Per mėnesį – vidutiniškai po 600 tūkst. lankytojų

„Stebėdami augančius lankytojų srautus, negalime nepasidžiaugti ir puikia mūsų centro geografine vieta, ir kompanijos valdytojų įdirbiu. Lokacijos patrauklumą kuria tiek mūsų, tiek ir miesto investicijos, jos palaiko ir augina miesto kultūrą, o ši augdama verčia ir mus dar labiau pasitempti. Didėjant lankytojų srautams ir lankytojų lūkesčiams, tampa svarbu puoselėti gerų patirčių tradiciją, išsaugoti pasitikėjimą, suspėti paskui srautų augimo kreivę. Neretai iškyla užduotis peršokti vis aukščiau keliamą lūkesčių kartelę, tad negalime atsipalaiduoti ar bent kiek nusnūsti ant laurų“, – sako prekybos centro CUP vadovė O. Nevinskienė.

Iš visų sostinės prekybos centrų daugiausia terasų turintis CUP šio privalumo pridėtine vertę patvirtina jau keletą metų iš eilės. Šių metų balandžio–rugpjūčio mėnesiais prekybos centre buvo fiksuojamas rekordinis srauto rodiklis – 601 524 lankytojų per mėnesį.

Kaip svarbiausius sėkmės veiksnius prekybos centro vadovė įvardija rinktinius, išskirtinius, per savo įvairovę visam prekybos centrui sinergiją kuriančius nuomininkus, o ypač – šurmuliuojančias terasas, stilingas, naujienas nuolat siūlančias kavines, įvairiausių pasaulio virtuvių skonius kuriančius restoranus. Įtakos sėkmei turėjo ir šioje vietoje vykstantys miesto renginiai, Baltojo tilto zonos sporto ir laisvalaikio iniciatyvos.

„Summer stories“ festivalyje – scenos žvaigždės

O. Nevinskienė pažymi ir itin sėkmingą „Upės terasos“ – trečius metus penktame CUP aukšte įsikūrusios laisvalaikio, restoranų ir koncertų erdvės – sezoną. Iš šios šiltuoju sezonu veikiančios erdvės atsiveria įspūdingi Vilniaus senamiesčio vaizdai, gera susitikti su draugais, pasimėgauti gardžiais patiekalais žinomų prekių ženklų restoranuose, o pridėtinę vertę „Upės terasai“ kuria čia vykstantys koncertai.

Koncertų ciklas „Upės terasoje“ šiemet pristatytas miesto festivalio „Summer stories“ vardu. Kiekvieną savaitę čia galėjai mėgautis žinomų atlikėjų pasirodymais, programoje dalyvavo publikos favoritai Linas Adomaitis, Česlovas Gabalis, Neda Malūnavičiūtė, Olegas Ditkovkis, Saulius Bareikis, Domantas Razauskas, Saulius Petreikis, Nijolė Narmontaitė, Martynas Kavaliauskas, „Baltų varnų“ vardu žinomos Milda Andrijauskaitė-Bakanauskienė ir Teresė Andrijauskaitė bei kiti.

Dėmesys CBD dirbančių poreikiams

„Savo veiklą vykdome ypatingoje miesto vietoje – dešiniajame Neries krante įsikūręs Vilniaus CBD (Central Business District, arba Centrinis verslo rajonas), čia veikia daug verslų ir kitokių organizacijų biurų. Todėl esame labai dėmesingi šioje vietoje dirbančių žmonių poreikiams. Tai – ir galimybė greitai, nebrangiai atsigerti rytinės kavos, ir susitikti verslo pietų. Dėl to kartu su savo nuomininkėmis kavinėmis 8–10 valandą kasdien vykdome akciją „Tavo diena prasideda čia“. Nusipirkti mėgstamos kavos puodelį akcijos laiku, išgerti vietoje ar išsinešti galima vos už eurą“, – pasakoja O. Nevinskienė.

Verslo pietų formatą su patraukliais skonio ir kainos pasiūlymais ir itin didele pasirinkimų įvairove darbo dienomis galima rasti bent penkiuose CUP įsikūrusiuose kavinėse ir restoranuose.

Anot prekybos centro vadovės, labai skirtingi, įvairiems skoniams skirti restoranai ir kavinės po CUP stogu – galimybė atrasti sau tinkamiausią variantą, o gal paįvairinti rutiną, renkantis ką nors nauja. Čia galima rasti plačiausią patiekalų ir kulinarinių tradicijų gamą: paragauti įvairių picų ar kepsnių, kibinų ar blynelių, patirti egzotiškų Rytų skonių.

Nelieka užmiršti ir skubantieji, vertinantys galimybę pavalgyti greitai – prekybos centre galima rinktis net iš kelių populiarių prekių ženklų. Ne bėda, jei negalite ištrūkti iš namų ar biuro – daug kavinių ir restoranų priima užsakymus maistui, kuris pats atkeliauja pas klientą.

Plečiasi ir atsinaujina „Deichmann“

Jaunimui ir šeimoms ypač patrauklios sporto ir laisvalaikio zonos tikslingu ingredientu šiemet tapo ir į stiprių CUP nuomininkų būrį sugrįžęs „Sportland“, atstovaujantis didžiausią sporto prekių ir atletiškos laisvalaikio mados prekybos tinklą Baltijos šalyse.

Artėjanti rudens sezono naujiena prekybos centre – atsinaujinęs bei savo plotą padidinęs žinomas, daugiau nei šimto metų istorija besididžiuojantis mažmeninės prekybos avalyne prekių ženklas „Deichmann“. Šiandien jis pasižymi lyderyste visoje Europoje – plačiausia batų pasiūla rinkoje, asortimento įvairove bei geru kainos ir kokybės santykiu, atsiliepiant į aktualias mados tendencijas.

„Gyvename laikmečiu, kai kiekvienam svarbu laisvė ir individualumas, todėl mūsų pasiūlymai turi būti ne tik kokybiški, bet ir itin įvairūs. Džiaugiamės, kad kartu su nuomininkais pavyksta būti įvairiapusiškiems, nepraleisti pro akis svarbiausių miesto žmogaus mitybos ir vartojimo poreikių bei tendencijų. Tai žymia dalimi prisideda ir prie mūsų srautų bei apyvartų augimo“, – pastebi prekybos centro CUP vadovė.