„Pirkėjai skuba apsirūpinti ne tik padangomis. Pavasario startas sutapo su automobiliams skirtų prekių šuoliu – kovo pradžioje šios kategorijos produktų pardavėme net 70 proc. daugiau nei prieš metus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Tarp didžiausią paklausą pirmąją kovo savaitę turėjusių prekių rikiavosi tepalai ir akumuliatoriai. Šių produktų pardavimai augo daugiau nei 90 procentų, lyginant su to paties laikotarpio rodikliais 2023 metais.
Prekyba autochemijos prekėmis ir salono oro gaivikliais buvo beveik 60 proc. intensyvesnė nei prieš metus.
Populiariausiomis vasario mėnesio prekėmis automobilių produktų segmente tapo pirmos pagalbos vaistinėlės vairuotojams, gesintuvai, drėgmės sugėrikliai, belaidžiai rankiniai automobilių dulkių siurbliai ir vaizdo registratoriai.
Anot K. Liškauskaitės, šiemet, kaip ir 2023 metais, e. prekybos centras nepastebėjo Ukrainoje besitęsiančio karo įtakos automobilių prekių pardavimams. Tuo tarpu 2022-ųjų kovo mėnesį smarkiai augo degalų ir vandens kanistrų, vaistinėlių bei akumuliatorių pardavimai, kuriuos buvo galima sieti su karinio konflikto poreikiais.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.