„Naujausia kainas stebinčio portalo pricer.lt analizė rodo, kad pigiausių maisto prekių krepšelis už mažiausią kainą ir liepos mėnesį išlieka „Maximos“ parduotuvėse. Pasiūlyti pirkėjams mažiausiai rinkoje kainuojantį prekių krepšelį padeda mūsų kasdienės pastangos – tai nuolatinės derybos dėl kainų ir, žinoma, pirkėjų išbandytų ir pamėgtų mūsų privačių prekių ženklų prekės už visada žemą kainą“, – sako Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.
Prekybos tinklo „Maxima“ stiprybė – didelis šviežio maisto ir kitų kasdienių prekių asortimentas, todėl ir pasirinkimo galimybių pirkėjams – daugybė. O jas, anot M. Tilmanto, dar labiau išplečia „Kainų kainos“ iniciatyva: „Atliepdami savo pirkėjų įpročius ir poreikį neišlaidauti įsigyjant būtiniausių maisto prekių, stengiamės suteikti jiems galimybę sutaupyti dar daugiau – ne tik akcijų metu, o kasdien. Į „Kainų kainos“ kampaniją įtraukdami kasdienio vartojimo mūsų privačių prekių ženklų maisto prekės užtikriname pirkėjams ypač gerą jų kainą visada.“
Už kasdien mažiausią kainą visoje prekių kategorijoje pirkėjai gali įsigyti „Maximos“ privačių prekių ženklų „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, „Ocean“ bei „Mio Rio“ produktus. Tai ir įvairūs pieno produktai, šviežia mėsa, įvairios dešros ir dešrelės, kiaušiniai, duona bei konditerijos gaminiai, konservuota produkcija, silkė ir kiti žuvies produktai. Taip pat saldumynai, cukrus, aliejus, miltai, kruopos, makaronai bei kiti įvairūs būtiniausi kasdieniai maisto produktai. Šios prekės visose „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos specialiais „Kainų kainos“ kainoženkliais.
„Kainų kainos“ iniciatyva jau anksčiau yra sulaukusi didžiulio pirkėjų susidomėjimo. Dar pernai metų rugpjūtį, pirmąkart startavus kampanijai „Kainų kaina“, jos siūlomų prekių paklausa išaugo beveik dvigubai.
„Suskaičiavome, kad „Kainų kainos“ kampanijos prekes kas mėnesį įsigijo apie 65 proc. atėjusių į mūsų tinklo parduotuves pirkėjų. Tai tik patvirtina, kad geros kainos pasiūlymai yra svarbūs pirkėjams ir suteikia galimybę sutaupyti. Be to, pirkėjų apklausos rodo, kad net 8 iš 10 lojalių „Maximos“ klientų seka vykdomas akcijas ir atsižvelgia į jas apsipirkdami. Tad mes ir toliau ieškosime būdų, kaip savo pirkėjams pasiūlyti kuo geresnes kainas ne tik akcijų metu, bet ir kasdien“, – priduria M. Tilmantas.
Kampanija „Kainų kaina“ yra ne vienintelė „Maximos“ iniciatyva, padedanti įveikti ekonominius iššūkius ir padedanti pirkėjams sutaupyti. Liepos viduryje prekybos tinklas taip pat pristatė iniciatyvą „Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ ir kiekvieną savaitę mažina įprastines kainas pirkėjų mėgstamiausių prekių ženklų produktų, tokių kaip kefyras, grietinė, įvairūs jogurtai, sūriai, sūreliai ir užtepėlės, taip pat sviestas, įvairūs duonos gaminiai, šaldyti virtinukai, ledai ir kt. Nuo iniciatyvos pradžios pirkėjai jau daugiau kaip 200 prekių gali įsigyti už vidutiniškai apie 12 proc. mažesnę kainą. Nuo iniciatyvos pradžios pirkėjai, įsigydami kampanijos prekes, sutaupė daugiau kaip 185 tūkst. eurų. Prekių sumažintomis reguliariomis kainomis nuo kampanijos pradžios vidutiniškai per savaitę įsigijo apie 41,5 proc. nuo atėjusių į tinklo parduotuves pirkėjų.
Labiausiai atpigusios prekės lentynose pažymėtos „Mes mažiname kainas“ kainoženkliu. Tai yra papildomos prekybos tinklo pastangos palankiausią kainą pirkėjams pasiūlyti ne vien akcijų metu, bet ir kasdien.
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia arti 250 „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.