Komisinių mokesčių apskaičiavimo modelio keitimas užtruko keletą mėnesių. Tai vienas svarbiausių Marketplace‘o projektų įgyvendintų pastaraisiais metais. Juo siekiama įgyvendinti keletą didelių tikslų.

„Visų pirma, šio projekto tikslas – sudaryti tokias prekybos sąlygas, kad mūsų Marketplace‘as būtų geriausia vieta prekiauti Baltijos šalyse ir Suomijoje. Mažesni komisiniai mokesčiai pardavėjams suteikia galimybę būti konkurencingiems, daugiau parduoti ir daugiau uždirbti. O įvertinus visą prekyvietės infrastruktūrą bei teikiamas paslaugas ir galimybes pardavėjams, galiu drąsiai sakyti, kad „Pigu.lt“ Marketplace‘as šiuo metu yra pigiausia vieta prekiauti internetu“, – sako Jakub Stefanski, „Pigu.lt“ Marketplace vadovas.

Pasak J. Stefanski, antrasis projekto tikslas – patenkinti pirkėjų poreikius – išplėsti prekių asortimentą ir pasiūlyti premium prekes konkurencingomis kainomis.

„Norime, kad visi klientai mūsų e-prekybos centre rastų tai, ko jiems reikia, nesvarbu, ar jie ieško ekonomiškų produktų, ar gerai žinomų premium prekių ženklų, todėl tikimės, kad šie pokyčiai leis Baltijos šalių pirkėjams įsigyti daugiau vardinių ir aukščiausios kokybės prekių ženklų produktų geresnėmis kainomis. Siekiame užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį savo pirkėjams – tiek asortimento, tiek kainų, tiek pristatymo prasme “, – sako M. Stefanski.

Anot „Pigu.lt“ Marketplace‘o vadovo, siekiant išplėsti žinomų premium klasės prekių ženklų skaičių ir asortimentą, prekyvietė įves naują šios kategorijos prekių komisinių skaičiavimo metodą. Nuo rugsėjo 1 dienos komisinio dydis skirsis priklausomai nuo produkto kainos.

„Pavyzdžiui, jei anksčiau laikrodžių kategorijoje komisinis mokestis buvo 15%, dabar jis mažėja iki 10%. Bet, jei prekė kainuoja daugiau nei 500 eurų, bus taikomas tik 5% komisinis mokestis. Tikimės, kad šios naujovės paskatins pardavėjus mūsų prekyvietėje siūlyti daugiau aukštesnės klasės prekių ir taip patenkinti pirkėjų lūkesčius“, – naują komisinių taikymo modelį aiškina J. Stefanski.

Komisiniai mokesčiai „Pigu.lt“ Marketplace‘o sistemoje bus perskaičiuojami automatiškai, pardavėjams neatliekant jokių papildomų veiksmų. Visų prekių kategorijų komisiniai yra skelbiami viešai internete – visą sąrašą galima rasti čia.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.