„Mūsų atlikti tyrimai rodo, kad „Rasos“ prekės ženklas kelia teigiamus prisiminimus daugumai Lietuvos moterų. Todėl sugrąžiname „Rasą“ – ištobulinome produktų formules ir siūlome moterims naujų 14 priemonių, skirtų veido odos priežiūrai. O šių metų antroje pusėje pasirodys kitos „Rasos“ naujienos, skirtos puoselėti plaukus ir kūno odą. Apjungėme biologijos, dermatologijos bei kosmetikos specialistų ekspertiškumą ir siūlome aukščiausios kokybės „Rasos“ produktus už teisingą kainą“, – naujienas pristato BIOK LAB direktorius Norbertas Žioba.
„Biok laboratorijoje“ sukurti naujieji „Rasos“ produktai skirti šiuolaikinei aktyviai moteriai bei jos odos poreikiams atliepti. Ši moteris neturi galimybės ar noro valandų valandas skirti savo išvaizdai, bet ieško kokybiško sąjungininko kovai su odos drėgmės stoka ar senėjimo požymiais. BIOK LAB ekspertai supranta, kiek daug gali tinkamo kremo indelis – kelios minutės per dieną sau leidžia jaustis komfortiškai, pasitikėti savimi ir žinoti, kad bent kažkiek padarei dėl savęs.
„Pažangi „Rasos“ kosmetika kuriama remiantis dviejų pakopų testavimu – pirmiausia testuojama kokybė ir efektyvumas „Biok laboratorijoje“, tuomet tolimesni tyrimai atliekami tarptautinėse nepriklausomose laboratorijose. Kurdami „Rasą“ ištobulinome viską – nuo veiksmingų formulių iki prabangios pakuotės“, – kalba BIOK LAB verslo vystymo vadovė Aušra Adiklienė.
Moters veido oda gali daug pasakyti apie ją pačią. Odos būklė parodo, kiek ji dėmesio skiria sau, kokia jos sveikata ir vidinė būsena. Ji parodo, kaip ji jaučiasi ir koks jos požiūris į save pačią.
Todėl „Rasa“ sugrįžta palaikydama ir primindama kiekvienai moteriai, kad viskas yra jos pačios rankose. Ji kviečia būti sau dėmesingai, mylėti ir dažniau pagirti save. Drąsiai leisti sau būti tokiai, kokia yra, įžvelgti gerąsias savo savybes, sugebėjimus ir nesidrovėti parodyti juos visiems. Ji skatina, pirmiausia, jaustis gerai ir skleisti šviesą savo viduje, nes mūsų išorė tai atspindi. Pasitikėti ir džiaugtis savimi moterims padės sugrįžusi „Rasa“.
Dažnai, jei moteris mano, kad jos jaunatviškas grožis blėsta, ji pradeda trauktis į „šešėlį“, tampa tarsi „nematoma“, rečiau išdrįsta įgyvendinti savo svajones ar sumanymus. „Rasa“ grįžimo kampanija kviečia moteris drąsiai „išeiti į šviesą“, didžiuotis savimi ir nesislėpti. „Šviesa“ čia panaudojama kaip drąsos, pripažinimo, buvimo dėmesio centre metafora.
„Rasa“ sako – pasitikėk savimi, viskas yra tavo rankose. Jauskis gerai, drąsiai veik ir džiaukis savimi. Gyvenk savo autentišką gyvenimą, suspindėk iš vidaus ir oda tai parodys. Jaustis gerai savimi tau padės „Rasa“, – prekės ženklo žinutę pristato BIOK LAB prekės ženklo vadovė Rūta Kuginienė.
Šiandien moteris yra kur kas daugiau išprususi kosmetikos srityje – vartoja atsakingiau, daugiau domisi, ką tepa ant savo odos ir tikrai tikisi efekto. BIOK LAB laboratorijos ir naujų produktų kūrimo vadovė Virginija Šinkūnaitė sako, kad nepaisant to, jog kosmetikos pasiūla dabar yra tokia didelė, dažna moteris pasimeta kosmetikos parduotuvių lentynose. BIOK LAB tiki, kad Lietuvoje sukurtos, baltiškai odai pritaikytos, priemonės bus tinkamas kelrodis moters kasdienėje odos priežiūros rutinoje.
„Tikrai kiekviena esame patyrusios, kai mūsų vonios lentynas nugula kosmetikos indelių gausa, o sau tinkamos priemonės taip ir neturime. Esminiai moters odos poreikiai po jos 30-mečio yra drėkinimas, maitinimas ir kova su senėjimo ženklais. Žinodamos savo odos tipą, visus minėtus poreikius mes galime patenkinti namuose, pasirinkusios kokybiškas priemones. Čia svarbu ne kiek sluoksnių jūs pritepsite ant veido, o kokią kokybę rinksitės. „Rasą“ kūrėme būtent galvodami apie šiuos moters poreikius“, – pasakoja laboratorijos vadovė.