Į užsienį nusitaikiusiems pardavėjams patogu tai, kad nors „PHH Group“ Marketplace veikia skirtingais pavadinimais – „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje, „Kaup24.ee“ Estijoje ir „Hobbyhall.fi“ Suomijoje – užtenka vienos paskyros prekybai visose keturiose rinkose ir galima pasiekti net 11,5 mln. gyventojų.
„Aukštas „Pigu.lt“ ir kitų „PHH Group“ prekės ženklų žinomumas, aktyvi rinkodara bei per ilgus veiklos metus užsitarnautas pirkėjų pasitikėjimas, neabejotinai rikiuojasi tarp svarbiausių e. prekybos sėkmės elementų. Juos gali išnaudoti kiekvienas verslininkas, nutaręs prisijungti prie mūsų e. prekyvietės. Po beveik 4 Marketplace‘o veiklos metų matome, kad didžiausios sėkmės pasiekia tie mūsų pardavėjai, kurie plečia prekybos geografiją ir prekiauja užsienyje“, – konstatuoja l.e.p. „PHH Group“ Marketplace‘o vadovė Dalia Čiutaitė-Antanaitė.
„E. prekyba neturi sienų, todėl Baltijos šalis ir Suomiją traktuojame kaip vieną rinką, kurią paprasta pasiekti per mūsų Marketplace‘ą. E. prekyvietės infrastruktūra pardavėjams užtikrina patogią ir greitą prekių logistiką, ypač greitą užsakymų pristatymą pirkėjams, prekių reklamos įrankius, finansinius sprendimus ir dar daugiau. Mūsų komanda rūpinasi ir klientų aptarnavimu, ir iškylančių problemų sprendimu, ir visais kitais e. prekybos procesais“, – vardina D. Čiutaitė-Antanaitė.
Anot jos, pardavėjams, kurie nori pradėti prekybą gretimose šalyse, tereikia užtikrinti pakankamą kiekį kokybiškų prekių ir nustatyti konkurencingas jų kainas. „Racionalūs pirkėjai šiandien ypač paprastai palygina produktų kainas internete, todėl konkurencinę kovą laimi tie, kurie sugeba suformuoti patrauklų pasiūlymą klientams“, – sako D. Čiutaitė-Antanaitė.
Ne mažiau svarbu pasirūpinti kokybiškais prekių aprašymais, nuotraukomis, o jeigu prekė specifiška ir jos naudojimo būdas efektyviau atvaizduojamas interaktyviai – video turiniu.
D. Čiutaitė-Antanaitė pabrėžia, kad skirtingose šalyse skiriasi pirkėjų pomėgiai ir prekių pasirinkimai. Todėl tie pardavėjai, kurie dirba visose rinkose su skirtingu prekių asortimentu, pasiekia platesnį ir įvairesnį galutinių vartotojų ratą.
Nors mūsų Marketplace Suomijos rinkoje pardėjo veikti tik prieš porą mėn., jau išryškėjo įpročiai, kuriais šios šalies pirkėjai skiriasi nuo Baltijos šalių klientų.
„Suomijos pirkėjai pageidauja kokybiškų prekių ir išsamių aprašymų. Pardavėjams būtina žinoti, kad ypač svarbus elementas klientams – produkto kainos bei pristatymo pažadas, atvaizduotas e. kanale. Pažadų privalu laikytis“, – pabrėžia D. Čiutaitė-Antanaitė.
Akivaizdu, kad suomiai yra linkę rinktis brangesnes, tačiau kokybiškas prekes. Ryški tendencija, į kurią vertėtų atkreipti dėmesį pardavėjams – vidutinis pirkėjų krepšelis Suomijoje yra apie 65 proc. didesnis nei Baltijos šalių rinkose. „Pardavėjai turėtų pasiruošti operatyviai ir lanksčiai reaguoti – pasiūlyti tuos produktus, kurių pageidauja vietiniai pirkėjai“, – teigia D. Čiutaitė-Antanaitė.
Yra dar daug niuansų, kuriuos reikia išmanyti apie užsienio rinkas, tačiau tam ir yra Marketplace komanda, kuri padeda su viskuo susidoroti kad prekyba vystytųsi greitai ir sklandžiai.
Daugiau apie prekybos galimybes „PHH Group“ Marketplace čia.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.