pirmame aukšte koncentruojamos maisto erdvės, restoranai. Antrame aukšte kuriasi išskirtinės drabužių ir tvarios mados parduotuvės, internetinių parduotuvių prekių atsiėmimo vietos, trečiame prekybos centro aukšte, lankytojai ras sporto ir sveikatos paslaugų, bendradarbystės erdves.