Apklausos rodo, kad žmonės atpažįsta ir gerai vertina ne tik maisto produktus, bet ir buities prekes su privačia etikete. „Lidl“ prekės ženklų žinomumo tyrimas atskleidė, kad populiariausių „Lidl“ prekės ženklų dešimtuke greta maisto rikiuojasi ir švaros priemonės bei kosmetika. Pavyzdžiui, „Cien” ar „W5“ prekės ženklus atpažįsta daugiau nei 60 proc. Lietuvos gyventojų. Apklausoje dalyvavo 533 respondentai nuo 18 iki 65 metų, gyvenantys Lietuvos miestuose, kuriuose yra „Lidl“ parduotuvės. Apklausą atliko rinkos tyrimų bendrovė „Kantar”.
„Atvėrus pirmąsias parduotuves Lietuvoje, pristatėme platų spektrą tik „Lidl“ randamų prekės ženklų. Žinojome, kad žmonės yra linkę prisirišti prie prekės ženklų, ir išbandyti naujus produktus gali būti nedrąsų. Bet matydami tyrimų rezultatus, džiaugiamės, kad žmonės ne tik išbandė, bet ir įsiminė bei pamėgo mūsų privačių prekės ženklų prekes“, – sako „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.
Pačią aukščiausią vietą žmonių atmintyje bei širdyje yra užsitikrinusi „Pilos” pieno produktų linija. Ją žino aštuoni iš dešimties apklaustųjų, o yra ragavę – daugiau nei 70 proc. respondentų. Tarp tų, kurie „Lidl“ parduotuvėse apsiperka reguliariai, šie skaičiai yra dar aukštesni: „Pilos” prekės ženklą tiek žino, tiek yra ragavusi absoliuti dauguma pirkėjų: apklausos rodikliai čia viršija 90 proc.
Įdomu tai, kad nors „Pilos” pieno produktais prekiaujama tik „Lidl“ parduotuvėse, bet žinomumu jie lenkia daugelį kitų pieno produktų, kurių galima įsigyti skirtingose prekybos vietose. Anot K. Mažeikytės, tai reiškia, kad Lietuvoje geriausiai žinomi pieno kategorijos prekės ženklai, esantys daugiau nei dvi dešimtis rinkoje yra beveik tame pačiame lygyje kaip ir „Pilos” pieno produktų linija.
„Tai – solidus pasiekimas, ypač turint omenyje, kad „Pilos” produkcija prekiaujama tik mūsų parduotuvėse ir ji Lietuvos rinkoje atsirado vėliau nei jau kelis dešimtmečius šalyje žinomi kiti prekės ženklai. Pastebime, kad Lietuvoje pirkėjų mėgstama visa „Pilos” prekės ženklo produkcija: nuo tokių kasdienių produktų kaip pienas, varškė ar sviestas iki pieniškų desertų ar įdomesnių sūrių. Visa tai mums parodo, kad pamilti prekės ženklą užtenka vos 2 dalykų – geros kainos ir aukštos produktų kokybės, kurią ir galime pasiūlyti „Lidl“ parduotuvėse”, – pasakoja K. Mažeikytė.
Kaip pagrindinę „Pilos” sėkmės priežastį galima išskirti gerą kokybę už gerą kainą – nebrangi prekė niekuo nenusileidžia net ir premium segmento produkcijai. „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė pastebi: „Šviežumas ir aukšta kokybė už prieinamą kainą – pagrindiniai „Lidl“ prioritetai. Jie puikiai atsispindi tiek kalbant apie „Pilos”, tiek apie kitus „Lidl” privačius prekės ženklus. Matome, kad būtent šie kriterijai yra svarbūs ir žmonės.“