Purple yra pirmasis moteriškos giminės personažas tarp „M&M‘s“ su žemės riešutais veikėjų. Jos išskirtinumas – autentiškumas, per kurį ji išreiškia ir priima save. Nesuklastoto jos žavesio ir savito charakterio varomoji jėga – aiškus ir nuoširdus savęs suvokimas, todėl ji tiesiogiai įkūnija tai, ką simbolizuoja ir „M&M‘s“ prekės ženklas – įvairovę bei savęs ir kitų priėmimą.
Kaip rodo naujausi tyrimai, daugiau nei trečdalis pasaulio gyventojų – Z kartos atstovų – kaip savybes, labiausiai suartinančias su aplinkiniais žmonėmis, išskiria individualumą, socialinę įtrauktį ir autentiškumą. Šiuolaikinėje visuomenėje vertinami savimi būnantys ir tuo pačiu kitų išskirtinumą priimantys bei palaikantys žmonės. „M&M‘s“ prekės ženklas remiasi šiomis įžvalgomis, tęsdamas savo misiją iki 2025 m. sustiprinti 10 milijonų žmonių visame pasaulyje priklausymo bendruomenei jausmą.
„Norime, kad žmonės visame pasaulyje jaustųsi visuomenės dalimi ir norime juos bendrystei suburti kurdami džiaugsmo akimirkas. Anksčiau šiais metais paskelbėme apie šį savo pasaulinį tikslą ir platformą, skirtą pokyčiams skatinti per „M&M‘s FUNd“, taip pat sukūrėme atnaujintą, modernią mylimų „M&M‘s“ personažų išvaizdą. Be galo džiaugiamės galėdami pasauliui pristatyti naujausią jų komandos narę. Purple savyje turi tiek daug savybių, kurios ją gali sieti su įvairiais žmonėmis – tikrumą, gebėjimą priimti save tokiu, koks esi ir savo unikalumu didžiuotis. Jos autentiškas žavesys, pozityviai keista asmenybė ir žmonėms atpažįstami bruožai puikiai papildys mūsų veikėjų būrį, o prekės ženklas ir toliau džiugins savo gerbėjus ir pasaulyje kurs pokytį taip, kaip tai gali padaryti tik „M&M‘s“, – sako „Mars“ prekės ženklų vadovė Baltijos šalyse Olga Eksteine.
Naujasis personažas Purple išleido gėriui skirtą dainą ir ją lydintį muzikinį vaizdo klipą, kuriame džiaugiamasi visuomenės įvairove ir kuris skatina žmones visame pasaulyje priimti savo išskirtinumą, pasitelkiant muzikos vienijimo galią. Tarptautinio debiutinio pasirodymo metu Purple palaiko visa „M&M‘s“ komanda – Red, Yellow, Orange, Brown, Blue ir Green, taip pat muzikantai, šokėjai ir menininkai, kurie buvo atrinkti atsižvelgiant į „M&M‘s“ prekės ženklo tikslą, talentą ir gebėjimą suburti žmones dėl bendro tikslo – suprasti savęs priėmimo svarbą.
Naująjį kūrinį gerbėjai gali išgirsti „M&M‘s“ socialiniuose kanaluose ir visose didžiosiose muzikos transliavimo platformose taip paremdami ir menus, nes už kiekvieną transliaciją 1 JAV doleris bus paaukotas (kol bus surinkta 500 tūkst. JAV dolerių) ne pelno siekiančiai organizacijai „Sing for Hope“, kurios misija – per meno galią kurti geresnį pasaulį.
Partnerystė su „Sing for Hope“ yra pasaulinės iniciatyvos „The M&M‘s FUNd“ dalis. Šios patariamosios tarybos uždavinys – stebėti „M&M‘s“ progresą, siekiant atnaujinto prekės ženklo tikslo – siekio, kad iki 2025 m. 10 mln. žmonių visame pasaulyje pasijaustų didesne visuomenės dalimi. Iš ekspertų sudaryta grupė ne tik mentoriaus, bet ir siūlys įvairius išteklius ir galimybes, taip pat finansinę paramą meno ir pramogų srityje, taip padedant užtikrinti, jog žmonės galėtų įgyti patirčių, kuriose kiekvienas jaustųsi priimtas.
„Mars“ yra organizacija, orientuota į tikslą kurti įtraukią visuomenę, kurioje visi žmonės jaustųsi pripažinti, priimti ir lygūs. Tiek atnaujintas „M&M‘s“ prekės ženklo tikslas, tiek naujausio personažo debiutas padeda remti platesnes „Mars“ poveikio iniciatyvas, stengiantis užtikrinti, kad būtų tinkamai reprezentuojama, kūrybiškumą išlaisvinanti įvairovė tarp žmonių.
Naująją Purple dainą išgirskite YouTube.
Daugiau informacijos apie naująjį „M&M‘s“ personažą gerbėjai gali rasti „M&M‘s“ Facebook, Instagram, Twitter paskyrose arba internetinėje svetainėje MMS.com.