„Ši „Eurokos“ parduotuvė skiriasi nuo kitų – joje lankytojai ras itin platų profesionalios kosmetikos pasirinkimą, nišinių kvepalų bei kitų naujų Lietuvoje prekės ženklų. Tai visiškai nauja koncepcija, kurią pirmiausia išbandome PC „Europa“, – sako „Kosmelitos“ vadovas Arvydas Šapola.
Naujosios koncepcijos „Eurokos“ parduotuvėje lankytojai atras ir „Body Shop“ priemones bei visame pasaulyje žinomo augalinės kosmetikos gamintojo iš Prancūzijos „Yves Rocher“ gaminius, išskirtinai platų įvairių prekės ženklų prekių asortimentą.
Kaip sako „Eurokos“ tinklo rinkodaros vadovė Linata Dvareckienė, prekės ženklai ir produktai šioje parduotuvėje tikslingai parinkti taip, kad atitiktų dinamiško, aktyvaus šiuolaikinio žmogaus poreikius.
„Atidarėme naujo stiliaus „Eurokos“ parduotuvę, kurioje kiekvienas lankytojas ras visą grožio prekių asortimentą! Šios parduotuvės koncepciją kūrėme galvodami apie dabartines tendencijas ir šiuolaikinį žmogų: užimtą, aktyvų, energingą žmogų, ieškantį kokybiškų, maksimaliai jo poreikius atitinkančių produktų. Tokia ir ši parduotuvė: ji koncentruota, atitinkanti naujausias tendencijas, intuityvaus išdėstymo, todėl joje lengva greitai rasti viską, ko ieškai. Naujas stilius, nauja energija, nauja apsipirkimo patirtis!“ – sako ji.
Šalia naujosios koncepcijos „Eurokos“ nuo rugpjūčio 30 d. veikia ir pasaulinio maisto papildų, kosmetikos ir sveikesnių užkandžių prekės ženklo „Holland & Barrett“ parduotuvė.
„Džiaugiamės, jog ilgamečiai partneriai „Kosmelita“ įvertino PC „Europa“ privalumus – unikalios lokacijos centriniame Vilniaus verslo rajone diktuojamą lankytojų profilį. Prekės ženklai, kuriuos jie pristato mūsų lankytojams, ne tik puikiai atliepia jų lūkesčius, bet ir reikšmingai sustiprina bendrą grožio ir sveikatingumo paslaugų asortimentą prekybos centre“, – sako PC „Europa“ valdytoja Viktorija Gražienė.
Naujosios koncepcijos „Eurokos“ bei pirmoji Lietuvoje „Holland & Barrett“ parduotuvė įsikūrusios pirmajame PC „Europa“ aukšte.