„Šioms dviem kraują stingdančioms kaukėms jau trečius metus iš eilės kovojant dėl populiariausios vardo, turime daugybę kostiumų naujienų, dominančių pirkėjus. Šiais metais spalvingą Helovino šventės prekių asortimentą papildėme keliais šimtais naujų prekių. Pačios perkamiausios tarp naujienų – raganos skrybėlė, vampyrės suknelė, meksikietiškos Mirusiųjų dienos papuošimai, įvairūs apsiaustai, o taip pat – vilkolakių ir klounų kaukės“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Tarp klasikinių Helovino atributų populiarūs išlieka vampyro dantys, juodi perukai ir voratinklis su vorais.
Iki šios dienos „Pigu.lt“ užfiksuotas daugiau nei 25 proc. pardavimų augimas, lyginant su 2022-ųjų to paties laikotarpio duomenimis. „Pirkėjų susidomėjimui neslūgstant, iki Helovino datos prognozuojame apie 30 procentų pardavimų kilimą, lyginant su pernykščiais duomenimis“, – teigia K. Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ pirkėjai Helovino kostiumais ir aksesuarais pradėjo domėtis jau rugsėjo viduryje. Šių prekių pardavimų pikas, kaip ir kasmet, buvo užfiksuotas įsibėgėjus spaliui, o prekybos kulminacijos laukiama šiomis dienomis – paskutinėmis prieš artėjančią šventę. „Matome, kad klientų susidomėjimas Helovino šventės atributika pastaruosius metus tolygiai auga“, – konstatuoja K. Liškauskaitė.
Anot jos, lietuviai Helovinui ruošiasi žymiai aktyviau nei kaimynai latviai. „Pardavimų duomenys rodo, kad Latvijoje Helovino aksesuarai mažiau populiarūs nei Lietuvoje. Pas kaimynus pirmojoje vietoje taip pat regime kaukę „Klyksmas“, antrojoje – Venecijos kaukę, tačiau trečiojoje vietoje rikiuojasi jau kalėdiniai kostiumai“, – sako K. Liškauskaitė, kuri dalinasi tai pačiai „PHH Group“ priklausančio e. prekybos centro „220.lv“ duomenimis.
Analogiškos Estijos e. prekyvietės „Kaup24.ee“ duomenimis, šioje šalyje tarp Helovino prekių pirmauja balta kaukė, kurią galima nusipiešti savarankiškai. Antrojoje perkamiausiųjų vietoje – baltų garbanotų plaukų perukas, trečiojoje – kaukė „Scream“.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.