Ši Vienišių diena tapo sėkmingiausia „PHH Group“ veiklos istorijoje. Šiemet pardavimai augo 21 procentu, lyginant su iki šiol buvusiais rekordiniais Vienišių dienos rezultatais 2021-aisiais.
„Tarp populiariausių prekių karaliavo žaislai, kvepalai ir kalėdiniai papuošimai. Galima teigti, kad apie 35 procentus visų Vienišių dienos pirkinių sudarė potencialios Kalėdų dovanos. Taigi, matome, kad šią progą pirkėjai išnaudojo pasirūpinti artėjančiomis šventėmis“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Vienišių dieną „Pigu.lt“ taip pat fiksavo išaugusią prekybą elektronikos prekėmis: tiek televizoriais, tiek žaidimų konsolėmis, tiek išmaniaisiais telefonais, tiek ir smulkia buitine technika. Ši tendencija visose Baltijos šalyse Vienišių dienos proga buvo pastebėta ir 2021 metais.
„Pastebime, kad šiuo metu dovanoms tradiciškai priskiriamos prekių kategorijos sulaukia daugiausia pirkėjų peržiūrų ir atsilieka tik nuo akcijų pasiūlymų. Neabejojame, kad antrosios dovanų pirkimo bangos sulauksime jau lapkričio pabaigoje – didžiausio metų išpardavimo „Black Friday“ metu“, – prognozuoja K. Liškauskaitė.
Vienuolikto mėnesio vienuoliktą dieną švęsti Vienišių dieną, palydint ją išpardavimais – nauja tradicija, kilusi Kinijoje. Vienišiams dedikuota diena – lyg atsvara vasario 14-ajai, kuomet minima poras sujungiančio šv. Valentino diena.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.