Atsižvelgė į vietą ir jos konkrečius poreikius
„Visi suprantame, kad bendruomenės kreipia žvilgsnį į verslą, tikėdamos sulaukti paramos. Tad kiekvienam verslui iškyla iššūkis, kad pasirinktos partnerystės būtų prasmingos ir ilgalaikės, kad atitiktų verslo aplinką, vietą, vietos bendruomenės socialines ypatybes, laikmečio poreikius. Kadangi didelė dalis mūsų prekybos centro lankytojų yra aktyvūs čia dirbantys ir dažnai jauni žmonės, jaunos šeimos, taip pat miesto kultūrą vertinantys ir ją kuriantys sostinės gyventojai, visa tai atspindi ir mūsų pasirinktos socialinės atsakomybės kryptys“, – pasakoja prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Pastaruoju metu CUP socialinės atsakomybės planuose ir biudžete – pagalba organizacijoms, susijusioms su sveikatos palaikymo iniciatyvomis, taip pat parama kultūros ir sporto renginiams. Sveikatos kryptį atspindi bendradarbiavimas su onkologinėmis ligomis sergančiais vaikais ir juos auginančiomis šeimomis besirūpinančiu labdaros ir paramos fondu „Mamų unija“.
Įsitraukimą į miesto kultūros kūrimą kartu su bendruomenėmis atspindi ir prekybos centro investicijos į naujų erdvių kūrimą bei dalijimasis įvairiomis savo erdvėmis. Trečius metus veikiančioje CUP laisvalaikio erdvėje „Upės terasa“ birželio–rugpjūčio mėnesiais vyko miesto festivalis „Summer Stories“. Aktyviai naudojamos erdvės ir jaunimo kūrybai – CUP laiptinėje, nuo 1 iki 5 aukšto, eksponuojama mokinių tapybos ir piešimo studijos „Mano spalva“ kūryba. Bendradarbiaujant su projektu „Vilnius yra mokykla“ mokyklų bendruomenės buvo kviečiamos nemokamai pasinaudoti „Upės terasa“ erdve savo pamokoms vesti.
O. Nevinskienė džiaugiasi ir bendradarbiavimu su Vilniaus savivaldybe, partnerystės principu puoselėjant viešąsias erdves. Vienas tokių projektų buvo šalia prekybos centro įrengtas miesto daržas, sukurtas Europos miestuose populiarėjančiu formatu, kai vietoj gėlių auginamos daržovės, prieskoniniai augalai. Savivaldybės iniciatyvą papildė CUP įrengti ilgieji suoliukai, kviečiantys praeivius pasigrožėti augalų kompozicijomis.
„Savo veiklą vykdome vienoje nuostabiausių sostinės vietų, kur organišką visumą sudaro kraštovaizdis, architektūra, istoriniai ženklai. O štai šalia mūsų esanti Baltojo tilto zona, kur visais metų laikais matome sportuojančius, gamta ir vienas kito bendryste besidžiaugiančius žmones, yra naujo požiūrio į sveiką gyvenseną, judumą bei sveikus santykius išraiška. Tad visiškai neatsitiktinai pasirinkome remti originalius sporto renginius, kaip pavyzdžiui, „Naktinis moterų triatlonas“ ar VŠĮ Sostinės vaikų ir jaunimo centro organizuotas „100 baseinų piknikas“, – apie trečiąją – paramos sportui – kryptį pasakoja prekybos centro vadovė.
Mamų išgyvenimai – arti mūsų visų
Rugsėjį prekybos centre CUP atidaryta itin jautri fotografijos paroda, atspindinti neišmatuojamą mamų stiprybę ir meilę vėžiu sergančiam vaikui. Ketvirtajame prekybos centro aukšte eksponuojamą nuotraukų paroda, pavadinta „Mylimos – mylinčios“ yra vienas iš paramos ir labdaros fondo „Mamų unija“ renginių, rugsėjį minint „Auksinės žuvelės mėnesį“ – skiriant dėmesį vaikams susirgusiems onkologine liga.
Šis prekybos centro CUP dėmesys „Mamų unijai“ – ne vienkartinis. Pernai CUP skyrė fondui 5 tūkst. eurų paramą iš įmonės kalėdinių dovanų biudžeto, šiemet organizavo Vaikų gynimo dienai skirtą koncertą, o rugsėjo mėnesį skyrė lėšų „Auksinės žuvelės mėnesio“ renginiams organizuoti. 2023 m. skirta parama siekia 20 tūkst. eurų.
Paramos ir labdaros fondo „Mamų unija“ direktorė Justina Žukauskienė džiaugiasi užsimezgusia draugyste su CUP prekybos centru bei kviečia visus socialiai atsakingus verslus skirti savo dėmesį ir laiką fondo globojamoms šeimoms.
„Fondas „Mamų unija“ jau 15 metų globoja vėžio pakirstus vaikus ir jų šeimas, tuo tarpu mamos savo vaikais ir šeimomis rūpinasi visą gyvenimą. Minėdami fondo veiklos sukaktį, visą pagarbą norime atiduoti būtent vėžiu sergančių vaikų mamoms. Tik gerų ir atsakingų žmonių dėka galime sergančių mažųjų mamoms suteikti visokeriopą kompleksinę pagalbą, kurios šiandien taip trūksta“, – sako J. Žukauskienė.
„Greitai bus metai, kai esame socialiniai „Mamų unijos“ partneriai, įžvelgiame didžiulę prasmę remdami šią organizaciją. Ypač jautri paroda pristatoma prekybos centre – vietoje, kur žmonės ateina apsipirkti, užkąsti, susitikti su bičiuliais, kolegomis ar verslo partneriais, ir tai yra mūsų žinutė lankytojams, kad tokie išgyvenimai, istorijos – visomis prasmėmis labai arti mūsų ir kad mes norime būti šalia. Motinos meilė, jos rūpestis sergančiu vaiku, jos ryžtas, tvirtybė, o kartu ir skausmas, o mūsų – dėmesys, supratingumas ir empatija – yra ir turi būti greta vienas kito“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Kviečia susivienyti siunčiant palaikymo žinutę
„Auksinės žuvelės mėnesį“ visi Lietuvos žmonės, užsienio lietuvių bendruomenės bei įmonės Lietuvoje kviečiamos susivienyti skleidžiant palaikymo žinutę vaikams, susirgusiems onkologine liga. Šia proga „Mamų unija“ vilniečiams ir miesto svečiams dovanoja išskirtinių renginių programą. Tai – menininkės Agnės Kišonaitės instaliacija „Norus pildanti žuvelė“ prie Baltojo tilto, atidaromas „Mamų unijos“ reabilitacijos centras, „Mamų unijos“ įkūrėjos Eglės Mėlinauskienės fotografijų paroda „Diagnozė“ Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, prekybos centro CUP 4-ame aukšte atidaryta nuotraukų paroda „Mylimos – mylinčios“, kuri atskleidžia neišmatuojamą mamos meilę, stiprybę bei ryžtą jų vaikams susidūrus su onkologine liga, bendra malda už vėžiu sergančius vaikus Vilniaus šv. Pranciškaus Asyžiečio (Bernardinų) parapijos bažnyčioje ir daugelis kitų.
Visą „Auksinės žuvelės mėnesio“ programą galima rasti „Mamų unijos“ renginių kalendoriuje socialiniuose tinkluose. Prisidėti prie sergančių vaikų gydymo ir reabilitacijos asmeniška 5 eurų auka galima siunčiant SMS žinutę su tekstu „VAIKAMS“ arba skambinant trumpuoju numeriu 1344.
„Nuoširdžiai džiaugiamės galintys įsitraukti į bendruomeniškų santykių puoselėjimo procesą. Kartu su savo bendruomene kuriame miesto kultūrą ir esame šalia tų, kam sunku“, – sako prekybos centro CUP vadovė O. Nevinskienė.