Svarbi kiekviena detalė

„Codekus“ gimė iš meilės estetikai ir išskirtinumui. Namai, biuras ar darbo vieta gali formuoti mus, mūsų požiūrį, vertybes, estetinį suvokimą, pasakoti mūsų istoriją, taip pat daryti įtaką mūsų nuotaikai ir atspindėti mus pačius – parodyti, kas mes esame. „Europa“ su savo naująja koncepcija, kurios tikslas – įgyvendinti naujas, išskirtines idėjas, lankytojams kurti malonią erdvę ne tik apsipirkti, naudotis kokybiškomis paslaugomis, bet ir kurti asmenišką santykį, paremtą abipusiu lojalumu, tobulai tiko mūsų tikslui – esant itin didelei pasiūlai išlikti unikaliems, todėl čia ir susitinkame“, – kalbėjo salono įkūrėja Ignita Nekrošiūtė.

Verslininkė salono interjerą ir koncepciją, kuri remiasi danų hiugė stiliumi, apgalvojo iki smulkmenų: itin daug dėmesio skyrė estetikai, nevengė netradicinių sprendimų, asortimente nemažą dalį sudarys originalios ir kokybiškos verslo dovanos, ypač aktualios aplinkinių biurų darbuotojams. Komanda daro viską, jog „Codekus“ taptų bendruomenę buriančia vieta.

Ignita Nekrošiūtė

„Stengėmės, kad į saloną būtų smagu užeiti, jis neprimintų sandėlio. Prekę įsidėti į krepšelį internete nėra sudėtinga, daug sudėtingiau sukurti ryšį su klientu – būtent tą ir stengsimės daryti“, – pabrėžė I. Nekrošiūtė.

Tokiomis pat vertybėmis, stiprybėmis ir drąsa kurti bei keistis remiasi ir prekybos centro „Europos“ naujoji strategija.

„Pagrindinei klientų grupei – aplinkinių biurų pastatų bendruomenei – aktualus prekybos centras, kuris veiktų jų ritmu, pagrindiniu akcentu, apsilankius jame, taptų potyriai, o ne tik galimybė įsigyti norimą prekę ar gauti reikiamą paslaugą“, – kalbėjo prekybos centro „Europa“ valdytoja Viktorija Gražienė.

Viktorija Gražienė

I. Nekrošiūtė antrina: „Codekus“ salone itin svarbi jauki aplinka, mat dekoro elementus, pavyzdžiui, vazas, jų faktūras, prieš perkant, labai svarbu pamatyti gyvai. Kaip rodo verslininkės patirtis, šį saloną atradę klientai ypač vertina gyvą kontaktą, patarimus, diskusijas.

Antra vertus, salone pirkėjai galės įsigyti namų kvapų, kurių Lietuvos rinkoje iki šiol nebuvo. Naujų, išskirtinių prekės ženklų pristatymui taip pat reikia pasiruošti: kokybiškus, nišinius kvepalus ar kvapus namams, kurie nėra kiekvienam žinomi, lengvai atpažįstami, taip pat rinktis ne iš nuotraukos internete, o gyvai, juos užuodus, pajutus.

„Mes orientuojamės į kokybę, faktūrų, medžiagų išskirtinumą, jų tvarumą, ir tas prisilietimas prie jų labai svarbus. Galimybė paliesti, gyvai apžiūrėti padeda prekę pažinti, prisijaukinti, rasti atsakymą, kodėl ta prekė išskirtinė – to nuotrauka paprastai neatskleidžia“, – komentavo pašnekovė.

Prekyba internete – ne kiekvienam

Verslininkės įsitikinimu, dėmesio, kuriamos nuotaikos, kokybiškos aplinkos elektroninė prekyba atstoti negali. „Mes orientuojamės į santykio kūrimą su klientais, patarimus, pagalbą jiems. Jei žmogus ieško dovanos verslo partneriui ar kolegai, kas nėra paprasta užduotis, mes pasiruošę padėti ir patarti. Kuriant interjerą klausimų ir dvejonių, klaidų taip pat netrūksta. Mūsų tikslas, kad į saloną atėjęs žmogus gautų dėmesio, laiko, skirto tik jam, ir čia gautų visus atsakymus“, – sakė I. Nekrošiūtė.

Sprendimą kurtis „Europoje“ pašnekovė teigė ir priėmusi, nes sužavėjo valdytojo sukurta strategija bei sutapusios vertybės: „Nors prekių pasiūla didžiulė, norėjome dirbti kartu ir ieškoti būdų, kaip išsiskirti iš kitų, kaip kuo geriau atitikti klientų poreikius. Kai vertybės sutampa, tą daryti lengviau. Žinoma, ne mažiau svarbi patogi prekybos centro vieta. Aplinkiniuose biuruose dirbantys ar naujos statybos daugiabučiuose gyvenantys žmonės šalia darbo vietos ar namų galės įsigyti prekių namams, dovanų, kurių nebereikės ieškoti po darbo valandų važinėjant iš vieno prekybos centro į kitą, gaišti laiko, kurį galima skirti šeimai, ir stovėti spūstyse.“

Kaip pasakojo I. Nekrošiūtė, išskirtinių, naujų Lietuvoje prekių ieško parodose, domisi pasaulinėmis tendencijomis, o pasirinkdama prekių ženklus daug dėmesio skiria jų filosofijai ir tvarumui, socialinei atsakomybei.

Augalų kompozicijos, natūralios medžiagos, erdvė pokalbiui, diskusijoms ir konsultacijoms – tą „Codekus“ salone ras klientai. Naujajame salone taip pat bus galima pasikonsultuoti ir įsigyti lauko baldų, kilimų, verslo ir asmeninių dovanų, prekių vaikams.