Viešbučio „vairas“ – patyrusios vadovės rankose

Naujoji „Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton“ vadovė S.Rudzevičienė – toli gražu ne naujokė viešbučių sektoriuje. Naujoji viešbučio generalinė direktorė yra dirbusi tokiose viešbučiuose kaip „Radisson Blu Lietuva“, o pastaruosius šešis metus vadovavo „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“ viešbučiui. Per savo karjerą ji yra gavusi ne vieną prestižinį apdovanojimą, o šiuo metu yra ir nacionalinės Lietuvos turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ valdybos primininkė.

Generalinė direktorė Sigita Rudzevičienė

Pačios S. Rudzevičienės teigimu, beveik dviejų dešimtmečių patirtis verslo turizmo srityje jai neabejotinai padės vadovaujant naujajam viešbučiui Vilniuje. „Viešbučių sektoriuje esu jau ilgą laiką, todėl puikiai pažįstu apgyvendinimo ir poilsio paslaugų „virtuvę“. Tikiu, kad su kiekviena karjeros stotele įgavau daug patirties ir dar daugiau išminties, kuri yra labai reikalinga vadovaujant tokius aukštus reikalavimus sau keliančiam prekės ženklui“, – sako naujojo „Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton“ generalinė direktorė.

Pasak jos, šio pareigos – didelis jos darbo įvertinimas, tačiau tuo pačiu ir ne ką mažesnė atsakomybė.

Grand Hotel Vilnius komanda

„Labai džiaugiuosi turėdama galimybę Lietuvos rinkai pristatyti ir atskleisti „Curio Collection by Hilton“ viešbučio unikalumą. Žinoma, atstovauti tokį visame pasaulyje žinomą prekės ženklą kartu yra ir didelis iššūkis – šį viešbutį renkasi pasaulio lyderiai, ryškiausios muzikos, kino industrijos žvaigždės. Tačiau nuoširdžiai tikiu, kad visi kartu esame pasirengę ne tik išlaikyti esamus standartus, bet ir pakelti viešbutį į dar aukštesnį lygį“, – tvirtai sako S. Rudzevičienė.

Lyderystė paremta pasitikėjimu komanda – S. Rudzevičienė vadovavimo stilius, kuris, jos pačios teigimu, yra raktas į sėkmę.

Ikonistės

„Šiuolaikinis lyderis turi įkvėpti, motyvuoti ir pasitikėti jį supančiais žmonėmis, todėl aš nebijau savo komandai patikėti daugiau atsakomybių, svarbių užduočių, raginu drąsiai dalintis idėjomis ir pasiūlymais. O kai matau, kad žmogus auga ir tobulėja savo profesinėje veikloje, mane tai labai džiugina ir dar labiau motyvuoja kartu siekti užsibrėžtų tikslų“, – teigia pašnekovė.

„Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton“ vadovė pasakoja, kad jau pirmą jos darbo dieną naujame viešbutyje ją pasitiko motyvuotas ir darbui atsidavęs kolektyvas.

„Radau nuostabią ir puikiai susidirbusią komandą. Šis viešbutis visada garsėjo čia dirbančiais žmonėmis ir labai aukšta aptarnavimo kultūra, todėl galiu drąsiai pasakyti, kad man labai pasisekė, jog kiekvieną dieną darbe mane supa savo srities profesionalai“, – džiaugiasi S. Rudzevičienė.

Unikalią patirtį kurianti viešnagė

„Curio Collection by Hilton“ viešbutis Vilniuje yra pirmasis šio prekės ženklo viešbutis Baltijos šalyse, o tai, pasak jo vadovės, yra didelis įvertinimas mūsų sostinei ir visai Lietuvai.

Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton

„Šis tinklas jungia daugiau nei 7,5 tūkst. viešbučių visame pasaulyje ir turi apie 187 mln. „Hilton“ programos narių, kurie jau žino, kad šio prekės ženklo kolekciją papildė viešbutis Vilniuje. Tokiam milžiniškam skaičiui žmonių sukurti reklaminę kompaniją būtų ypatingai sunku, tad „Curio Collection by Hilton“ atsidarymas sostinėje labai smarkiai prisidėjo ir prie Lietuvos žinomumo didinimo bei tuo pačiu parodė, kad esame verti turėti tokio lygio viešbutį savo šalyje“, – sako S. Rudzevičienė.

Ir iš tiesų, „Curio Collection by Hilton“ yra pasaulinis prabangių 5-ių žvaigždučių viešbučių, įsikūrusių išskirtiniuose pastatuose ar miestų dalyse, tinklas. Šis prekės ženklas ypatingai vertina istorinį, kultūrinį kiekvieno tinklui priklausančio viešbučio išskirtinumą, todėl dviejų vienodų „Curio Collection by Hilton“ viešbučių, kaip pasakoja viešbučio Vilniuje vadovė, tiesiog nėra.

„Konkrečiai šio „Hilton“ prekės ženklo viešbučių pasaulyje yra apie 122 ir visi jie skirtingi. „Curio Collection by Hilton“ įgalina viešbučius atskleisti jų autentiškumą ir istoriją, todėl pastatas Vilniuje buvo pasirinktas neatsitiktinai. Praeityje čia veikė telegrafas, Lietuvos valstybės iždas, viešbutis „New York“. Tad vadovaudamiesi „Curio Collection by Hilton“ standartais, keliame sau tikslą – per patyriminę viešnagę svečiams pasakoti apie unikalią šio viešbučio istoriją“, – teigia S. Rudzevičienė.

Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton

Laukiantys pokyčiai

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ jau turėjo gilias tradicijas mūsų šalyje, buvo labai pamėgtas tiek vietinių, tiek ir turistų, todėl S. Rudzevičienės pasiteiravus, kaip keisis šio viešbučio veidas tapus „Hilton“ šeimos nariu, pašnekovės teigimu, prekės ženklo keitimas – tik pirmas žingsnis pokyčių link.

„Kaip ir minėjau, sieksime dar aukštesnių standartų. Tiek viešbutis, tiek restoranas, tiek ir SPA pratęs iki šiol vyravusias tradicijas, tačiau tuo pačiu kurs ir jau visiškai naują ir savitą viešbučio paveikslą. Be to, jog rūpinsimės ikoniška ir nepamirštama viešnage kiekvienam mūsų svečiui, didelį dėmesį skirsime tvarumui – tvarūs kambarių interjero elementai, vienkartinių pakuočių atsisakymas, taip pat planuojame turėti savo geriamąjį vandenį.

Norėdami savo svečiams pasiūlyti išskirtines kosmetines priemones, pakeitėme jas į nišinės „Diptyque“ linijos produkciją, kurios dėka galėjome atsisakyti mažos talpos vienkartinių vonios reikmenų. Netolimoje ateityje viešbučio laukia ir renovacija, po kurios interjere dar labiau išryškės pastato istoriniai motyvai ir detalės“, – pasakoja viešbučio vadovė.

Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton

Viena iš naujovių, kuri jau visai netrukus atsiras „Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton“ – iškilmingas viešnagės viešbutyje įprasminimas.

„Svečius pasitiks geltonu kaspinu pasipuošusi V.I.P. svečių priėmėja / viešbučio administratorė, kurią viešbutyje pažinsite Ikonistės vardu. Ji prisidės prie išskirtinės svečių viešnagės patirties, juos supažindins su viešbučio istorija ir įteiks personalizuotą telegramą, priminsiančią apie įsimintinas akimirkas praleistas viešbutyje“, – atskleidžia S. Rudzevičienė.

Kultūros puoselėjimas – neatsiejama „Curio Collection by Hilton“ prekės ženklo dalis, kuri, kaip teigia S. Rudzevičienė, neaplenks ir Vilniaus viešbučio.

„Norime atskleisti mūsų vietinių meistrų, dailininkų patirtį parodydami savo svečiams, kad esame turtingi ne tik istorija, bet ir kultūra. Planuojame kviesti žymius menininkus, organizuoti parodas, dirbtuves ir taip padaryti viešbutį dar gyvesniu ir įdomesniu tiek vietiniams, tiek ir užsienio turistams. Tad kaip ir sako mūsų pavadinimas „Curio“ (liet. smalsus), būkite smalsūs, užeikite pas mus ir tapkite pokyčių dalimi“, – kviečia viešbučio vadovė.