Pasirinko geriausius pasaulyje
„Topo centro“ vadovas R. Štaras atskleidžia, kad anksčiau bendrovė naudojosi keliomis skirtingomis CRM platformomis, tačiau peržiūrėję procesus suprato, kad atėjo metas pokyčiams.
„2018 metais pradėjus skaitmeninę transformaciją ir peržiūrinėti visus procesus ir sistemas, supratome, kad turimos platformos negalėjo patenkinti visų įmonės skyrių poreikių: reikėjo maksimaliai universalaus įrankio galinčio apjungti skirtingas funkcijas ir užtikrinti puikią pirkėjo patirtį bet kuriame iš mūsų pardavimo kanalų“, – prisimena jis.
Išnagrinėję, kokius įrankius galėtų pasirinkti ir su kuo bendradarbiauti, „Topo centras“ pasirinko „Salesforce“.
„Kodėl? Atsakymas paprastas: mūsų komandos nuomone, tai – šiuo metu geriausia CRM platforma pasaulyje. „Salesforce“ galimybės mums leis patenkinti skirtingų funkcinių skyrių poreikius bei dar tiksliau suprasti ir nuspėti mūsų klientų poreikius. Galėsime toliau sėkmingai vystyti skirtingus prekybos kanalus apjungiančią, omni-channel strategiją“, – planuoja R. Štaras.
Pokyčius pradėjo prieš pandemiją
R. Štaras pasakoja, kad „Topo centras“ nebuvo iš tų įmonių, kurios suskubo ieškoti būdų skaitmeninėje erdvėje užklupus pandemijai.
„Pandemija šiam pokyčiui neturėjo jokios įtakos. Kaip jau minėjau, skaitmeninę transformaciją pradėjome dar 2018 metais, to pagrindinė priežastis – norėjome užtikrinti puikią pirkėjo patirtį visuose sąlyčio taškuose, norėjome sistemų, kurios užtikrintų dar didesnį greitį, patogumą, palaikytų dinaminę kainodarą, leistų maksimaliai suasmeninti pasiūlymus“, – dėsto jis.
„Dar iki pandemijos kasmet į IT ir procesų skaitmenizavimą investuodavome mažiausiai po 1 milijoną eurų per metus, todėl buvome geriau nei daugelis prekybininkų pasiruošę tokiems netikėtumams kaip parduotuvių uždarymas. Praėjusiais metais tik kiek paspartinome šį procesą bei išplėtėme jo mastą – investicijos į skaitmeninius procesus pasiekė 1,5 mln. eurų ir šiais metais jos bus panašios“, – planuoja R. Štaras.
Naudą pajus klientai ir darbuotojai
„Topo centro“ vadovas neslepia – tam, kad pasirinktų „Salesforce“ ir apsispręstų dirbti su šia platforma, pirmiausia reikėjo nemažų namų darbų. Juk žinojo, kad šis sprendimas – labai svarbus ateities veiklai.
„Tai tikrai svarbi dalis ir tam skyrėme beveik pusę metų, nes darėme itin kruopščius namų darbus: peržiūrėjome įmonės skyrių procesus, jau naudojamus įrankius, išsiaiškinome iššūkius, su kuriais darbuotojai susidurdavo naudodamiesi šiuos įrankius, įvertinome, ar nauji įrankiai padės juos išspręsti. Net ir pasirinkus „Salesforce“, sekė ne viena sesija su jų komanda – jų metu toliau gryninomės mūsų esamą situaciją, ieškojome būdų gerinti klientų patirtis bei kaip įmonės veiklą padaryti sklandesne“, – pasakoja R. Štaras.
Pastarąjį pusmetį „Topo centras“ diegia ir jau naudoja pirmąsias „Salesforce“ versijas. „Tikimės, kad pirmąsias apčiuopiamas naudas mūsų klientai ir darbuotojai pajus jau prieškalėdiniu laikotarpiu. Artimiausius metus dar tobulinsime, diegsime naujus modulius, išdirbinėsime ir testuosime skirtingus scenarijus. Didelė, mažiau akivaizdi darbo dalis bus su mūsų darbuotojais, nes reikės diegti naujus darbo principus“, – ateities darbus planuoja bendrovės vadovas.