„Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ iniciatyva skirta toliau palaipsniui plėsti ne tik būtiniausių, bet ir pirkėjų mėgstamiausių produktų krepšelį su mažesne reguliaria kaina. Tai yra papildomos prekybos tinklo pastangos palankiausią kainą pirkėjams pasiūlyti ne vien akcijų metu, bet ir kasdien.
„Pasiūlyti mūsų pirkėjams mažas prekių kainas yra vienas svarbiausių mūsų veiklos prioritetų, tad greta įvairių akcijų ir pasiūlymų, kurių metu tam tikrą laiką taikomos palankiausios kainos atrinktiems produktams, nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti reguliarias kainas, ypač kasdienio vartojimo maisto prekių. Taip pat norime, kad mūsų pirkėjai turėtų galimybę pigiau įsigyti ne tik būtiniausių maisto produktų, bet ir kitų savo pamėgtų maisto prekių ir jiems nereikėtų dėl mažesnės jų kainos „verstis per galvą“. Tai už juos padarysime mes“, – sako Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.
Iš viso nuo liepos 11 d. jau sumažintos daugiau kaip 120 produktų kainos, kurios krito vidutiniškai apie 12 proc. Į pirmąjį „Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ iniciatyvos krepšelį pateko tokie pirkėjų pamėgti maisto produktai, kaip kefyras, grietinė, įvairūs jogurtai, sūriai, sūreliai ir užtepėlės, taip pat sviestas, įvairūs duonos gaminiai, šaldyti virtinukai, ledai ir kt. Klientai, nuo praėjusio antradienio įsigiję savo mėgstamiausių atpigintų prekių, jau sutaupė apie 37,5 tūkst. eurų.
Atpigintų prekių krepšelis plėsis kas savaitę. Šią savaitę tinklo parduotuvių lentynose pirkėjų lauks ir atpiginti miltai, malta kava ir kavos pupelės, dar daugiau įvairių ledų ir kitų pirkėjų pamėgtų produktų.
Šios kampanijos prekes, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti didesnėse „X“ formato parduotuvėse ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.