Anot „Pigu.lt“ komunikacijos vadovo Nerijaus Mikalajūno, jau liepos mėnesį „Pigu.lt“ buvo fiksuojami ankstyvieji pirkimai. Liepą mokyklinių prekių užsakymai, palyginti su birželiu, išaugo 46 procentais. Šiuo metu fiksuojama daugiau nei dvigubai daugiau užsakymų, lyginant su birželio mėnesio duomenimis.

Tradiciškai didžiausio pirkėjų aktyvumo tikimasi rugpjūčio pabaigoje ir net rugsėjo pradžioje.

„Dalis pirkėjų į mokyklines prekes atsigręžia dar atostogų metu, o dalis rugpjūčio pabaigoje atlieka moksleivių inventoriaus „auditą“ namuose ir tuomet galutinai apsisprendžia, kokių naujų priemonių įsigyti. Šiuo metu pirkinių krepšeliuose jau dominuoja pagrindinės mokyklinės prekės – kanceliarinės prekės, rašikliai ir kuprinės“, – sako N. Mikalajūnas.

Anot jo, „Pigu.lt“ kasmet augina mokyklinių prekių asortimentą. Per paskutinius metus „Pigu.lt“ Marketplace skirtingų pardavėjų siūlomų kuprinių asortimentas išaugo dvigubai. Šiuo metu mokyklinių kuprinių ir krepšių pasiūlą sudaro daugiau nei 5000 skirtingų variantų.

pigu.lt parduotuvė

Šiuo metu penalų kainų rėžis e. prekybos centre yra nuo 3 iki 45 eurų, kuprinių – nuo 15 iki 125 eurų.

Anot M. Mikalajūno, daliai pagrindinių mokyklinių prekių lietuviai šiais metais „Pigu.lt“ išleido mažiau. Pavyzdžiui, šiemet penalui įsigyti pirkėjai vidutiniškai išleido 14 eurų, o praėjusiais metais 15 eurų. Kuprinėms šiais metais klientai skyrė vidutiniškai 30 eurų, pernai – apie 32 eurus.

„Kainų skirtumus lemia ir gamintojo prekės ženklas, ir gaminio medžiaga, ir tokios savybės kaip daikto ergonomika. Mūsų e. prekybos centro tikslas – būti kuo prieinamesniems, pasiūlyti platų asortimentą ir atliepti visų pirkėjų poreikius“, – teigia N. Mikalajūnas.

Pasak jo, pardavimų dinamika Suomijoje, kurioje veikia tai pačiai grupei „PHH Group“ priklausantis Marketplace‘as, skiriasi nuo Baltijos šalių. Suomijoje vaikai mokyklą pradeda lankyti anksčiau, rugpjūčio 8 dieną, todėl jau liepos mėnesį šioje šalyje fiksuojamas mokyklinių prekių pardavimų šuolis. Liepos mėnesį šių prekių užsakymų skaičius Suomijoje buvo daugiau nei dukart didesnis nei birželio mėnesį, o liepos ir rugpjūčio pardavimai buvo tolygūs.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.