„Atėjęs pasitarti, klientas išsako nusiskundimus, mes kartu diagnozuojame problemą ir skiriame „gydymą“, kad kliento problema būtų išspręsta. Gyvybės draudimo konsultanto darbe svarbiausia atliepti kliento poreikį, rasti ir pasiūlyti tinkamą sprendimą, kad klientas jaustųsi gavęs atsakymą ir išeitų lyg iš gydytojo kabineto“, – kalba J. Volkovė.
Draudimo prireikė jau po metų
Trylika metų gyvybės draudimo konsultante dirbanti moteris džiaugiasi, kad jos darbe būta ir didelių išmokėtų sumų, ir klientų džiaugsmo ašarų.
„Su viena kliente ilgai derinome sutartį, kad rastume kiek įmanoma geresnį sprendimą su didžiausia išmoka kritinių ligų atveju – lyg nujausdamos, kad šios išmokos gali prireikti. Praėjus lygiai metams po sutarties sudarymo klientei buvo patvirtinta onkologinė liga, jai buvo išmokėta keliolika tūkstančių eurų. Besigydančiai moteriai tai buvo didžiulė pagalba“, – kalba J. Volkovė.
Savo klientams Jurgita visada sako – kartą padarę sprendimą, daugiau apie tai negalvosite, žinosite, kad kritinės ligos ar nelaimės atvejui turite finansų, ir dėl to jausitės ramesni.
Išeina su dviem ar trimis sutartimis
Paklausta, kokias gyvybės draudimo paslaugas klientai šiuo metu renkasi dažniausiai, J. Volkovė pamini galimybę apdrausti vaikus. Taip pat vis daugiau klientų renkasi papildomą kritinių ligų draudimą, ypač žmonės, perkopę trisdešimtmetį ir paauginę vaikus.
„Kartais tėvai mums sako, kad nori apdrausti vaiką, tuomet tenka atsisukti į pačius tėvus – o kaipgi jūs, ar esate apsidraudę? Taip, vaikas yra svarbiausia, tačiau, kad ir kaip mylėtume vaikus, nereikėtų pamiršti ir savęs, nes mes esame tie, kurie vaikais rūpinamės. Jeigu tėvams kas nors nutiks, sutriks sveikata, susirgs kritine liga, finansiškai sunku bus visai šeimai“, – primena J. Volkovė.
Jurgitos teigimu, neretai, atėję apdrausti tik vaiką, tėvai išeina ir su dviem ar trimis sutartimis. Konsultantė pataria ne tik atsigręžti į save, bet ir įvertinti, kad laikas nėra mūsų sąjungininkas. Su amžiumi sveikata prastėja, todėl geresnio laiko apsidrausti nei dabar nebebus.
„Geriausia apsidrausti iki trisdešimties ar keturiasdešimties metų, kol esame jauni ir sveiki. Labai svarbu laiku padaryti sprendimą ir gyvenime prie to nebegrįžti.
Klientams nebereikia, kaip anksčiau, aiškinti apie kritinių ligų draudimo svarbą ir reikalingumą. Beveik kiekviena šeima yra susidūrusi su onkologinėmis ir kitomis sunkiomis ligomis“, – sako J. Volkovė.
Gali pasiūlyti sprendimą
Jurgita neslepia, kad ją nuliūdina klientų noras nutraukti sutartis dėl nerimtų priežasčių, išleisti pinigus pramogoms. Tačiau kartais klientų gyvenime pasitaiko tamsesnių ruožų, kai norisi turėti apsaugą, gyvybės draudimą nelaimės atveju, kaupti ateičiai, tačiau tenka skaičiuoti kiekvieną eurą. Tokiu atveju gyvybės draudimo konsultantai gali pasiūlyti sprendimą.
„Dar ne visi klientai žino, kad galima laikinai sustabdyti ar pamažinti įmokas, apsaugas, atidėti įmokas pusmečiui ar metams. Klientams, kurie turi finansinių problemų, tai būna gera išeitis“, – kalba J. Volkovė.
Jurgita džiaugiasi matydama akis užaugusių vaikų, atėjusių užpildyti prašymą dėl išmokos, iš jaudulio drebančiomis rankomis rašančių savo banko sąskaitos numerį ir žinančių, kad gaus dešimt ar daugiau tūkstančių eurų studijoms, būsto pradiniam įnašui ar kitoms reikmėms.
„Mes su vyru auginame tris vaikus, kaupiame visų ateičiai per gyvybės draudimą ir iš anksto džiaugiamės, kaip mūsų vaikams bus smagu gauti išmokas, kai jie pradės studijuoti ir pradės savarankišką gyvenimą. Lygiai taip pat mano klientai yra laimingi, prieš keliolika metų padarę teisingą sprendimą ir sukaupę solidžią sumą savo vaikų gyvenimo pradžiai“, – sako konsultantė.