Ketvirtį amžiaus kompleksines būsto priežiūros paslaugas Lietuvoje teikiantis „Mano BŪSTAS“ nuo kitų panašią veiklą vykdančių įmonių skiriasi tuo, jog savo klientams siūlo daug daugiau naudų, platų paslaugų krepšelį ir nuolat diegia modernius bei inovatyvius sprendimus.
Suprasdamas, kaip svarbu daugiabučių namų gyventojams savo namuose jaustis saugiai ir patirti kuo mažiau rūpesčių, „Mano B(STAS“ sukūrė platų paslaugų spektrą, kuris apima visapusę būsto priežiūrą. Būtent todėl įmonės klientai gauna platų paslaugų paketą už vieną fiksuotą kainą.
Dėmesys kiekvienam
Spręsti kasdienius būsto priežiūros klausimus klientams padeda aukščiausios kompetencijos specialistai. Įmonėje dirba šimtai skirtingų grandžių darbuotojų, kurių užduotis - patarti ir padėti daugiabučių namų gyventojams net ir pačiose sudėtingiausiose situacijose.
Vieni tokių, glaudžiausiai ir dažniausiai su gyventojais bendradarbiaujantys specialistai – klientų atstovai, kurių užduotis - atliepti visus klientų lūkesčius, susijusius su daugiabučio namo priežiūra. Jie rūpinasi, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė, kontroliuoja, kad rangovai darbus gyventojų namuose – nuo pačių smulkiausių iki sudėtingų remontų – atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą. Klientų atstovai taip pat inicijuoja balsavimus ir dalyvauja gyventojų susirinkimuose bei koordinuoja, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos kuo operatyviau.
Greitas reagavimas
Kilus klausimams dėl būsto priežiūros ar įvykus avarijai, Klientų patirčių centras ir visą parą budinti nuosava avarinė tarnyba pasirengę klientams padėti visada. Net tada, kai kiti miega.
Nesvarbu diena ar naktis, darbo diena ar laisvadienis, nuosavos „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos ekipažai stengiasi kuo skubiau padėti į bėdą patekusiems klientams. Nuolat investuodama į veiklos efektyvumą bei komandos stiprinimą, įmonė pasiekė, jog šiuo metu į 85 proc. visų iškvietimų avarinė tarnyba atvyksta greičiau nei per valandą, o vidutinis avarijos likvidavimo laikas tesiekia vos 46 minutes.
„Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centras, telefonu ir kitais skaitmeniniais kanalais konsultuojantis įmonės klientus, per mėnesį vidutiniškai suteikia 40 tūkst. konsultacijų. Nors suvaldyti tokius srautus yra nemenkas iššūkis, tačiau beveik net į 9 iš 10 klientų skambučių bendrovės konsultantai atsiliepia greičiau nei per 20 sekundžių ir tai yra bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją.
Stabilumas, garantijos, kontrolė
„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia jau 25 metus. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje. Bendrovė priklauso holdingui, kurio akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Tai – finansinio stabilumo garantas, kuris užtikrina įmonės veiklos skaidrumą ir patikimumą, o svarbiausią - klientų kaupiamųjų lėšų saugumą.
„Mano BŪSTAS“ bene vienintelis rinkoje didesnės apimties darbams taiko išsimokėjimo galimybę. Tai yra itin palanku, kai prireikia tvarkyti stogą, keisti ar remontuoti liftą, vykdyti kitus brangesnius namo atnaujinimo darbus. Dėl tokios galimybės klientų neužklumpa netikėta finansinė našta.
Tam, kad gyventojai gautų kokybiškas paslaugas už optimalią kainą, bendrovė taiko itin griežtą rangovų kontrolę. Antai pernai atlikusi vidinį auditą, įmonė nutraukė sutartis su dalimi rangovų, kurie, prisidengę infliacija, galėjo piktnaudžiauti didesnėmis kainomis. Bendrovė sako, kad rangovų darbų kokybė bei kainos ir toliau yra nuolat griežtai kontroliuojamos.
Vertę kuriantys tvarūs sprendimai
Jau daugiau nei 10 „Mano BŪSTO“ ekspertai kuria bei sėkmingai daugiabučiuose namuose diegia energijos taupymo sprendimus, kurie tausoja energijos resursus. Tai įmonės klientams leidžia už šilumą bei elektrą mokėti mažiau ir prisidėti prie aplinkos saugojimo ateities kartoms.
Nuo 2015 metų bendrovė savo klientams padėjo įgyvendinti 223 daugiabučių namų renovacijos projektus. Dėl to daugiau nei 10 tūkst. namų ūkių ne tik gyvena komfortiškiau, bet ir kasmet sutaupo iki 50-70 proc. šilumos. Be to, skaičiuojama, kad toks renovuotų namų skaičius per vienerius metus leidžia neišmesti į aplinką 14 tūkst. tonų CO2.
Nuo praėjusių metų vasaros „Mano BŪSTAS“ didžiajai daliai savo klientų namų bendrojo naudojimo patalpų reikmėms pradėjo pirkti vėjo jėgainėse gaminamą žaliąją elektros energiją. Toks sprendimas įmonės klientams leidžia vartoti tvarią energiją ir taip prisidėti prie aplinkos saugojimo.
Dėl šio sprendimo vien tik per pusmetį į aplinką nepateko 2215 tonų kenksmingų anglies dvideginio dujų. Tokį kiekį CO2 per metus į aplinką apytikriai išmeta 481 lengvasis automobilis arba apie 2000 lėktuvų vieno skrydžio metu. Sugerti tokiam kiekiui teršalų reikia per 100 tūkst. brandžių medžių.
Jaukinasi dirbtinį intelektą
Stiprindamas skaitmeninių įrankių arsenalą, „Mano BŪSTAS“ savo kasdienėje veikloje pradėjo testuoti dirbtinio intelekto galimybes. Tai įmonė daro nesivaikydama madų, o įžvelgusi plačias dirbtinio intelekto panaudojimo galimybes, kurių naudą visų pirma pajus klientai bei darbuotojai. Įmonė neabejoja, kad dirbtinio intelekto sprendimai pagerins klientų patirtį, o dalį kasdienių vidinių procesų leis valdyti efektyviau.
Šiuo metu įmonės klientų patirčių centre testuojami dirbtinio intelekto sprendimai, kurie jau netolimoje ateityje padės aptarnauti klientus greičiau ir kokybiškiau.