Šiame straipsnyje išnagrinėsime, kaip elektroninis pasirašymas pritaikomas klientų aptarnavimo srityje, o taip pat kaip jis pagerina klientų patirtį ir optimizuoja verslo procesus. Elektroninis pasirašymas ne tik pakeičia dokumentų pasirašymo būdą, bet ir transformuoja verslų komunikaciją su savo klientais, suteikdamas naujų galimybių ir efektyvių sprendimų pasirinkimo laisvę.

Kuo naudingas dokumentų pasirašymas el. būdu klientų aptarnavimo skyriuje?

Dokumentų pasirašymas el. būdu klientų aptarnavimo srityje atneša daug privalumų. Pasitelkus šią inovaciją, galima sutaupyti galybę laiko, kurį anksčiau reikėdavo skirti parašų medžioklei. Tai taip pat užtikrina greitesnę klientų integraciją ir geresnę patirtį. Taigi, kaip šis būdas palengvina procesus ir pagerina klientų aptarnavimą?

  • Operatyvesnis klientų integracijos procesas. Pasirašydami paslaugų sutartis ar kitus dokumentus nuotoliniu būdu sutaupysite laiką, kurį anksčiau skirdavote nesibaigiančiam parašų surinkinėjimui.
  • Geresnė klientų patirtis. Užtikrinsite, kad dokumentų pasirašymas nemažins darbų operatyvumo ir išgelbės klientus nuo ilgo sutarties pasirašymo proceso.
  • Organizuoti darbų procesai. Greitai, paprastai ir organizuočiau galėsite gauti reikiamus patvirtinimus ir parašus iš klientų.
  • Saugesnis dokumentų sandėliavimas. Netvarka, susijusi su pertekliniu popierizmu, tikrai nėra ta problema, su kuria nori kovoti šiuolaikinis žmogus. Fizinius dokumentus pernelyg lengva išbarstyti po visą biurą ir nesaugiai sandėliuoti. Atsikratysite popierinių dokumentų – atsikratysite ir betvarkės!
  • Greitesni klientų mokėjimai. Kuo malonesnė mokėjimo patirtis – tuo mokesni ir klientai. Skaitmenizuokite savo įmonės procesus ir motyvuokite savo klientus tapti mokiais.


Elektroninio pasirašymo privalumai yra akivaizdūs: nuo greičio ir efektyvumo iki saugumo ir aplinkos draugiškumo. Šis būdas leidžia klientams pasirašyti dokumentus nuotoliniu būdu, taip sutaupant laiką ir išvengiant nereikalingų kelionių. Maža to, elektroniniai parašai yra saugūs ir teisiškai galiojantys, o tai užtikrina pasirašomų dokumentų autentiškumą.

Kokius dokumentus galite pasirašinėti?

Apklausų duomenimis, 33 % klientų aptarnavimo specialistų teigia, kad jų įmonėse stinga operatyvumo, o 46 % skundžiasi, jog vienas didžiausių iššūkių yra laiko trūkumas. El. parašo naudojimas pasirašant dokumentus padės sumažinti šiuos skaičius ir dirbti daug operatyviau. El. būdu galite pasirašyti bet ką, pvz., sutartis su klientais, sąskaitas faktūras, deklaracijas, sąlygas, polisus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir kita.

Kaip pasirašyti dokumentus ir surinkti el. parašus?

Dokumentų pasirašymas ir elektroninių parašų surinkimas yra gana paprasti naudojant šiuolaikinius sprendimus, tokius kaip „Dokobit by Signicat“. Dokumentus pasirašant el. būdu, kiekvienas klientų aptarnavimo ciklo etapas yra nepriekaištingas, greitas ir paprastas. Tik reikia atlikti tris paprastus veiksmus.

Visų pirma, į „Dokobit“ portalą įkelkite dokumentą, kuris, norite, kad būtų pasirašytas, ir pridėkite suinteresuotų asmenų el. pašto adresus. Apie laukiančius dokumentus jie bus informuoti el. paštu automatiškai. Antra, patvirtinkite ar pasirašykite dokumentus nesunkiai naudodami savo pasirinktą el. parašo įrankį. Trečia, sekite visą pasirašymo procesą matydami visus veiksmus, atliekamus suinteresuotų šalių – jie čia pateikiami tvarkingame, detaliame veiksmų sąraše.

Vienas svarbiausių klientų aptarnavimo departamento tikslų – įrodyti jiems, kaip branginate jų laiką. O vienas iš būdų tai padaryti – supaprastinti procesus juos skaitmenizuojant.

Elektroninis pasirašymas klientų aptarnavimo sektoriuje žymi esminį poslinkį link modernių ir efektyvių klientų ryšių bei dokumentų tvarkymo metodų. Ši inovacija ne tik įveikia šiuolaikinių technologijų iššūkius, bet ir suteikia galimybę organizacijoms išplėsti savo paslaugų spektrą, didinti patogumą klientams ir optimizuoti vidinius darbo procesus.