„Mažindami įprastines prekių kainas, suteikiame pirkėjams galimybę rasti prekių mažesnėmis kainomis be jokio akcijų šurmulio. Skaičiai rodo, kad kainų mažinimo iniciatyvos išties padeda mūsų pirkėjams sutaupyti, tad mes ir toliau ieškosime būdų, kaip savo pirkėjams pasiūlyti kuo geresnes kainas ne tik akcijų metu, bet ir kasdien" – teigia „Maxima LT“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas apžvelgdamas reguliarių kainų mažinimo iniciatyvos „Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ rezultatus.
Pieno produktai – kas antrame prekių krepšelyje
Prekybos tinklo duomenimis, daugiau kaip pusė visų besilankančių tinklo parduotuvėse klientų įsigyja iniciatyvos „Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ prekių, tarp kurių populiariausi yra pieno produktai.
„Žvelgiant bendrai, pieno produktai atsiduria beveik kas antrame prekių krepšelyje. Todėl pirmiausiai norėjome užtikrinti pirkėjams geriausias šių produktų kainas – „Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ iniciatyvos metu iki 15 proc. atpiginome daugiau nei pusantro šimto pieno produktų“, – kalba M. Tilmantas.
Pirkėjai į savo krepšelius dažniausiai dedasi pieną, sviestą, sūrį, varškę ir grietinę, pigo ir kiti, rečiau į pirkinių krepšelį patenkantys pieno produktai, tokie kaip kefyras bei įvairių skonių jogurtai. Be to, pasak prekybos tinklo „Maxima“ atstovo, parduotuvėse visada galima rasti ir kasdien žema kaina įsigyti privataus prekės ženklo „Farm Milk“ pieno produktų: 1 litrą pieno galima įsigyti vos už 0,63 Eur, kefyro – už 0,82 Eur. Tuo tarpu 180 g liesos varškės kainuoja 0,61 Eur, o 400 g grietinės – vos 0,89 Eur.
Bendradarbiauja ir su didžiaisiais gamintojais, ir su smulkiais ūkininkais
„Maxima LT“ Pirkimų departamento direktorius pastebi, kad geriausias kainas pirkėjams užtikrinti padeda bendradarbiavimas tiek su didžiaisiais šalies pieno produktų gamintojais, tiek su smulkesniais ūkininkais.
„Per ilgus veiklos metus užmezgėme tvirtus ir abipusiu pasitikėjimu grįstus ryšius su didžiausiomis Lietuvos įmonėmis, tad kartu galime reaguoti į žaliavų situacijos ar kitus pokyčius bei mažinti pieno produktų kainas šalies gyventojams. Taip pat aktyviai bendradarbiaujame ir su mažesniais šeimos ūkiais, kurių produkciją pamilsta vis daugiau mūsų klientų“, – sako M. Tilmantas.
Liepos 11 d. startavusios kampanijos prekes, o tarp jų ir pieno produktus, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti didesnėse „X“ formato parduotuvėse ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.