„Šiemet lankytojus pasitiks atsinaujinęs parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ turinys, kurį kartu su partneriais kūrėme atsižvelgdami į kelių pastarųjų metų tendencijas. Įvertinant karantino kontekste dar didesnę svarbą įgijusią el. prekybą bei regioninio turizmo informacijos poreikį, parodoje sukursime sąlygas pristatyti ne tik Lietuvoje gimusius gaminius, bet ir kūrėjų el. platformas, turizmo naujienas. Tikime, kad kaip ir kasmet, paroda taps puikia platforma gyventojams susipažinti su mūsų šalies ir jos kūrėjų potencialu“, – sako parodą organizuojančio „Ekspozicijų centro“ vadovas Erikas Piskunovas.
Per 200 šalies gamintojų
Kaip ir kasmet, parodoje lankytojai bus kviečiami dalyvauti šalyje sukurtų produktų ir gėrimų degustacijose, susipažinti su kosmetikos, buitinės chemijos, aprangos bei aksesuarų įvairove, sprendimais būstui ir interjerui. Iš viso planuojama sulaukti daugiau nei 200 gamintojų iš skirtingų šalies regionų.
„Renginio lankytojai turės galimybę išgirsti prekės ženklų istorijas iš pirmųjų lūpų, išbandyti, paragauti ar pasimatuoti šalies kūrėjų gaminius. Patikus, įsigyti juos už gamintojo kainą ar net pasinaudoti specialiais parodos metu taikomais pasiūlymais. Ne paslaptis, jog gyvai susipažinus su kūrėjo asortimentu, vėliau kur kas drąsiau ir apsipirkti internetu“, – sako organizatorius.
Parodoje lauks ir atskira mados kūrėjų erdvė – „Mados pasažas“, kurioje šiemet savo asortimentą pristatys daug naujų dalyvių. Jų dėmesys kryps į šaltajam sezonui aktualias naujienas: šiltus, aukštos kokybės paltus, megztinius ir kitus rūbus iš vilnos, mohera vilnos, kašmyro. Greta lankytojai galės atrasti ir stilingų, naujausias mados tendencijas atitinkančių namų dekoro sprendimų.
Geriausių parodos gaminių rinkimai
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ kasmet tampa tarsi tramplynu, padedančiu naujiems kūrėjams ar gaminiams būti pastebėtiems rinkoje. Pagrindinis įrankis, skatinantis žinomumą – geriausių parodos gaminių rinkimai.
Dalyvauti konkurse užregistruotus produktus atidžiai vertina įvairių valstybinių ir privačių institucijų, asociacijų vadovai, ekspertai. Vertinimo metu atsižvelgiama ne tik į produkto prekinę išvaizdą ar dizainą, bet ir produkto vertę, sudėtį bei technologinius ypatumus.
Komisijos darbas jau vyksta, o „Rinkis prekę lietuvišką 2021“ atidarymo dieną parodos aukso medaliu bus apdovanota keliolika geriausių, šiemet Lietuvoje sukurtų produktų.
Turizmo alėja, el. parduotuvių salonas ir konferencijos
Atsižvelgdami į pastarųjų kelių metų tendencijas, parodos organizatoriai renginio programą nusprendė praturtinti gyventojams šiandien itin aktualiomis naujienomis. Viena jų – „We love Lithuania“ turizmo alėja.
„Stengiamės, kad paroda ne tik pristatytų Lietuvos gamintojus, bet ir įkvėptų tuos, kurie dar tik tyliai svajoja pradėti kurti. Dėl šios priežasties labai džiaugiamės nauja partneryste su vienais įtakingiausių įkvėpėjų šalyje – platforma „We love Lithuania“. Platformos atstovai jau ne vienerius metus sėkmingai pristato Lietuvoje vykstančius renginius, lankytinas vietas ir bendruomenių iniciatyvas. Renginio metu „We love Lithuania“ turizmo alėjoje lankytojai galės atrasti aktualias regionų naujienas, ryškiausius turizmo projektus, idėjas vietos gamintojų ir turizmo sinergijai“, – pasakoja „Ekspozicijų centro“ vadovas.
Kita ypatinga šių metų parodos naujiena – kartu su „Verslia Lietuva“ kuriamas naujo formato el. prekybos salonas. Tai skaitmeninės erdvės ribas peržengusio projekto „Internete karantino nėra“ tęsinys, kuriame bus skatinama el. prekyba lietuviškose platformose.
„Parodoje įsikurs ekspozicinis prekių salonas, kuriame po el. parduotuvės lentynas pirkėjai galės naršyti gyvai, o internetu atlikti tik paskutinįjį veiksmą – pirkimą“, – sako E. Piskunovas.
Parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ programoje suplanuoti ir du papildomi renginiai. Spalio 15 d., penktadienį, ketvirtuosius metus iš eilės vyks konferencija „Eksporto kodas: kai taisyklės keičiasi“. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network tinklu organizuojamoje konferencijoje įmonės dalinsis patirtimi, kaip joms sekėsi dirbti pastaraisiais metais pasikeitus įprastai darbo sampratai. Bus diskutuojama apie tai, kaip teko prisitaikyti prie karantino padiktuotų aplinkybių ir kokie sprendimai padėjo išsaugoti įmonių stabilumą ar net atvėrė naujų eksporto rinkų.
Taip pat penktadienį, spalio 15 d., vyks ir informacinis renginys „Maisto reikšmė žmogaus sveikatai ir imunitetui“. „Nacionalinio maisto ūkio klasterio“ organizuojamame renginyje mokslininkai ir mitybos specialistai pristatys naujausius pasiekimus maisto mokslo ir mitybos srityje. Daug dėmesio bus skiriama maisto produktų, ypač – vaisių, uogų ir daržovių, reikšmei žmogaus mitybai, jo sveikatai bei imunitetui.
Jau spalio 15-17 dienomis
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2021“ bei mados kūrėjų erdvė „Mados pasažas 2021“ lietuviškam verslui neabejingus gyventojus kviečia susitikti jau spalio 15-17 dienomis Kauno „Žalgirio“ arenoje.
Įsigyti bilietus ar gauti daugiau informacijos apie renginį galima ČIA.
Užsakymo nr.: PT_88356491