„Mūsų klientai puikiai mato, kad nieko nedarome iš reikalo. Esame šimtu procentų atsidavę šiai veiklai, nes Lietuvoje matome prasmę – pristatyti mūsų šeimos ištestuotas, patikrintas ir kasdien naudojamas prekes”, – atkreipia dėmesį Mindaugas Lipnius.

Nesiūlo to, kuo patys netiki


Tuo metu, kai vis daugiau verslų orientuojasi į prekybos perkėlimą iš fizinių parduotuvių į internetą, „Simitri” įkūrėjai investuoja į artimesnio ryšio su savo klientais kūrimą. Tai, pasak M. Lipniaus, yra pagrindinė teigiama aplinkybė, leidžianti dar atidžiau įsiklausyti į individualius kiekvieno pirkėjo poreikius.

Simitri

„Atvėrę duris viename didžiausių bei populiariausių Lietuvos prekybos ir pramogų centrų turėsime dar vieną galimybę pajausti, ko reikia mūsų klientams. Norime būti arčiau jų, susipažinti ir suburti dar didesnę bendruomenę.

Mūsų klientai nėra vieno pirkimo klientai. Tai – sugrįžtantys žmonės. Žinote, kodėl? Nes mes visuomet siūlome tik tai, kuo patys tikime. Tai yra pagrindinė vertybė, ant kurios tvirtai laikosi „Simitri” pamatai”, – įsitikinęs verslininkas.

Simitri

M. Lipnius pastebi, kad „Simitri” klientai yra tokie, kaip juodu su Simona – atidūs, reiklūs ir norintys kokybiškų prekių. Todėl verslininkai į prekybą produktus įveda tik po ilgo asmeninio testavimo – kai tampa aišku, kad konkretus produktas užtikrintai palengvins buitį, suteiks pageidaujamą rezultatą ar taps itin trokštama dovana.

„Didžiąja dalimi mūsų produktai tampa sėkmingais ir populiariais todėl, kad mes patys juos kasdien naudojame. Į prekybą prekes įvedame tik tada, kai esame tikri, kad be šio dalyko gyventi nebegalime – taip atsitinka ir mūsų klientų gyvenimuose. Tikime, kad „Simitri” pirkėjai yra gana panašūs, bet tuo pačiu ir be galo skirtingi – jie visi yra unikalios asmenybės, kurias sieja bendras noras turėti tik tai, kas geriausia. Todėl taip ir stengiamės”, – pastebi M. Lipnius.

Simitri

Naujoji parduotuvė – išskirtinai jauki


Ketverių metų gimtadienį gegužę švenčianti „Simitri” dovanomis bei išskirtiniais pasiūlymais jau netrukus džiugins ir „Akropolio” lankytojus. Pasakodamas, kodėl plėtrai pasirinko būtent šį prekybos ir pramogų centrą, M. Lipnius atviras – sąlyginai dar jaunam verslui norisi pasiekti visus, kurie jų dar neatrado. Be to, ištikimi „Simitri” klientai taip pat vis aktyviau pageidavo pasiekti parduotuvę dar greičiau ir patogiau.

Simitri

„Mūsų prekių ženklo iškelta misija yra suteikti klientui malonumą nuo pradžios iki pabaigos. Taigi, privalėjome atsirasti ten, kur žmonės renkasi įsigyti drabužių, maisto produktų ir kitų būtinų prekių”, – atskleidžia verslininkas.

Jis žada, kad šeštoji „Simitri” parduotuvė žavės išskirtiniu jaukumu – pirkėjams bus užtikrinama maloni ir džiugi patirtis, neįpareigojanti aplinka. Tai, pasak M. Lipniaus, svarbiausia kiekvienoje jų šeimos parduotuvėje. Todėl ir šioje pirkėjai jausis maloniai tiek užsukę tiesiai po darbo, tiek po sporto klubo.

Simitri

Kartu parduotuvė išlaikys savo išskirtinį kokybės bei asortimento standartą. Nors internetinėje šeimos parduotuvėje apstu pasirinkimų – nuo kruopščiai atrinktų higienos priemonių iki profesionalams skirtos kosmetikos ir pažangių buitinių prietaisų, „Akropolio” parduotuvės lentynose dominuos individualiai pagal prekybos centro klientų poreikius atrinktos prekės.

„Kiekvienos mūsų parduotuvės lentynose galime matyti gana skirtingas prekes. Taip yra todėl, kad mes jas atrenkame pagal to miesto klientų norus ir lūkesčius. Pirmaisiais mėnesiais testuojame, tikriname bei stebime, ko klientai ieško labiausiai. Ilgainiui sukuriame sėslesnį asortimentą, kurį reguliariai koreguojame ir papildome naujienomis, todėl užsukti kviečiame dažnai – kaskart turėsime, kuo maloniai nustebinti”, – pasakoja verslininkas.