„Holland&Barrett“ į Lietuvą atvedė bendrovė „Kosmelita“, valdanti „Eurokos“ kosmetikos parduotuvių tinklą. Jos vadovo Arvydo Šapolos teigimu, rugpjūčio pabaigoje atidarius pirmąją šio Didžiosios Britanijos maisto papildų ir vitaminų prekės ženklo parduotuvę, ji sulaukė nemažo žmonių smalsumo ir susidomėjimo.

„Pirmosios parduotuvės rezultatai teikia gerų vilčių, matome, kad žmonės domisi „Holland&Barrett“ prekės ženklu ir jo produkcija. Šiuo metu populiariausi yra kolageno papildai, matcha latte kava ir „Manuka“ medus. Kitą „Holland&Barrett“ parduotuvę „CUP“ Vilniuje atidarome anksčiau nei planuota, kad lietuviai, kuriems rūpi jų sveikata ir šeimos gerovė, jaustųsi geriau“, – sako A. Šapola.

„Holland & Barrett“ pradėjo plėtrą – atidarė naują parduotuvę prekybos centre CUP

Pasak vadovo, planuojama ir tolesnė šio prekės ženklo parduotuvių plėtra. Be to, „Holland&Barrett“ produktai siūlomi daugiau kaip 35-iose „Eurokos“ parduotuvėse, kuriose įrengtos specialios, atskiros „Holland&Barret“ lentynos, produktų galima rasti ir www.eurokos.lt internetinėje parduotuvėje.

„Sieksime atliepti savo pirkėjų poreikius ir pastebimai augantį Lietuvos gyventojų susidomėjimą sveika gyvensena“, – teigia „Kosmelitos“ vadovas.

Pasaulinis prekės ženlas Lietuvoje sulaukė didesnio nei tikėtasi susidomėjimo

Daugiau nei 150 metų tradicijas puoselėjanti bendrovė „Holland&Barrett“ visame pasaulyje turi daugiau nei 1 600 parduotuvių. Praėjusiais metais ji buvo pripažinta vitaminų ir sveikatos maisto papildų prekės ženklu Nr. 1 Jungtinėje Karalystėje. Prekių ženklas kelis kartus buvo apdovanotas „Superbrand“ apdovanojimu už kokybę, patikimumą ir išskirtinumą mažmeninės prekybos – grožio ir savijautos kategorijoje.

„Holland&Barrett“ asortimentas Lietuvoje sudaro daugiau kaip 1000 skirtingų maisto papildų iš aukščiausios kokybės medžiagų, sukurtų pasitelkiant itin pažangius mokslinius tyrimus ir technologijas. Taip pat čia prekiaujama natūralios kosmetikos ir sveikesnio maisto produktais.