R. Kalinkinas atskleidžia, kad idėja gimė iš noro sukurti netradicinį produktą, kuris tiktų visiems, būtų mėgstamas ir dėvimas, o svarbiausia – turėtų prasmę.
„Pasitarę kartu su partneriais „Venipak“ nusprendėme, jog reikia viršutinio drabužio ir aksesuaro, tad susiaurinome paiešką ir nutarėme sukurti rankinę, kurioje patogu nešti siuntas iki ar iš paštomato, kitus pirkinius, bei džemperį, kuris būtų ne tik dizaino objektas, bet ir siųstų žinutę apie tvarumą“, – sako R. Kalinkinas.
Pažvelgė plačiau
Stilingieji džemperiai ir pirkinių krepšiai sukurti išvalius, dezinfekavus ir perdirbus senas, utilizavimui skirtas kurjerių uniformas bei panaudojus įvairiausius industrinius akcentus bei aksesuarus, kurie yra logistikos industrijos dalis: diržines juostas, automobilių diržų likučius, karabinus.
Inovatyvių idėjų nestokojantis dizaineris pabrėžia, jog dažniausiai bendradarbiavimo pasiūlymų susilaukia iš įmonių, kurios vienaip ar kitaip susijusios su mada. „Didžiąją dalį siuntų, kurias pristato „Venipak“, dažniausiai sudaro žmonių įsigyti drabužiai ir kiti mados industrijos produktai, – sako jis. – Šiandien, kai esama daugybės verslų, kurie socialiai atsakingi tiek tvarumo, tiek moralės prasme, gana paprasta nuspręsti, su kuo nori dirbti kartu, o su kuo ne.“
„Džiaugiamės šiuo bendru projektu ir mėgavomės visu kūrybinio darbo procesu, nuo idėjos iki įgyvendinimo. Ši partnerystė susijusi ne tik su mada: tai – naujų būdų, kaip išreikšti savo vertybes ir nustebinti mūsų klientus, paieška“, – sako „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovė Asta Raudonienė.
Pernaudojo utilizavimui skirtus daiktus
Anot dizainerio, visas kūrybinis procesas užtruko apie 4-5 mėnesius, o produktyvių susitikimų metu buvo išgryninta idėjos kryptis: „Mūsų tikslas buvo panaudoti iki 30 proc. senų žaliavų: džemperių gamybai pasirinkome ekologišką medvilnę, kurią papildėme perdirbtais elementais bei aksesuarais.“
Rankinės buvo gaminamos tuo pačiu principu: dalį jų sudaro nauja medžiaga, sintetinis tinklelis, o kitą dalį – perdirbtos kelnės, striukės bei kiti, savo gyvenimą jau „nugyvenę“, bet išvalyti, perdirbti ir naujai atgimę daiktai.
„Roberto kūrybiškumas ir aistra darbui rezonuoja su mūsų komandos vertybėmis, tad suteikėme jam visišką laisvę savaip interpretuoti mūsų prekių ženklą. Rezultatas – kolekcija, kuri yra ne tik novatoriška ir ryški, bet ir atspindinti mūsų požiūrį į kūrybiškumą ir naujas perspektyvas“, – priduria A. Raudonienė.
Gaminių kiekis ribotas
Dizaineris pabrėžia, jog daiktų perdirbimo filosofija – jo vardo mados namų skiriamasis ženklas ir kryptis. „Pasitaiko klientų, kurie tokių siūlymų išsigąsta, tačiau „Venipak“ šią idėją labai palaikė. Nieko nuostabaus: kompanijoje dirba beveik 1000 kurjerių, tad nebereikalingų uniformų kiekiai susidaro tikrai nemaži. Viena uniforma susideda bent jau iš trijų elementų – kelnių, marškinėlių ir striukės. Todėl vietoje utilizavimo šiuos drabužius galima išskalbti, dezinfekuoti, perdažyti ir prikelti naujam gyvenimui paverčiant ypač geidžiamu, stilingu daiktu“, – teigia R. Kalinkinas.
Stilingųjų džemperių ir pirkinių krepšių kiekis ribotais, idėjos autoriai informuoja, jog šiais gaminiais prekiaujama nebus – džemperiai ir krepšiai bus dalinami nemokamai įvairių „Venipak“ aktyvacijų metu.