„Pardavimai šaus į viršų nepaisant fakto, kad dalį laiko mūsų visos fizinės parduotuvės buvo uždarytos. Sėkminga prekyba „Pigu“ platformoje įgalins mus perkopti iš smulkaus į vidutinio verslo kategoriją“, – sako „Barterio“ vadovė Sonata Kurmanskienė.

Teisingas sprendimas – išgelbėtas verslas

„Barteris“ naujais ir antram gyvenimui prikeltais žaislais prekiauja jau dešimtmetį. Įmonė, pradėjusi nuo jaukaus komiso Klaipėdos senamiestyje, kuriame tėvai galėjo keistis žaislais, vėliau plėtėsi iki trijų parduotuvių uostamiestyje, Gargžduose ir Kretingoje.

Su didžiausiais iššūkiais verslas susidūrė užgriuvus koronaviruso pandemijai, kai fizines parduotuves teko uždaryti.

„Startas „Pigu“ platformoje mus įgalino nestabdyti savo verslo, nebankrutuoti, išlaikyti visas prekybines vietas, padengti nuomos išlaidas. Po antrosios karantino bangos užteko apyvartinių lėšų sėkmingai atidaryti parduotuves su išplėstu sezoniniu asortimentu. Mūsų atveju šis žingsnis pasiteisino, padėjo pasiekti vartotoją“, – teigia S. Kurmanskienė, kuri „Pigu.lt“ pardavėjų ratą papildė tarp pirmojo ir antrojo karantinų.

„Aš dabar nesuprantu, kodėl žmonės gali baimintis prekiauti internete. Fantastiškas dalykas – tavo prekės visada pirmose paieškos puslapių vietose, aukštai pozicijose. To niekada nepasieksi su asmenine internetine parduotuve, kurios optimizavimui reiktų labai didelių pinigų. Tikrai neapsimoka“, – teisingu sprendimu dabar džiaugiasi įmonės vadovė.

Baimės – nepagrįstos

Gal aš per mažas, gal per paprastas? Gal kažko nesugebėsiu, nerasiu ar nepadarysiu... Sonata pripažįsta, kad pradedant prekybą platformoje ją kamavo įvairios baimės, kurios išsisklaidė kaip dūmas.

„Paaiškėjo, kad viskas paprasta. „Pigu“ komanda dirba operatyviai, visus klausimus išsprendžiu, visus atsakymus gaunu. Dabar labai lengva dirbti, kai jau pradėjau. Visiems pardavėjams siūlyčiau: negalima neišnaudoti tokios progos“, – sako S. Kurmanskienė.

Žaislai

Ji sako, kad pradžioje pirkėjams nepavyko patraukliai pasiūlyti prekių. „Bet po truputį auginome asortimentą, supratome, kad verta dalyvauti ir akcijose, ir palydinčių prekių kategorijoje. Supratome tendencijas – kaip prekės gali būti patrauklios tarp kitų pardavėjų pasiūlymų“, – pasakoja Sonata.

Prekybininkė sako, kad baiminosi ir prekybos kitose šalyse – Latvijoje ir Estijoje. „Galvojau, kad čia labai daug veiklos, o viskas taip yra suplanuota, kad jokio papildomo darbo nereikia. Dabar laukiu, kol naujos rinkos prisidės – ir mes plėsimės, dalyvausime visose akcijose. Mano patarimas pardavėjams – nebijoti ir nevengti prekiauti visose šalyse, išnaudoti visas galimybes“, – teigia Sonata.

Nebijoti naujovių

Prekybininkė rekomenduoja atkreipti dėmesį ir į prekių sezoniškumą. „Anksčiau fizinėse parduotuvėse bijodavome akcentuoti sezonines prekes, tarkime, pripučiamus žaislus, kuriais prekiauja prekybos tinklai – su jais nepakonkuruosi. O „Pigu“ mes jau galime konkuruoti, visi čia esame lygūs, visi galime produktą pateikti panašiomis kainomis ir kokybe“, – pasakoja S. Kurmanskienė.

Verslininkės planuose – sezoninių prekių parinkti visiems sezonams. „Gavau pamoką, gailiuosi, kad šią vasarą neturėjau pakankamai pripučiamų prekių“, – sako Sonata.

Ji rekomenduoja nebijoti ir naujų produktų, naujovių. „Jei pirmas pasiūlysi produktą, gerą aprašymą, pirkėjai vienas per kitą sužinos ir įvertins. Juk visi dalinasi naujienomis: kur gavo, kur pirko“, – patirtimi dalinasi S. Kurmanskienė.

Sonata Kurmanskienė

Sonata prisipažįsta, kad ne visada perpranta pirkėjų nuotaikas. „Kartais pasijuntu kaip kokiam kosmose. Pavyzdžiui, internetu pradeda pirkti prekes, kuriomis fizinėse parduotuvės visai nesidomi. Ir nežinia kodėl, kas veikia“, – pasakoja verslininkė.

Maksimalios galimybės

S. Kurmanskienė sako, jog šiandien „Pigu.lt“ platformoje investuoja visą savo laiką, nes jaučia grąžą. „Gera dirbti, nes matau, kad grįžta pirkėjas, aš parduodu, veikia procesai“, – pasakoja Sonata.

Anot jos, paprastoje interneto parduotuvėje pardavėjas niekada nepasiūlys pirkėjui tiek prekių atsiėmimo, tiek apmokėjimo variantų.

Žaislai

„Čia galimybės – maksimalios. Jei pats darysi, kiekvienas įrankis kainuos be galo didelius pinigus. Mūsų atveju raktinis žodis „žaislai“ „Pigu“ platformoje yra aukštose pozicijose ir aš jų niekaip nenumušiu su „Google AdWords“ reklamos internete įrankiais“, – sako verslininkė, drąsiai kurianti planus ateičiai.

Užsakymo nr.: PT_87581905